Σπίρτζης: Τέλος στο αδιαφανές κρατικοδίαιτο μονοπώλιο του ΟΑΣΘ

Σπίρτζης: Τέλος στο αδιαφανές κρατικοδίαιτο μονοπώλιο του ΟΑΣΘ

Ο κ. Σπίρτζης κατηγόρησε τη Ν.Δ. ότι έδινε παρατάσεις, ενώ το 2008, επί δικής της διακυβέρνησης, η σύμβαση είχε λήξει και προβλεπόταν ότι η κινητή και ακίνητη περιουσία του ΟΑΣΘ θα περάσει στο ελληνικό Δημόσιο

«Η Θεσσαλονίκη αλλάζει σελίδα βάζοντας τέλος σε ένα αδιαφανές κρατικοδίαιτο μονοπώλιο που υπήρχε στις αστικές συγκοινωνίες και κρατούσε όμηρο την πόλη για 60 χρόνια», τόνισε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης κατά τη συζήτηση στην αρμόδια επιτροπή της Βουλής, του νομοσχεδίου που προβλέπει την εξαγορά και εκκαθάριση του ΟΑΣΘ και την ίδρυση δύο νέων δημόσιων φορέων, του ΟΣΕΘ και του ΑΣΥΘ.

Ο κ. Σπίρτζης κατηγόρησε τη Ν.Δ. ότι έδινε παρατάσεις, ενώ το 2008, επί δικής της διακυβέρνησης, η σύμβαση είχε λήξει και προβλεπόταν ότι η κινητή και ακίνητη περιουσία του ΟΑΣΘ θα περάσει στο ελληνικό Δημόσιο.

«Όταν έπρεπε να περάσει στο κράτος η κινητή και ακίνητη περιουσία του ΟΑΣΘ εσείς κάνατε παρατάσεις. Γιατί δεν πήρατε πίσω ως οφείλατε την περιουσία του ΟΑΣΘ και του ελληνικού λαού και έρχεστε τώρα και ζητάτε από εμάς τα ρέστα;» διερωτήθηκε.

Ο κ. Σπίρτζης, μίλησε για «επικοινωνιακή παρόλα της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης» που, όπως είπε, είναι υπεύθυνη για τη δέσμευση όλου του δημόσιου πλούτου.
Από την πλευρά του, ο εισηγητής της Ν.Δ., Κώστας Αχ. Καραμανλής έκανε λόγο για παραβίαση του ευρωπαϊκού κανονισμού, επισείοντας παράλληλα τον κίνδυνο οι μέτοχοι να προσφύγουν στη δικαιοσύνη.

«Δεν διαφωνούμε ότι είναι προβληματική περίπτωση ο ΟΑΣΘ αλλά στον τρόπο που πάτε να τον φτιάξετε» είπε ο κ. Καραμανλής και πρόσθεσε: «Το γεγονός ότι ο ΟΑΣΘ χρειάζεται ανασχεδιασμό δεν χωρά καμία αμφιβολία για τη Ν.Δ. Από το 2014 είχε προχωρήσει στον εξορθολογισμό της λειτουργίας του με μείωση των μισθών και αναπροσαρμογή του εισιτηρίου. Τότε όμως είχαμε απέναντι μας τον περήφανο ΣΥΡΙΖΑ που αντιδρούσε σε κάθε πρόταση».

«Η κρατικοποίηση του ΟΑΣΘ θα οδηγήσει σε πλήρες αδιέξοδο, θα κοστίσει πολύ περισσότερο και θα οδηγήσει σε τέλμα το συγκοινωνιακό έργο της Θεσσαλονίκης. Καμία επιπλέον δαπάνη δεν μπορεί να γίνει χωρίς την έγκριση της Τρόικα. Γιατί βιάζεστε αφού σε ενάμιση χρόνο αυτοί οι δύο φορείς δεν θα μπορούν να συμμετάσχουν στο διαγωνισμό;» επεσήμανε ο κ. Καραμανλής.

Υπέρ της αρχής του νομοσχεδίου τάχθηκαν ΣΥΡΙΖΑ και ΑΝΕΛ. Από την πλευρά της Αντιπολίτευσης, Ν.Δ. και Δημοκαρατική Συμπαράταξη δήλωσαν ότι το καταψηφίζουν, ενώ τα υπόλοιπα κόμματα επιφυλάχθηκαν για την Ολομέλεια.

ΣΧΟΛΙΑ (1)

ΚΩΣΤΑΣ

Μπράβο κύριε Υπουργέ...βάλε τέλος στην ασυδοσία αυτής της ομάδας που λυμαίνεται τις αστικές συγκοινωνίες της πόλης..

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

junker-stratiwtikoi_main01

Να μη μου λένε ότι αποτελούν απειλή για την ασφάλεια της Τουρκίας, τόνισε ο πρόεδρος της Κομισιόν - Δε δεχόμαστε εντολές, η απάντηση από τον Τούρκο υπουργό Δικαιοσύνης - Καμία αντίδραση ακόμα από την Αθήνα για τις εικόνες των δύο σιδηροδέσμιων Ελλήνων στρατιωτικών

kavvadia-anneta

«Θα πρέπει να είναι προφανές ότι η μόνη λογική πορεία δράσης είναι μια συνολική και ειρηνική λύση στη συριακή τραγωδία και για την Ευρώπη, αυτό, θα έπρεπε να αποτελέσει ενοποιητικό στόχο», είπε η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ

kouroublis

Ο κ. Κουρουμπλής δήλωσε ότι προωθείται η ένταξη των Λιμενικών Ταμείων «στα ανταποδοτικά» ώστε να γίνει δυνατή η στελέχωσή τους για να προωθούνται οι εισπράξεις τελών και άλλων οφειλών, ώστε να προχωρήσουν αναπτυξιακά έργα

kouvelis

«Οι δηλώσεις μου δεν απείχαν από την πραγματικότητα, αλλά η πραγματικότητα δεν είναι στατική. Υπήρχε η εκδοχή να έρθουν το καλοκαίρι οι φρεγάτες» τόνισε ο αναπληρωτής υπουργός Εθνικής Άμυνας

2514477

«Κυρίαρχο και πρωτεύον είναι το δικαίωμα του παιδιού και της σωστής ψυχικής και σωματικής ανάπτυξής του» είπε η εκπρόσωπος του κόμματος Μανταλένα Παπαδοπούλου - Υποστήριξε ότι από πουθενά δεν προκύπτει πως δεν είναι καλές οι σχέσεις του πρωθυπουργού με τον υπουργό Εθνικής Άμυνας 

6