Τη μεγάλη οθόνη προτίμησαν το 2009 οι Αμερικανοί
Επιστροφή στη μεγάλη οθόνη πραγματοποίησαν το 2009 και για πρώτη φορά από το 2002 οι Aμερικανοί καταναλωτές οι οποίοι προτίμησαν να παρακολουθήσουν χολιγουντιανές ταινίες στον κινηματογράφο παρά να τις αγοράσουν σε DVD και δίσκους Blu-ray.
Σύμφωνα με στοιχεία της εταιρείας ερευνών Adams Media Research που ασχολείται με το χώρο του κινηματογράφου και των μέσων, το αμερικανικό box office άγγιξε τα 9,87 δισεκατομμύρια δολάρια το 2009, ξεπερνώντας τις πωλήσεις των DVD, οι οποίες έφτασαν τα
Επιστροφή στη μεγάλη οθόνη πραγματοποίησαν το 2009 και για πρώτη φορά από το 2002 οι Aμερικανοί καταναλωτές οι οποίοι προτίμησαν να παρακολουθήσουν χολιγουντιανές ταινίες στον κινηματογράφο παρά να τις αγοράσουν σε DVD και δίσκους Blu-ray.
Σύμφωνα με στοιχεία της εταιρείας ερευνών Adams Media Research που ασχολείται με το χώρο του κινηματογράφου και των μέσων, το αμερικανικό box office άγγιξε τα 9,87 δισεκατομμύρια δολάρια το 2009, ξεπερνώντας τις πωλήσεις των DVD, οι οποίες έφτασαν τα 8,73 δισεκατομμύρια δολάρια.
Επιπλέον, οι συνολικές πωλήσεις των DVD και Blu- ray συμπεριλαμβανομένων των ταινιών, των τηλεοπτικών σειρών, των βίντεο συναυλιών και άλλων μειώθηκαν κατά περίπου 10% και «έπεσαν» στα 13 δισεκατομμύρια δολάρια το 2009.
Η Adams Media Research ανέφερε ακόμη ότι οι 8,73 δισεκατομμύρια καταναλωτές που αγόρασαν το 2009 DVD και Blu- ray μειώθηκαν κατά 13% σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Την ίδια ώρα το αμερικανικό box office κέρδιζε έδαφος αυξάνοντας τις εισπράξεις του κατά 10% σε σχέση με το 2008.
Η τελευταία φορά που οι εισπράξεις του box office ξεπέρασαν τις πωλήσεις των DVD ήταν το 2002.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr