LIVE

Κορωνοϊός

Formula 1: Στην κορυφή του πανθέου ο Λιούις Χάμιλτον - Έφτασε στους 7 τίτλους τον Σουμάχερ

hamilton-arthro

Ο Βρετανός πιλότος νίκησε στο Grand Prix της Κωνσταντινούπολης και κατέκτησε τον τίτλο τρεις αγώνες πριν τη λήξη της σεζόν - Ήταν η 94η νίκη του Χάμιλτον στην καριέρα του

Ιστορικό το Grand Prix στην Κωνσταντινούπολη. Ο Λιούις Χάμιλτον ήταν ο μεγάλος νικητής εξασφαλίζοντας μαθηματικά την κατάκτηση του τίτλου με τρεις αγώνες να απομένουν στο καλεντάρι και ισοφαρίζοντας την επίδοση-ρεκόρ των επτά τίτλων του Μίχαελ Σουμάχερ.

Αυτή ήταν η 94η νίκη στην καριέρα του Βρετανού πιλότου, ο οποίος ολοκλήρωσε τον αγώνα με διαφορά 31,633 δευτερολέπτων κάνοντας έναν ακόμη περίπατο. Ο 35χρονος Χάμιλτον πανηγύρισε σαν μικρό παιδί τη νίκη του από το team radio, ενώ όταν βγήκε από αυτό ήταν φανερά συγκινημένος. «Αυτό είναι για όλα τα παιδιά που ονειρεύονται αυτό που μπορεί να φαντάζει αδύνατο. Μπορείτε κι εσείς! Δεν έχω λόγια. Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλη την ομάδα μας. Δεν θα ήμουν εδώ, αν δεν ερχόμουν σε αυτή την ομάδα και το ταξίδι μας μέχρι τώρα ήταν απίστευτο. Νιώθω τόσο περήφανος», τόνισε.

Lewis Hamilton winning his 7th world title, Turkish Grand Prix, 2020.


«Ένα μεγάλο ευχαριστώ και στην οικογένειά μου. Το ονειρευόμασταν όταν ήμουν μικρός κι έβλεπα τα Grand Prix. Αυτό που κατάφερα ξεπερνά κι αυτά. Το μήνυμά μου είναι να ονειρεύεστε. Αλλά θα πρέπει να δουλεύετε σκληρά, να κυνηγάτε το όνειρό σας και να μην τα παρατάτε ποτέ ή να αμφιβάλλετε για τους εαυτούς σας», πρόσθεσε.

Δεύτερος τερμάτισε ο Σέρχιο Πέρες με Racing Point και τρίτος ήταν ο Σεμπάστιαν Φέτελ της αναγεννημένης στο weekend Ferrari. Ο Γερμανός προσπέρασε τον ομόσταβλό του, Σαρλ Λεκλέρκ, την ώρα που εκείνος προσπαθούσε να βγει μπροστά από τον Πέρες, μένοντας τελικά τέταρτος. Ο Λανς Στρολ, που είχε την pole position, παρά το καλό του ξεκίνημα περιορίστηκε στην ένατη θέση, ενώ ο Βάλτερι Μπότας ολοκλήρωσε την απογοητευτική του εμφάνιση μένοντας εκτός βαθμολογούμενη δεκάδας.

hamilton_pin


Πηγή: www.sportfm.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

Ρoή Ειδήσεων

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

ΣΧΟΛΙΑ (21)

Μ.Γ

ΛΑΘΟΣ 1)ΔΕΝ ΣΥΓΚΡΙΝΟΥΜΕ ΟΔΗΓΟΥΣ "ΑΠΟ ΑΛΛΕΣ ΕΠΟΧΕΣ". ΑΛΛΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ, ΑΛΛΑ ΜΟΝΟΘΕΣΙΑ,ΑΛΛΗ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ ΓΕΝΙΚΑ. ΛΑΘΟΣ 2) ΔΕΝ ΣΥΓΚΡΙΝΟΥΜΕ ΜΟΝΟΘΕΣΙΑ "ΑΠΟ ΑΛΛΕΣ ΕΠΟΧΕΣ" ΑΛΛΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΑΛΛΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΑΛΛΟΙ ΟΔΗΓΟΙ κλπ,κλπ. 3)ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ ΟΙ ΦΟΡΕΣ ΠΟΥ ΚΟΡΥΦΑΙΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΚΑΤΑΦΕΡΕ "ΠΡΑΓΜΑΤΑ" ΜΕ "ΚΑΚΟ" ΜΟΝΟΘΕΣΙΟ. 4)ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ ΟΙ ΦΟΡΕΣ ΠΟΥ ΚΟΡΥΦΑΙΟ ΜΟΝΟΘΕΣΙΟ ΚΑΤΑΦΕΡΕ "ΠΡΑΓΜΑΤΑ" ΜΕ "ΚΑΚΟ" ΟΔΗΓΟ. 5)Ο ΧΑΜΙΛΤΟΝ ΚΑΙ ΟΙ MERC ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟ ΚΟΡΥΦΑΙΟ ΠΑΚΕΤΟ ΟΠΩΣ ΗΤΑΝ ΠΑΛΙΟΤΕΡΑ ΚΑΠΟΙΑ ΑΛΛΑ ΠΑΚΕΤΑ. 6) Η F1 ΕΤΣΙ ΗΤΑΝ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΘΑ ΕΝΑΙ.

Θάνος

Τα πρωταθλήματα του Χάμιλτον θα είχανε μεγαλύτερη αξία αν υπήρχε ανταγωνισμός. Αν περιμένουμε βροχούλα ή τιμωρίες για να δούμε θέαμα, τότε κάτι πάει στραβά εδώ και χρόνια.

Σήμερα....

ήταν πραγματικά ο βασιλιάς της F1. Όποιος παρακολούθησε τον αγώνα είδε ότι, παρά το μειονέκτημα του μονοθεσίου της AMG σε δοκιμαστικά και κατατακτήριες δοκιμές, στον αγώνα σήμερα ο Hamilton πήρε ρίσκα, είχε επικίνδυνη στρατηγική αλλά ταυτόχρονα ήταν αλάνθαστος μετά τους πρώτους προβληματικούς γύρους, φύλαξε τα ελαστικά του, όπως κανείς άλλος, και από τη στιγμή που μπήκε επικεφαλής όχι μόνο δεν απειλήθηκε από κανένα, αλλά αντίθετα διεύρυνε συνεχώς το προβάδισμά του παρά την αυξανόμενη φθορά των ελαστικών του και τερμάτισε πρώτος έχοντας χρόνο να κάνει κι ένα pit stop και να παραμείνει πρώτος. Ο αγώνας σήμερα ήταν φοβερός και συγχαρητήρια σε όλους που συμμετείχαν, όλοι αγωνίστηκαν σε πολύ δύσκολες συνθήκες.

κωστας αιρετικος κυνικος 53

Λατρευω την F1 την παρακολουθω απο τοτε που ξεκινησαν οι μεταδοσεις στην ελληνικη τηλεοραση εκεινα τα χρονια με τους παλιους θρυλους φιτιπαλντι αντρετι πατρεζε πιρονι .κλπ κλπ κλπ.Χωρις να θελω να μειωσω την αξια του οδηγου χαμιλτον θελω να τονισω τη μεγαλη διαφορα δυναμικοτητας αναμεσα στ μερτσεντες και ολα τα αλλα μονοθεσια.Ακομα κι αυτη η φερραρι φετος σερνεται.Κατι πρεπει να κανουν στην FIA συντομα για να αλλαξει το σπορ.Δεν μπορει ολοι οι περιορισμοι να ειναι προς οφελος των γερμανων.Ας ανακατεψουν λιγο την τραπουλα να δουμε θεαμα.Εαν δεν υπηρχε η βροχη σημερα δεν θα βλεπαμε αγωνα ..........Οσο ζυγιζουν ολα τα πρωταθληματα των υπολοιπων οδηγων ζυγιζουν τα 5 του χουαν μανουελ φαντζιο τοτε που οσοι ετρεχαν ειχαν περισσοτερες πιθανοτητες να σκοτωθουν παρα να τερματισουν διοτι πηγαιναν στα ορια εντελως απροστατευτοι........ΥΓ εξι εβδομαδες μετα το τρομακτικο ατυχημα στο νιρμπουγκρινγκ ο Λαουντα ξαναετρεξε σε γκραν πρι.........οι γιατροι τον ειχαν ξεγραμμενο.ΥΓ2 Η φορμουλα ενα εχασε τον ημιθεο της την πρωτομαγια του 1994 στη στροφη ταμπουρελο........την ωρα που ο τεραστιος σουμαχερ εμεινε φυτο κανοντας σκι.....

Ιάσων

Είναι ντροπή για το άθλημα να πιάνει κορυφή (στατιστική) ο αστείος Λούι. Πήρε όλα τα πρωταθλήματα με εύνοια, χωρίς ανταγωνισμό και πάντα με πολύ καλύτερο αυτοκίνητο. Δηλαδή τι να πούμε για Σουμάχερ, Σένα, Αλεζί, Προστ και δεν συμμαζεύεται, δείτε μόνο με τι αντιπάλους έτρεχαν και έβγαζαν σεζόν με σακαράκες και ήταν σε όλα τα ματς στο πόντιουμ.

Εicke

Ιασωνα παιδι μου μην συγχυζεσαι. Ισως μετα το 8ο καταλαβεις οτι ο Χαμιλτον ειναι ο καλυτερος οδηγος στην ιστορια της F1. To αθλημα εξελισσεται και παντα υπηρχαν ομαδες και οδηγοι που κοντραρονταν. Ο Χαμιλτον ειχε αντιπαλους οπως ο Αλονσο και ο Φετελ. Η Μερσεντες ειχε να αντιμετωπισει την Φερραρι και την Ρεντ Μπουλ. Εαν καταφεραν να φτιαξουν το καλυτερο δυνατο μονοθεσιο συμφωνα με τους κανονισμους και τις προδιαγραφες που θεσπισε η FIA, δεν φταινε αυτοι. Εσεις οι "κολλημενοι" μεινετε να ονειρευεστε τι εκανε ο Φαντζιο πριν 70 χρονια, το τι "Θα" μπορουσε να κανει ο φοβερος και τρομερος Σενα εαν δεν στουκαρε και εχανε τη ζωη του, εαν δεν ειχε το ατυχημα που παραλιγο να ψηθει ζωντανος ο αλλος μεγαλος ο Λαουντα και δεν ξερω τι αλλο.

F1 και ερτ

Ωραίος αγώνας ο σημερινός αλλά ντροπή στους δημοσιογράφους της ερτ που λέγαν πόσο ωραίο είναι το τρόπαιο, το οποίο αν προσέξετε στο άνω τμήμα του έχει την ημισέληνο και το αστέρι. Αίσχος.

Λεπρος

Εχουμε μαθει πως κερδιζουν οι Γερμανοι . Βουλιαζουν οικονομικα την Ευρωπη με αποτελεσμα μονο αυτοι να εχουν λεφτα για την εξελιξη του μονοθεσιου . Ερχεται η ωρα σας κ αυτην την φορα δεν θα σας λυπηθουν ουτε οι κολλητοι σας . Σκατοναζι .

Ioannis

Κορυφαίος οδηγός και κορυφαίος χαρακτήρας. Πάντα σεμνός προβάλλοντας θετικά μηνύματα!

Ο Σουμάχερ ήταν

ο πιο υπερτιμημένος οδηγός όλων των εποχών. Τουλάχιστον τα 4 Πρωταθλήματα που πήρε ήταν πέτσινα, είτε λόγω εκρηκτικών παραβιάσεων των κανονισμών, έιτε λόγω απύθμενης τύχης (με παράλληλη καταραμένη ατυχία των αντιπάλων του). Υστερεί του Hamilton, του Senna, του Prost, του Fangio και ίσως και του Jim Clarke.

Και όχι μόνο

αλλά ξεπέρασε τον Σούμι σε νίκες, σε pole positions, σε podiums και παραμένει πίσω σε ταχύτερους γύρους.

Πολύ καλός

Αλλά ούτε καν στην πεντάδα όλων των εποχών. Ήταν στην καλύτερη ομάδα με το καλύτερο μονοθέσιο. Τα ίδια νούμερα θα είχαν και Αλονσο Φέτελ στη θέση του. Η 5-7αδα είναι καπαρωμένη από Φάτζιο, Σεννα, Σουμαχερ, κλαρκ, πρόστ,Λαουντα κλπ Ο Χαμιλτον ειναι ένας πολύ γρήγορος οδηγός αλλά μέχρι εκεί.

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης