Γραμματικάκης και Κύρκος εγκαλούν την Κομισιόν για το σκάνδαλο της VW

Γραμματικάκης και Κύρκος εγκαλούν την Κομισιόν για το σκάνδαλο της VW

Διευκρινίσεις από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή γιατί δεν έδρασε στη βάση όλων αυτών των στοιχείων όπως έπραξε η αντίστοιχη αμερικάνικη αρχή που αποκάλυψε την απάτη της VW ζήτησαν οι Ευρωβουλευτές του «Ποταμιού» 

Γραμματικάκης και Κύρκος εγκαλούν την Κομισιόν για το σκάνδαλο της VW
Υπολογίζεται ότι κάθε χρόνο πάνω από 500,000 Ευρωπαίοι είναι θύματα της ατμοσφαιρικής ρύπανσης, πολλοί εκ των οποίων λόγω των εκπομπών ΝΟx, που εκπέμπουν τα αυτοκίνητα Diesel. 

Αυτές τις εκπομπές προσπάθησε δολίως να αποκρύψει η VW ώστε να τοποθετεί στην αγορά αυτοκίνητα που παραβιάζουν τα όρια που θέτει η περιβαλλοντική νομοθεσία.

Αυτό που δεν έχει γίνει ακόμα γνωστό είναι ότι έχουν δημοσιευθεί πολλές μελέτες που αποκαλύπτουν τις πρακτικές αυτές και ότι είναι κοινό μυστικό ότι οι εκπομπές ρύπων των αυτοκινήτων σε κανονικές συνθήκες είναι πολλαπλάσιες από αυτές που προκύπτουν από τους επίσημους ελέγχους για την έγκριση ενός νέου αυτοκινήτου.

Οι ευρωβουλευτές του Ποταμιού, Γιώργος Γραμματικάκης, μέλος της Επιτροπής Περιβάλλοντος του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και Μίλτος Κύρκος, μέλος της Επιτροπής Μεταφορών, ζήτησαν σήμερα διευκρινίσεις από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή γιατί δεν έδρασε στη βάση όλων αυτών των στοιχείων όπως έπραξε η αντίστοιχη αμερικάνικη αρχή που αποκάλυψε την απάτη της VW. 

Οι Έλληνες ευρωβουλευτές ζητούν να μάθουν από την Επιτροπή ποιες συγκεκριμένες κινήσεις έκανε για να σταματήσει η επιβάρυνση της δημόσιας υγείας, η εξαπάτηση των πολιτών και η στρέβλωση του ανταγωνισμού.
Κλείσιμο

Με αφορμή τα πρόσφατα γεγονότα, οι ευρωβουλευτές του Ποταμιού δήλωσαν: 

«Είναι ανησυχητικό ότι μια βιομηχανία προκαλεί τόσο σημαντική ρύπανση του περιβάλλοντος όχι λόγω ατυχήματος αλλά παρακάμπτοντας την περιβαλλοντική νομοθεσία και εξαπατώντας τις αρχές. Υπάρχουν έρευνες που δείχνουν ότι το φαινόμενο αυτό της παραποίησης είναι εκτεταμένο στην Ευρώπη και αφορά και άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες. Δεδομένου ότι πάνω από 50 τοις εκατό των αυτοκινήτων στην Ευρώπη είναι πετρελαιοκίνητα, η αντίδραση μας πρέπει να είναι άμεση και παραδειγματική αν δεν θέλουμε να υπονομεύσουμε την ευρωπαϊκή νομοθεσία για την προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας. Πέρα από τις ευθύνες της εταιρίας πρέπει να διερευνηθεί αν γνώριζαν η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, αλλά και οι άλλες αρμόδιες εθνικές αρχές, τα στοιχεία της υπόθεσης και απέφυγαν ωστόσο να πάρουν τα απαραίτητα μέτρα».
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

BEST OF NETWORK

Δείτε Επίσης