Ράντονιτς μετά τον αποκλεισμό του ΠΑΟ: «Αφήσαμε τον Ολυμπιακό να παίξει όπως ήθελε στο 3ο δεκάλεπτο»
Ο Ντέγιαν Ράντονιτς μίλησε για το κλειδί της πρόκρισης του Ολυμπιακού στον τελικό του Κυπέλλου
Ενώ ο κόσμος του Παναθηναϊκού «βράζει» εδώ και καιρό με τον Ντέγιαν Ράντονιτς ο Μαυροβούνιος τεχνικός χρεώθηκε την 11η σερί ήττα της ομάδας του από τον Ολυμπιακό.
Ο Παναθηναϊκός αποκλείστηκε από τον Ολυμπιακό στον ημιτελικό του Κυπέλλου και ο Ντέγιαν Ράντονιτς δήλωσε:
«Το πρώτο ημίχρονο ήταν καλό. Η εκκίνηση της τρίτης περιόδου ήταν κακή. Ο Ολυμπιακός πήρε το προβάδισμα και το έλεγξε. Η εκκίνηση της τρίτης περιόδου ήταν το κλειδί του αγώνα. Ο Ολυμπιακός έπαιξε εξαιρετικά, έβαλε πολλά σουτ, που δεν έβαζε στο πρώτο μέρος. Πήρε γρήγορα το προβάδισμα και το μομέντουμ. Αυτό άλλαξε τα πάντα.
Έγιναν πάρα πολλά αμυντικά και επιθετικά λάθη στο τρίτο δεκάλεπτο. Χάσαμε τελείως τον έλεγχο και γι αυτό χάσαμε τον αγώνα. Αφήσαμε τον Ολυμπιακό να παίξει, όπως ήθελε».
Παρέχει συμβουλευτική υποστήριξη και καθοδήγηση σε όλα τα στάδια της διαδικασίας αίτησης, βοηθώντας τις επιχειρήσεις να επιλέξουν την κατάλληλη μορφή χρηματοδότησης, αλλά και να διαχειριστούν επιτυχώς την αίτησή τους