Διαμαντοπούλου: Η παιδεία δεν είναι «φαστ φουντ»
Διαμαντοπούλου: Η παιδεία δεν είναι «φαστ φουντ»
Στην παιδεία δεν υπάρχουν λύσεις «φαστ φουντ», χρειάζεται χρόνος, δηλώνει η υπουργός Παιδείας Α. Διαμαντοπούλου, προσθέτοντας ότι «δεν μου αρέσει να αφήνω προβλήματα χωρίς λύση» επιβεβαιώνοντας εμμέσως ότι θέλει να παραμείνει στο υπουργείο Παιδείας.
Στην παιδεία δεν υπάρχουν λύσεις «φαστ φουντ», χρειάζεται χρόνος, δηλώνει η υπουργός Παιδείας Α. Διαμαντοπούλου, προσθέτοντας ότι «δεν μου αρέσει να αφήνω προβλήματα χωρίς λύση» επιβεβαιώνοντας εμμέσως ότι θέλει να παραμείνει στο υπουργείο Παιδείας.
Σε συνέντευξή σε κυριακάτικη εφημερίδα, «δεσμεύεται» ότι δεν θα υπάρξουν «στοιβαγμένοι» μαθητές, 40 ανά τάξη, τονίζοντας ότι «αν υπάρξει κάτι τέτοιο και δεν αντιμετωπιστεί σε μια μέρα θα παραιτηθώ».
Η υπουργός επιμένει στην ανάγκη να θεωρηθεί η εκπαιδευτική διαδικασία ως κρίκοι μιας αλυσίδας. Πρώτα θα διαμορφώσουμε μια πραγματικότητα στα ΑΕΙ, ΤΕΙ, θα ολοκληρώσουμε το νέο Λύκειο, που ήδη ξεκινήσαμε και μετά θα προσδιορίσουμε τους όρους της μεταξύ τους σχέσης, λαμβάνοντας υπόψιν ότι δεν μπορούν να υφίστανται την ίδια εξεταστική δοκιμασία ο υποψήφιος για γεωπόνος με τον υποψήφιο για ανθοκόμο.
«Διακριτές ακαδημαϊκές στοχεύσεις θα οδηγούν σε διαφορετικές διαδικασίες πρόσβασης», λέει χαρακτηριστικά, σημειώνοντας ότι έχει ληφθεί σοβαρά υπόψιν και το σύστημα του Διεθνούς Απολυτηρίου (IB).
Ως προς την κυβερνητική λειτουργία, επισημαίνει ότι το μεγάλο στοίχημα είναι στην ανάπτυξη, ως αποτέλεσμα επιλογών και συντονισμένων δράσεων σε όλα τα υπουργεία, ενώ σε σχέση με το μνημόνιο τονίζει ότι οι υπουργοί δεν είναι μάνατζερ του μνημονίου, αλλά υλοποιούν την εντολή του πρωθυπουργού, για μια Ελλάδα που θα αφήνει πίσω της παθογένειες και πρακτικές δεκαετιών.
Σε συνέντευξή σε κυριακάτικη εφημερίδα, «δεσμεύεται» ότι δεν θα υπάρξουν «στοιβαγμένοι» μαθητές, 40 ανά τάξη, τονίζοντας ότι «αν υπάρξει κάτι τέτοιο και δεν αντιμετωπιστεί σε μια μέρα θα παραιτηθώ».
Η υπουργός επιμένει στην ανάγκη να θεωρηθεί η εκπαιδευτική διαδικασία ως κρίκοι μιας αλυσίδας. Πρώτα θα διαμορφώσουμε μια πραγματικότητα στα ΑΕΙ, ΤΕΙ, θα ολοκληρώσουμε το νέο Λύκειο, που ήδη ξεκινήσαμε και μετά θα προσδιορίσουμε τους όρους της μεταξύ τους σχέσης, λαμβάνοντας υπόψιν ότι δεν μπορούν να υφίστανται την ίδια εξεταστική δοκιμασία ο υποψήφιος για γεωπόνος με τον υποψήφιο για ανθοκόμο.
«Διακριτές ακαδημαϊκές στοχεύσεις θα οδηγούν σε διαφορετικές διαδικασίες πρόσβασης», λέει χαρακτηριστικά, σημειώνοντας ότι έχει ληφθεί σοβαρά υπόψιν και το σύστημα του Διεθνούς Απολυτηρίου (IB).
Ως προς την κυβερνητική λειτουργία, επισημαίνει ότι το μεγάλο στοίχημα είναι στην ανάπτυξη, ως αποτέλεσμα επιλογών και συντονισμένων δράσεων σε όλα τα υπουργεία, ενώ σε σχέση με το μνημόνιο τονίζει ότι οι υπουργοί δεν είναι μάνατζερ του μνημονίου, αλλά υλοποιούν την εντολή του πρωθυπουργού, για μια Ελλάδα που θα αφήνει πίσω της παθογένειες και πρακτικές δεκαετιών.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα