Τρία νέα τηλεοπτικά σποτ από τον ΣΥΡΙΖΑ
Τρία νέα τηλεοπτικά σποτ από τον ΣΥΡΙΖΑ
Φεύγει από τα πρόσωπα και εστιάζει στα θέματα η προεκλογική καμπάνια της Κουμουνδούρου
Απομακρύνεται από τα συνθήματα και τα «ωραία πρόσωπα» η προεκλογική καμπάνια του ΣΥΡΙΖΑ, με τρία νέα σποτάκια που κυκλοφόρισαν την Παρασκευή. Πλέον, το επίκεντρο της εκστρατείας είναι τα θέματα που στην Κουμουνδούρου υπολογίζουν πως υπερέχουν και πως μπορούν να επιδείξουν το έργο της προηγούμενης κυβέρνησης. Με κοινό σύνθημα το «ξεμπερδεύουμε με το παλιό» τα τρία βιντεάκια, διάρκειας μισού λεπτού το καθένα περίπου, παίζουν ήδη σε κανάλια και διαδίκτυο.
Το πρώτο σποτ αναφέρεται στη μικρομεσαία τάξη, την οποία ο ΣΥΡΙΖΑ στήριξε με τη ρύθμιση των 100 δόσεων και την αποποινικοποίηση των χρεών έως 50.000 ευρώ, ενώ υπόσχεται μεταξύ άλλων την ίδρυση νέας αναπτυξιακής τράπεζας.
Διαπραγματευτήκαμε σκληρά σε συνθήκες οικονομικού πολέμου, λέει το δεύτερο σποτ, που εξηγεί τι κέρδισε ο ΣΥΡΙΖΑ από την διαπραγμάτευση.
Το πρώτο σποτ αναφέρεται στη μικρομεσαία τάξη, την οποία ο ΣΥΡΙΖΑ στήριξε με τη ρύθμιση των 100 δόσεων και την αποποινικοποίηση των χρεών έως 50.000 ευρώ, ενώ υπόσχεται μεταξύ άλλων την ίδρυση νέας αναπτυξιακής τράπεζας.
Διαπραγματευτήκαμε σκληρά σε συνθήκες οικονομικού πολέμου, λέει το δεύτερο σποτ, που εξηγεί τι κέρδισε ο ΣΥΡΙΖΑ από την διαπραγμάτευση.
Ανοίξαμε την ΕΡΤ και προχωρήσαμε το νόμο για τις τηλεοπτικές άδειες, λέει το τρίτο σποτ του ΣΥΡΙΖΑ που αναφέρεται στο ραδιοτηλεοπτικό τοπίο.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα