Δημήτρης Καμμένος: Χωρίς αναφορά στους 3 ήρωες των Ιμίων τα σχολικά βιβλία
Δημήτρης Καμμένος: Χωρίς αναφορά στους 3 ήρωες των Ιμίων τα σχολικά βιβλία
Καλεί το υπουργείο Παιδείας να προχωρήσει άμεσα «στις απαραίτητες αλλαγές εκθέτοντας τα ιστορικά γεγονότα όπως συνέβησαν και όπως πρέπει να τα διδαχτούν οι μελλοντικές γενιές του τόπου μας»
«Για Ιστορία που την γράφει ο καθένας όπως θέλει» κάνει λόγο ο κ. Δημήτρης Καμμένος αναφορικά με την υπόθεση των Ιμίων καλώντας το υπουργείο Παιδείας να προχωρήσει άμεσα «στις απαραίτητες αλλαγές εκθέτοντας τα ιστορικά γεγονότα όπως συνέβησαν και όπως πρέπει να τα διδαχτούν οι μελλοντικές γενιές του τόπου μας».
Συγκεκριμένα, ζητά: «Α) Αλλαγή και στα βιβλία που διανέμονται στους μαθητές σε «με αφορμή τη διεκδίκηση από την Τουρκία της βραχονησίδας Ίμια» Β) Αναφορά και των 2 βραχονησίδων Γ) Αναφορά στους 3 ήρωες που έχασαν τη ζωή τους στην κρίση των Ιμίων».
Ο βουλευτής των ΑΝΕΛ επισημαίνει σε ανακοίνωσή του πως «21 χρόνια πέρασαν από την κρίση στα Ίμια ενώ πριν λίγες μέρες κατά τη διάρκεια επιμνημόσυνης δέησης τιμήθηκαν οι 3 ήρωες πεσόντες του Πολεμικού Ναυτικού Αντιναύαρχος Χριστόδουλος Καραθανάσης ΠΝ, Αντιναύαρχος Παναγιώτης Βλαχάκος ΠΝ και Αντιπλοίαρχος Έκτορας Γιαλοψού ΠΝ. Παρόλα αυτά μέχρι σήμερα το Βιβλίο Ιστορίας της Γ΄ Γυμνασίου επιμένει, αν και περιγράφει τη κρίση των Ιμίων, να μην κάνει καμία αναφορά στους 3 ήρωες που έδωσαν τη ζωή τους για την πατρίδα θεωρώντας προφανώς ότι δεν είναι άξιο διδακτέας ύλης» και συνεχίζει «Η κα. Διαμαντοπούλου, τότε Υπουργός Παιδείας, μετά τη θύελλα αντιδράσεων που προκλήθηκε με το βιβλίο Ιστορίας της Γ Γυμνασίου, υπέγραψε Υπουργική Απόφαση στις 19 Οκτωβρίου του 2009 προωθώντας κάποιες αλλαγές στο βιβλίο και συγκεκριμένα στη σελ. 163 στιχ. 19-20: “με αφορμή τη διεκδίκηση της βραχονησίδας Ίμια” άλλαζε στο ορθό “με αφορμή τη διεκδίκηση από την Τουρκία της βραχονησίδας Ίμια».
Ο ίδιος εξηγεί πως « Η αλλαγή αυτή, αν και συμπεριλήφθηκε στο ηλεκτρονικό βιβλίο, στα βιβλία που διδάσκονται οι μαθητές στα σχολεία δεν έχει υπάρξει καμία αλλαγή μέχρι σήμερα διατηρώντας την αρχική γενική αναφορά «περί διεκδικήσεως της βραχονησίδας Ίμια». Αυτό σημαίνει πως οι μαθητές συνεχίζουν να διδάσκονται λανθασμένα την κρίση των Ιμίων αφού κανένας μαθητής και κανένας καθηγητής δεν διαβάζει-διδάσκει το ηλεκτρονικό βιβλίο αλλά το βιβλίο που διανέμεται στην αρχή κάθε χρονιάς στα σχολεία» ενώ συμπληρώνει « Ταυτόχρονα γίνεται λόγος για τη βραχονησίδα ενώ πρέπει να επισημανθεί ότι δεν υπάρχει μια βραχονησίδα Ίμια αλλά δυο. Πότε επιτέλους, η Ελληνική Ιστορία θα γράφεται όπως πραγματικά είναι και όχι όπως την θέλει ο καθένας; Καλώ το Υπουργείο Παιδείας να προχωρήσει άμεσα στις απαραίτητες αλλαγές εκθέτοντας τα ιστορικά γεγονότα όπως συνέβησαν και όπως πρέπει να τα διδαχτούν οι μελλοντικές γενιές του τόπου μας».
Συγκεκριμένα, ζητά: «Α) Αλλαγή και στα βιβλία που διανέμονται στους μαθητές σε «με αφορμή τη διεκδίκηση από την Τουρκία της βραχονησίδας Ίμια» Β) Αναφορά και των 2 βραχονησίδων Γ) Αναφορά στους 3 ήρωες που έχασαν τη ζωή τους στην κρίση των Ιμίων».
Ο βουλευτής των ΑΝΕΛ επισημαίνει σε ανακοίνωσή του πως «21 χρόνια πέρασαν από την κρίση στα Ίμια ενώ πριν λίγες μέρες κατά τη διάρκεια επιμνημόσυνης δέησης τιμήθηκαν οι 3 ήρωες πεσόντες του Πολεμικού Ναυτικού Αντιναύαρχος Χριστόδουλος Καραθανάσης ΠΝ, Αντιναύαρχος Παναγιώτης Βλαχάκος ΠΝ και Αντιπλοίαρχος Έκτορας Γιαλοψού ΠΝ. Παρόλα αυτά μέχρι σήμερα το Βιβλίο Ιστορίας της Γ΄ Γυμνασίου επιμένει, αν και περιγράφει τη κρίση των Ιμίων, να μην κάνει καμία αναφορά στους 3 ήρωες που έδωσαν τη ζωή τους για την πατρίδα θεωρώντας προφανώς ότι δεν είναι άξιο διδακτέας ύλης» και συνεχίζει «Η κα. Διαμαντοπούλου, τότε Υπουργός Παιδείας, μετά τη θύελλα αντιδράσεων που προκλήθηκε με το βιβλίο Ιστορίας της Γ Γυμνασίου, υπέγραψε Υπουργική Απόφαση στις 19 Οκτωβρίου του 2009 προωθώντας κάποιες αλλαγές στο βιβλίο και συγκεκριμένα στη σελ. 163 στιχ. 19-20: “με αφορμή τη διεκδίκηση της βραχονησίδας Ίμια” άλλαζε στο ορθό “με αφορμή τη διεκδίκηση από την Τουρκία της βραχονησίδας Ίμια».
Ο ίδιος εξηγεί πως « Η αλλαγή αυτή, αν και συμπεριλήφθηκε στο ηλεκτρονικό βιβλίο, στα βιβλία που διδάσκονται οι μαθητές στα σχολεία δεν έχει υπάρξει καμία αλλαγή μέχρι σήμερα διατηρώντας την αρχική γενική αναφορά «περί διεκδικήσεως της βραχονησίδας Ίμια». Αυτό σημαίνει πως οι μαθητές συνεχίζουν να διδάσκονται λανθασμένα την κρίση των Ιμίων αφού κανένας μαθητής και κανένας καθηγητής δεν διαβάζει-διδάσκει το ηλεκτρονικό βιβλίο αλλά το βιβλίο που διανέμεται στην αρχή κάθε χρονιάς στα σχολεία» ενώ συμπληρώνει « Ταυτόχρονα γίνεται λόγος για τη βραχονησίδα ενώ πρέπει να επισημανθεί ότι δεν υπάρχει μια βραχονησίδα Ίμια αλλά δυο. Πότε επιτέλους, η Ελληνική Ιστορία θα γράφεται όπως πραγματικά είναι και όχι όπως την θέλει ο καθένας; Καλώ το Υπουργείο Παιδείας να προχωρήσει άμεσα στις απαραίτητες αλλαγές εκθέτοντας τα ιστορικά γεγονότα όπως συνέβησαν και όπως πρέπει να τα διδαχτούν οι μελλοντικές γενιές του τόπου μας».
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα