Κυκλοφοριακό κομφούζιο στο νομό Λάρισας

Κυκλοφοριακό κομφούζιο στο νομό Λάρισας

Κυκλοφοριακό κομφούζιο επικρατεί στο Νομό Λάρισας, μετά το κλείσιμο των Τεμπών, καθώς οι εναλλακτικές διαδρομές που έχουν υιοθετηθεί δεν διαθέτουν αξιόπιστα οδικά δίκτυα και τη δυνατότητα να σηκώσουν τόσο κυκλοφοριακό φόρτο.

Το μεγαλύτερο πρόβλημα εντοπίζεται κυρίως στην έλλειψη επαρκούς σήμανσης, αλλά και στο γεγονός ότι πρέπει να γίνουν διορθωτικές παρεμβάσεις στα οδοστρώματα των δρόμων που χρησιμοποιούνται.

Παράλληλα, υπάρχει πάντα ο αστάθμητος παράγοντας

Κυκλοφοριακό κομφούζιο στο νομό Λάρισας

Κυκλοφοριακό κομφούζιο επικρατεί στο Νομό Λάρισας, μετά το κλείσιμο των Τεμπών, καθώς οι εναλλακτικές διαδρομές που έχουν υιοθετηθεί δεν διαθέτουν αξιόπιστα οδικά δίκτυα και τη δυνατότητα να σηκώσουν τόσο κυκλοφοριακό φόρτο.

Το μεγαλύτερο πρόβλημα εντοπίζεται κυρίως στην έλλειψη επαρκούς σήμανσης, αλλά και στο γεγονός ότι πρέπει να γίνουν διορθωτικές παρεμβάσεις στα οδοστρώματα των δρόμων που χρησιμοποιούνται.

Παράλληλα, υπάρχει πάντα ο αστάθμητος παράγοντας των καιρικών συνθηκών που θα παίξει το δικό του ρόλο στη διαμόρφωση της κίνησης αλλά και την ασφάλεια της.

Σήμερα, ο γενικός γραμματέας Υποδομών Γ. Οικονομίδης, συνοδευόμενος από υπηρεσιακούς παράγοντες, περιόδευσε σε όλες τις προτεινόμενες διαδρομές προκειμένου να διαπιστώσει επιτόπου τα προβλήματα που υπάρχουν και τις διορθωτικές παρεμβάσεις που πρέπει να γίνουν. Ενώ, η ενίσχυση της σήμανσης ξεκίνησε ήδη από το πρωί από τις εμπλεκόμενες στο έργο εταιρείες και θα συνεχιστεί.

Ιδιαίτερο πρόβλημα παρουσιάστηκε στη διαδρομή μέσω των παραλίων του Ν.Λάρισας, η οποία προορίζεται μόνον για ΙΧ, αλλά, κατά την χθεσινή μέρα πέρασαν και μεγάλα οχήματα με αποτέλεσμα και να «φρακάρουν» αλλά και να «χάνονται» λόγω της ελλιπούς σήμανσης μέσα στους οικισμούς.

Αυτό υποχρέωσε πολλούς κατοίκους της περιοχής να εκτελούν χρέη «τροχονόμου», προκειμένου να αποσυμφορηθεί η κυκλοφορία.

Την ίδια ώρα, προβλήματα κυκλοφοριακής συμφόρησης παρουσιάζονται και μέσα στην πόλη της Ελασσόνας, η οποία δεν παρακάμπτεται περιφερειακά γιατί δεν υπάρχει δρόμος.

Για τα μεγάλα οχήματα πάντως -κυρίως φορτηγά- προτείνεται και μία ακόμη διαδρομή μέσω Τρικάλων και από εκεί στην Εγνατία οδό, η οποία είναι ακόμη μεγαλύτερη χιλιομετρικά αλλά υπό καλύτερες οδικές συνθήκες.

Τέλος στον Νομό Λάρισας στα διόδια υπάρχει ελεύθερη διέλευση.

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης