Τα ξημερώματα της Δευτέρας (31/07) έφτασε στην Ελλάδα η αποστολή της Εθνικής πόλο ανδρών, με εκατοντάδες κόσμο να τους περιμένει στο «Ελευθέριος Βενιζέλος» για να τους συγχαρεί για την κατάκτηση του ασημένιου μεταλλίου στο Παγκόσμιο πρωτάθλημα υγρού στίβου της Φουκουόκα.
Την ελληνική αποστολή υποδέχθηκαν ο αναπληρωτής υπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, με αρμοδιότητα τα ζητήματα Αθλητισμού, Γιάννης Βρούτσης και ο γενικός γραμματέας Αθλητισμού Γιώργος Μαυρωτάς.
Οι διεθνείς, αλλά και ο προπονητής της ασημένιας παγκόσμιας πρωταθλήτριας, Θοδωρής Βλάχος, γνώρισαν την αποθέωση από τον κόσμο.
Για έβδομη συνεχόμενη χρονιά, το Plastic Free Greece δίνει δυναμικά το παρών σε κάθε γωνιά της χώρας. Η πρώτη πράξη της φετινής εκστρατείας εκτυλίχθηκε σε τέσσερις ηπειρωτικούς προορισμούς (Θεσσαλονίκη, Τρίκαλα, Αθήνα, Πάτρα) και είχε ως αποτέλεσμα τη συλλογή 150,5 κιλών σκουπιδιών.