Κρίθηκαν παραπλανητικές δύο διαφημίσεις της Louis Vuitton
"Παραπλανητικές" έκρινε σήμερα η αρμόδια βρετανική Αρχή Διαφημιστικών Προδιαγραφών δύο διαφημίσεις της εταιρείας Louis Vuitton, οι οποίες αφήνουν να εννοηθεί ότι τα διαφημιζόμενα προϊόντα είναι εξ ολοκλήρου χειροποίητα.
Οι εν λόγω διαφημίσεις που δημοσιεύθηκαν σε βρετανικές εφημερίδες εθνικής κυκλοφορίας εμφανίζουν γυναίκες να ράβουν τη χειρολαβή μίας τσάντας και τις πτυχές ενός πορτοφολιού, με τη λεζάντα: "η μοδίστρα με τη λινή κλωστή, κερωμένη με κερί μέλισσας" ενώ το κείμενο που τις συνόδευε έγραφε: "ποια μικρά μυστικά διασώζουν διακριτικά οι τεχνίτες μας; Πώς παντρεύουμε το έμφυτο ταλέντο με την τεχνική; Ή πως πέντε μικρές πτυχές μπορούν να παρατείνουν τη ζωή ενός πορτοφολιού;", ενώ το κυρίαρχο μήνυμα ήταν ότι "απέραντη υπομονή προστατεύει την κάθε βελονιά".
Η εταιρεία ισχυρίστηκε ότι τα προϊόντα κατασκευάζονται από εξειδικευμένους τεχνίτες, οι οποίοι χρησιμοποιούν χειροκίνητες ραπτομηχανές για λόγους σταθερότητας και διάρκειας, και ότι στον 21ο πρώτο αιώνα "δικαιούται να χρησιμοποιεί τον όρο "χειροποίητο" για τη διαδικασία αυτή".
Η βρετανική αρχή παραδέχθηκε ότι μεγάλο μέρος της διαδικασίας κατασκευής των προϊόντων εκτελείται στο χέρι, αλλά κατηγόρησε την εταιρεία ότι δεν είναι σε θέση να διευκρινίσει σε ποιο βαθμό τα προϊόντα είναι χειροποίητα και ως εκ τούτου έκρινε τις διαφημίσεις "παραπλανητικές" και απαγόρευσε την επαναδημοσίευσή τους.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr