Ferrari: To… γυρίζει στο turbo;
- Οι Ιταλοί σκέφτονται να επιστρέψουν στην υπερτροφοδότηση
- Νέο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη
Σύμφωνα με πληροφορίες μας, η Ferrari εξετάζει σοβαρά το ενδεχόμενο να επιστρέψει στην turbo τεχνολογία. Βέβαια, έχει να λύσει προβλήματα που αφορούν βασικά την υστέρηση (turbo lag) καθώς το συγκεκριμένο μειονέκτημα των υπερτροφοδοτούμενων κινητήρων, όσο και να περιοριστεί, δε θεωρείται αποδεκτό απο την Ιταλική εταιρία.
Η BMW και η Porsche έχουν τοποθετήσει διπλά turbo ή και κ
- Οι Ιταλοί σκέφτονται να επιστρέψουν στην υπερτροφοδότηση
- Νέο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη
Σύμφωνα με πληροφορίες μας, η Ferrari εξετάζει σοβαρά το ενδεχόμενο να επιστρέψει στην turbo τεχνολογία. Βέβαια, έχει να λύσει προβλήματα που αφορούν βασικά την υστέρηση (turbo lag) καθώς το συγκεκριμένο μειονέκτημα των υπερτροφοδοτούμενων κινητήρων, όσο και να περιοριστεί, δε θεωρείται αποδεκτό απο την Ιταλική εταιρία.
Η BMW και η Porsche έχουν τοποθετήσει διπλά turbo ή και κομπρέσορες για να εξαλείψουν το πρόβλημα αυτό, οπότε δεν αποκλείεται να δούμε και την Ferrari να χρησιμοποιεί κάποιο ανάλογης τεχνολογίας σύστημα.
Επίσης, μία εκδοχή που εξετάζεται είναι η υιοθέτηση του φρέσκου Multiair από τη μαμά «Fiat», αν και οι Ιταλοί μηχανικοί φοβούνται ότι δε θα είναι τόσο αποτελεσματικό στις υψηλές στροφές λειτουργίας.
Από εκεί και πέρα, μαθαίνουμε από το Μαρανέλο, πως το νέο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη της Ferrari μπορεί να αντεπεξέλθει ακόμα και στις 10.000 rpm, άρα δείχνει ως ιδανική λύση για τους V12 κινητήρες!
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr