LIVE

Κορωνοϊός

Καραμανλής: Πράσινο φως από την Ε.Ε. για το βόρειο τμήμα του Ε65

karamanlis

Ξεπαγώνει το οδικό έργο που θα συνδέσει τα Τρίκαλα με την Εγνατία μετά από εννέα χρόνια

Η θετική απάντηση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για το Βόρειο Τμήμα του Ε65 η οποία έφτασε σήμερα στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, ανοίγει το δρόμο για την ολοκλήρωση του Ε65 που είχε παγώσει το 2011.

Συγκεκριμένα, η DG COMP (η Γενική Διεύθυνση Ανταγωνισμού) της Ευρωπαϊκής Επιτροπής ενέκρινε, ως συμβατό με το κοινοτικό δίκαιο, το έργο υποδομής του βόρειου τμήματος του αυτοκινητόδρομου E65, που θα συνδέει την πόλη των Τρικάλων με την Εγνατία Οδό, προϋπολογισμού 442 εκατομμύρια ευρώ, συνολικού μήκους 70,5 χλμ. και θα περιλαμβάνει την πλήρη κατασκευή της κεντρικής αρτηρίας, των δρόμων εξυπηρέτησης και των λοιπών οδικών συνδέσεων.

Πρόκειται για μία πολύ σημαντική εξέλιξη για τις υποδομές, γιατί, μετά από αλλεπάλληλες επαφές του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, κ. Κώστα Καραμανλή, με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, πήρε πλέον «το πράσινο φως», ένα έργο που είχε τεθεί σε αναστολή από το 2011 και ξεκινά οριστικά η κατασκευή του με χρονικό ορίζοντας υλοποίησης τα τρία έτη.

Η κατασκευή του Βόρειου τμήματος θα συμπληρώσει τον αυτοκινητόδρομο Ε65, ενώνοντας δύο κύριους ελληνικούς άξονες, δηλαδή, την Εγνατία οδό με την ΠΑΘΕ, επιτρέποντας την βέλτιστη χρήση υπαρχουσών δυνατοτήτων αυτοκινητοδρόμων, δεδομένου ότι το ενδιάμεσο τμήμα έχει ήδη ολοκληρωθεί και το Νότιο τμήμα του Ε65 είναι ήδη υπό κατασκευή.

Το έργο θα επιτρέπει την πλέον ανταγωνιστική και περιβαλλοντικά φιλική κίνηση από την Αθήνα προς τη Δυτική Μακεδονία και τις αντίστοιχες συνδέσεις με την Ιταλία (μέσω του Λιμένος της Ηγουμενίτσας στην Αδριατική), τα Δυτικά Βαλκάνια, και μέσω εκείνων στην κεντρική και βόρεια Ευρώπη. Το έργο θα έχει συνολικό μήκος 70,5 χλμ και θα ξεκινάει από τον κόμβο των Τρικάλων μέχρι την Εγνατία Οδό, με 2+2 λωρίδες και ΛΕΑ σε κάθε διεύθυνση.

Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Κώστας Καραμανλής δήλωσε τα εξής:

«Ένα ακόμα μεγάλο έργο που το παραλάβαμε να καθυστερεί επί χρόνια, είναι έτοιμο να ξεκινήσει. Συνεπείς στην υλοποίηση του σχεδιασμού μας, με συστηματική εργασία εδώ και πολλούς μήνες και ουσιαστική συνεργασία με την ΕΕ, καταφέραμε να πάρουμε το πράσινο φως για να ξεκινήσει και το Βόρειο Τμήμα του Ε65. Συνεχίζουμε τη δουλειά χωρίς μεγάλα λόγια. Για έργα που συμβάλλουν στην ανάπτυξη, επιλύουν προβλήματα που αντιμετωπίζουν ολόκληρες περιοχές της χώρας και αναβαθμίζουν την ποιότητα ζωής των πολιτών».

Ο Γενικός Γραμματέας Υποδομών κ. Γιώργος Καραγιάννης δήλωσε: «Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι με τη σημερινή, θετική εξέλιξη για το Βόρειο Τμήμα του Ε65. Πλέον, με την καθοδήγηση του Υπουργού Υποδομών, Κώστα Καραμανλή, ανοίγει ο δρόμος για την κατασκευή ενός οδικού έργου, που για χρόνια ήταν αβέβαιο ότι θα υλοποιηθεί. Σήμερα μπορούμε να μιλάμε για την κατασκευή του Βόρειου Τμήματος του Ε65, ενός σπουδαίου οδικού έργου, που θα ενώνει την πόλη των Τρικάλων με την Εγνατία Οδό και θα συμβάλει σημαντικά στην αναβάθμιση του οδικού χάρτη της χώρας μας».

Ειδήσεις σήμερα

Αναστασία Χρονάς: Στα 6 της απήχθη από τον διαβόητο «Νight Stalker» - Τι θυμάται από τη φρικτή εκείνη νύχτα

Ουρές στα καταστήματα παρά το τσουχτερό κρύο - Τι επιλέγουν οι καταναλωτές

Στο τραπέζι το άνοιγμα των μετακινήσεων από νομό σε νομό
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

Ρoή Ειδήσεων

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

ΣΧΟΛΙΑ (9)

Δεν μας νοιάζει ποιος λέει τα λιγότερα ψέματα, χθες έπρεπε να ήταν έτοιμος ο δρόμος

Για ό,τι αφορά την Πατρών - Πύργου, τα ίδια ακριβώς έλεγε και ο νυν συνταξιούχος Μπαλαούρας. Σε άκουσα στη Βουλή, ευχές και μόνο ευχές εξέφραζες και κατηγόριες για τους άλλους. Αν διανύσεις όλον τον δρόμο, θα δεις εκατοντάδες φαναράκια που καίνε για τους σκοτωμένους, θα σε πιάσει η θλίψη και θα κόψεις τα λόγια του αέρα. Το χωριό μου, πεντακόσιοι κάτοικοι, κοντά στην Κυλλήνη, θρηνεί πάνω από είκοσι θύματα τα τελευταία χρόνια. Μην το κάνεις και εσύ σαν τον Μπαλαούρα, δεν αντέχουμε στις εκατόμβες των νεκρών.

Το κοστος διελευσης ανερχεται

σε 6€/100 χλμ. Για να πας πχ Καρδιτσα και να ερθεις θα χρειαζεσαι 40 ευρω διοδια και 60-70 καυσιμα, πανω απο 100€. Σε μια χωρα με μεσο μισθο 800€ δεν ειναι και λιγα...

Αγρίνιο - Καρδίτσα

Μένει ένας ακόμα άξονας να γίνει. Θα δώσει τεράστιες δυνατότητες ανάπτυξης σε Πελοπόννησο και Στερεά, συνδέοντας πολλές περιφέρειες ταυτόχρονα. Θα έχει μέτριες τεχνικές δυσκολ;iες αλλά αυτό αντισταθμίζεται από τα λίγα χιλιόμετρα. Θα δώσει τεράστια ώθηση στην αποκέντρωση. Η σχέση κόστους-ωφέλους είναι ακαταμάχητη. Υπουργε τόλμήσέ το!

Bill

Οι Θεσσαλοί ξέρουν οτι η συνδεση με Κηπουριό δεν ειναι ότι καλύτερο, η αρχική χαραξη με Παναγία που όμως δεν θα υλοποιηθεί ήταν η βέλτιστη λύση...

Γρεβενιώτης

Όλη η προσπάθεια ήταν να πείσουμε ότι ο νέος δρόμος δεν ανταγωνίζεται τη γέφυρα Ρίο - Αντίρριο και την Ιόνια Οδό, που έχουν ήδη χρηματοδοτηθεί. Αλλιώς θα πήγαιναν όλοι στα Γιάννενα από τον Ε65...

πλ

το ξαναγράφω σε όλα τα επίπεδα η σημερινή κυβέρνηση είναι η καλύτερη των τελευταίων 15 ετών

Σύνδεση Πελοποννήσου-Στερεάς-Θεσσαλίας

Ο νέος άξονας που θα δέσει με όλους τους υπόλοιπους (Ιόνια, Ε65, Αιγαίου) και θα δώσει προστιθέμενη αξία στην ηπειρωτική χώρα και θα εκτοξεύσει την οικονομία είναι αυτός που θα συνδέσει Δυτική Στερεά και Δυτική Πελοπόννησο με την Κεντρική και τη Βόρεια Ελλάδα είναι ο άξονας Αγρίνιο - Καρδίτσα. Μικρός χιλιομετρικά αλλά αποτελεί το απαραίτητο κομμάτι του παζλ που δίνει άμεση και ταχύτατη διέξοδο από την Πελοπόννησο προς τη Βόρεια Ελλάδα. Στο υπουργείο ας το δουν

Αντε να δουμε

Με την ενωση της Δραμα με την Εγνατια τι γινεται ρε ακανε . Θα γινει η παλι παπαλα ;

Ερνστ

Πολυ καλο.χγρειαζονται δρομοι για μεταφογρα των πγροιοντων μας

τακης

Επιτέλους και ένα καλό νεο

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης