
δεν πληρωναν διοδια και ξεσηκωνανε τον κοσμο , θα επαναδιαπραγματευοταν τις συμβάσεις με ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟ , το Αεροδρόμια των Σπατων , τα διοδια Ε.Ο-Θεσσαλονικης-Πατρων κλπ , που λεγανε για διαπλεκομενους μεγαλοεργολαβους συστημικους και τους κατανομαζαν . Τωρα μουγγα δουλιτσες μαζι τους και στις ζημιες να πληρωνει ο λαος , στα κερδη τοσων χρονων της Αττικης Οδου τι γινεται ? ποιος ξερει οτι η συμβαση αεναη της Α.Ο. περιλαμβανει εσοδα-εξοδα = κερδη ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΑ ΚΑΙ ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΑ με χρι να επιτευχθει συγκεκριμένο κέρδοσ-αποσβεση των μετοχων , ποιος προσδιοριζει τα έξοδα και τα ελέγχει ?
ΑΠΟΨΗ Θ. Μαυρίδης Ποιος κυβερνάει αυτό τον τόπο; Άντε καλέ... Πέμπτη 30 Μαρτίου 2017, 00:01 Δεν μπορώ να ξεχάσω τους έμμισθους τρωγλοδύτες του διαδικτύου που έλουζαν με κοσμητικά επίθετα και κατηγορούσαν ως υπαλλήλους του Μπόμπολα όλους εκείνους που δήλωναν την αντίθεσή τους με το κίνημα δεν πληρώνω. Από τότε συνέβησαν πολλά. Οι αγανακτισμένοι έγιναν κυβέρνηση και τα τρολς κυβερνητικοί αξιωματούχοι. Κι έτσι κάνουν, πλέον, τροπολογίες για τον Μπόμπολα. Ποιος κυβερνάει; Να μην κάνουμε χαζές ερωτήσεις, παρακαλώ! Ο κ. υπουργός των υποδομών κατέθεσε μία τροπολογία, καμαρωτός καμαρωτός, με την οποία προβλέπεται ότι η εταιρεία του κ. Μπόμπολα, η οποία και διαχειρίζεται τον δρόμο Κορίνθου-Τριπόλεως, θα επιχορηγείται από τα δημόσια ταμεία, σε περίπτωση που έχει μειωμένα έσοδα λόγω μικρής διέλευσης. Μάλιστα! Εκείνοι που θα έκαιγαν στο τζάκι τις χαριστικές συμβάσεις προς τους εργολάβους, κάνουν το ένα χατίρι μετά απ το άλλο στον ηγέτη του κλάδου. Εκείνοι που θα ανέτρεπαν την καθεστηκυία τάξη πραγμάτων, τρέχουν να προσφέρουν πρώτοι τα πιάτα του γεύματος στο τραπέζι του κάθε Μπόμπολα. Μα, λένε, η διάταξη αυτή προβλεπότανε από τις αρχικές συμβάσεις! Δίκιο έχουν. Όπως κι ότι στο γραφείο του κάθε κατασκευαστή υπάρχει το εικόνισμα του κ. Σουφλιά! Μαζί με εκείνο των αγίων και ο υπουργός προστάτης των απανταχού κατασκευαστών. Αλλά αυτά τα πράγματα ήσαν γνωστά από το παρελθόν. Από τότε που ο ΣΥΡΙΖΑ ήταν στην αντιπολίτευση και καλούσε τον κόσμο σε πολιτική ανυπακοή. Σήμερα εκείνοι που σήκωναν τις μπάρες καλούνται από την εφορία να σηκώσουν το δυσβάστακτο ύψος των προστίμων. Αλλά αυτή είναι μία άλλη ιστορία. Το ότι ο κ. Μπόμπολας, όμως, είναι και με αυτή την κυβέρνηση ο απόλυτος κυρίαρχος του παιγνιδιού, αυτό είναι κάτι που είναι η ίδια ιστορία. Με εκείνη, δηλαδή, του παρελθόντος. Ο κ. Μπόμπολας δεν μπορεί να έχει παράπονο από την ελληνική Πολιτεία. Αυτή αντιστάθηκε σθεναρά στο αίτημα της έκδοσής του στην Κύπρο. Αλλά εκεί που η κυβέρνηση αυτή έβαλε μπόλικο νερό στο κρασί της είναι στην υπόθεση της Αττικής Οδού. Μιας σύμβασης που όμοιά της δεν πρόκειται να δούμε άλλη φορά. Όχι στην Ελλάδα, αλλά στον πλανήτη ολόκληρο. Η ιδιαιτερότητά της είναι ότι προσδιορίζει το τελικό όφελος του εργολάβου από το έργο μετά από την αφαίρεση των εξόδων. Κάτι δηλαδή που θα θέλαμε όλοι οι Έλληνες να συμβαίνει στην σχέση μας με την εφορία και δεν συμβαίνει: Έσοδα μείον έξοδα, προκύπτει φόρος τόσος.
Η ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΤΟΥ ΤΣΙΠΡΑ.... ΤΟΥ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ..... ΛΕΕΙ ΠΛΗΡΩΣΤΕ ΜΑΚΑΚΕΣ ΤΙΣ ΜΑΚΑΚΙΕΣ ΤΩΝ ΕΡΓΟΛΑΒΩΝ ....ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΛΑΟΠΡΟΒΛΗΤΟ ΛΑΟΦΙΛΗ "ΗΓΕΤΗ"
Το τρίγωνο της διαπλοκής, Συριζανεληστές, Πήγασος εκδοτική και Οικογένεια Μπόμπολα. Βαριά (σαν τσιμέντο) κι ευέλικτη (σαν κανάλι). Ταυτίστηκε με τον χαρακτηρισμό εθνικός εργολάβος. Πρόκειται για τον όμιλο που αναλαμβάνει με καταιγιστική ταχύτητα να χτίζει δρόμους, σήραγγες, κτίρια, ενώ καθοριστική ήταν και η εμπλοκή του με τα ΜΜΕ. Το πιο σημαντικό προσόν του, όμως, ήταν ότι έχτιζε γέφυρες. Πολιτικές και οικονομικές. Παρότι ο όμιλος Μπόμπολα βρέθηκε συχνά στο στόχαστρο της πολεμικής τόσο του ΣΥΡΙΖΑ όσο και των ΑΝΕΛ, όταν βέβαια ήταν ακόμη στην αντιπολίτευση, φαίνεται πως η επιλογή του από τη μια να αποσυρθεί από τα τηλεοπτικά πράγματα δίνοντας στην κυβέρνηση τη δυνατότητα να επαίρεται πως έκλεισε το ΜΕΓΚΑ και από την άλλη να στρέψει έγκαιρα το Έθνος σε κατεύθυνση υπεράσπισης της κυβερνητικής πολιτικής, του έχουν εξασφαλίσει την απρόσκοπτη συνέχιση των αναθέσεων δημόσιων έργων, από τους δρόμους μέχρι τη διαχείριση των απορριμμάτων, ως σήμερα.