Η Coca-Cola ταυτίζεται διαχρονικά με τα Χριστούγεννα και τις εορτές του νέου έτους και το κάνει πάντοτε μοναδικά. Φέτος το κάνει ακόμη καλύτερα, πραγματοποιώντας με το κατακόκκινο φορτηγό το μεγαλύτερο χριστουγεννιάτικο tour που έγινε ποτέ στην Ελλάδα και μας προσκαλεί να φέρουμε τη μαγεία... στο χωριό μας!
Στο YouTube το NBA;
Στο YouTube το NBA;
Συζητήσεις και με την Αμερικανική Ομοσπονδία του Χόκεϋ
UPD:
1
ΣΧΟΛΙΟ
Οι υπεύθυνοι του YouTube της Google, δήλωσαν πως βρίσκονται σε συνομιλίες με το NBA και την Αμερικανική Ομοσπονδία Χόκεϋ επί πάγου, (NHL – National Hockey League), για ζωντανές αναμεταδόσεις παιχνιδιών.
Η απόφαση ήρθε μετά από τον πάταγο που έκανε η δημοτικότητα της αναμετάδοσης του Ινδικού Πρωταθλήματος Κρίκετ, πέρυσι.
Το YouTube στοχεύει στην αναμετάδοση πιο πολλών ζωντανών αθλητικών παιχνιδιών κατά τη διάρκεια του δεύτερου εξαμήνου του έτους. Ο Anand Gautam, υπεύθυνος της Google στην περιοχή της Ασίας και Ειρηνικού έδωσε συνέντευξη στη Σεούλ εχθές, κατά την οποία, όμως, αρνήθηκε να δώσει περισσότερες λεπτομέρειες σε ό,τι αφορά το deal με το NBA.
Η προσθήκη των ζωντανών μεταδόσεων αθλητικών μπορεί να βοηθήσει το YouTube να μεγιστοποιήσει τα έσοδά του, κρατώντας τους θεατές για περισσότερη ώρα στο ίδιο το site, με αποτέλεσμα να προσελκύει περισσότερους διαφημιστές οι οποίοι θέλουν να προωθήσουν τα προϊόντα τους.
Άξια λόγου είναι τα στοιχεία που δείχνουν πως κατά τη διάρκεια του Ινδικού Πρωταθλήματος Κρίκετ, οι επισκέψεις στην ιστοσελίδα απαριθμούσαν τις 55 εκατομμύρια, από 250 διαφορετικές χώρες.
Ο Brian Suh, επικεφαλής των εταιρικών σχέσεων του YouTube στην Κορέα για τη Google, δήλωσε πως η Google βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με πολλά πρωταθλήματα, συμπεριλαμβανομένων και των NBA και NHL ενώ επίσης υπάρχουν και συζητήσεις με αρκετά πρωταθλήματα ποδοσφαίρου στην Ευρώπη.
Τέλος, και πάλι σύμφωνα με το πρακτορείο Bloomberg, οι υπεύθυνοι του NBA και του NHL αντίστοιχα δεν απάντησαν επί του ερωτήματος όταν του τέθηκε, μέσω e-mail και τηλεφωνήματος.
Η απόφαση ήρθε μετά από τον πάταγο που έκανε η δημοτικότητα της αναμετάδοσης του Ινδικού Πρωταθλήματος Κρίκετ, πέρυσι.
Το YouTube στοχεύει στην αναμετάδοση πιο πολλών ζωντανών αθλητικών παιχνιδιών κατά τη διάρκεια του δεύτερου εξαμήνου του έτους. Ο Anand Gautam, υπεύθυνος της Google στην περιοχή της Ασίας και Ειρηνικού έδωσε συνέντευξη στη Σεούλ εχθές, κατά την οποία, όμως, αρνήθηκε να δώσει περισσότερες λεπτομέρειες σε ό,τι αφορά το deal με το NBA.
Η προσθήκη των ζωντανών μεταδόσεων αθλητικών μπορεί να βοηθήσει το YouTube να μεγιστοποιήσει τα έσοδά του, κρατώντας τους θεατές για περισσότερη ώρα στο ίδιο το site, με αποτέλεσμα να προσελκύει περισσότερους διαφημιστές οι οποίοι θέλουν να προωθήσουν τα προϊόντα τους.
Άξια λόγου είναι τα στοιχεία που δείχνουν πως κατά τη διάρκεια του Ινδικού Πρωταθλήματος Κρίκετ, οι επισκέψεις στην ιστοσελίδα απαριθμούσαν τις 55 εκατομμύρια, από 250 διαφορετικές χώρες.
Ο Brian Suh, επικεφαλής των εταιρικών σχέσεων του YouTube στην Κορέα για τη Google, δήλωσε πως η Google βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με πολλά πρωταθλήματα, συμπεριλαμβανομένων και των NBA και NHL ενώ επίσης υπάρχουν και συζητήσεις με αρκετά πρωταθλήματα ποδοσφαίρου στην Ευρώπη.
Τέλος, και πάλι σύμφωνα με το πρακτορείο Bloomberg, οι υπεύθυνοι του NBA και του NHL αντίστοιχα δεν απάντησαν επί του ερωτήματος όταν του τέθηκε, μέσω e-mail και τηλεφωνήματος.
UPD:
1
ΣΧΟΛΙΟ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα