Depeche Mode: Διαμαρτυρία για προθεσμία επιστροφής χρημάτων της συναυλίας
Απαράδεκτη χαρακτηρίζει η Ενωση Καταναλωτών Ποιότητα Ζωής την απόφαση της εταιρίας Μπιγκ Σταρ Προμόσιον να ορίσει χρονικό διαστημα λιγότερο του ενός μήνα για την επιστροφή των χρημάτων όσων είχαν πληρώσει εισιτήριο για τη συναυλία των Depeche Mode που ακυρώθηκε.
Όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή της η ΕΚΠΟΙΖΩ στις 15/06/2009 έλαβε επιστολή από την εταιρία, με την οποία ενημερώνει ότι η επιστροφή των χρημάτων, που ξεκίνησε από τις 23/05/2009 και συνεχίζεται έως τις 20/06/2009. Δηλαδή η εταιρία
Απαράδεκτη χαρακτηρίζει η Ενωση Καταναλωτών Ποιότητα Ζωής την απόφαση της εταιρίας Μπιγκ Σταρ Προμόσιον να ορίσει χρονικό διαστημα λιγότερο του ενός μήνα για την επιστροφή των χρημάτων όσων είχαν πληρώσει εισιτήριο για τη συναυλία των Depeche Mode που ακυρώθηκε.
Όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή της η ΕΚΠΟΙΖΩ στις 15/06/2009 έλαβε επιστολή από την εταιρία, με την οποία ενημερώνει ότι η επιστροφή των χρημάτων, που ξεκίνησε από τις 23/05/2009 και συνεχίζεται έως τις 20/06/2009. Δηλαδή η εταιρία, παντελώς αυθαίρετα και αναιτιολόγητα, έθεσε προθεσμία λιγότερη του ενός μηνός μέσα στην οποία οι χιλιάδες καταναλωτές που ήδη ταλαιπωρήθηκαν από τη ματαίωση της συναυλίας, θα πρέπει να μεταβούν στα TICKET HOUSE Αθήνας και Θεσσαλονίκης για την επιστροφή του αντιτίμου σημειώνει η οργάνωση των καταναλωτών.
Η ΕΚΠΟΙΖΩ εκτιμά ότι η προθεσμία αυτή από κανέναν νόμο δεν προβλέπεται, είναι αυθαίρετη και καταχρηστική και δε δίνει σε καμία περίπτωση λύση στο πρόβλημα που είναι ευθύνη της εταιρίας και μόνο να το λύσει. Είναι προφανές ότι καταναλωτές από την επαρχία ή καταναλωτές που δεν ενημερώθηκαν έγκαιρα ενδεχομένως να μην προλάβουν να διεκδικήσουν το δικαίωμά τους. Οι καταναλωτές έχουν σε κάθε περίπτωση αξίωση επιστροφής του αντιτίμου και πέραν της ημερομηνίας αυτής.
Η ΕΚΠΟΙΖΩ καλεί τους καταναλωτές που δεν θα προλάβουν να απευθυνθούν στην εταιρία εντός της ως άνω προθεσμίας, να μη διστάσουν σε καμία περίπτωση να διαμαρτυρηθούν και να διεκδικήσουν την αξίωσή τους και καλεί και τη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή να παρέμβει προς την εταιρία προκειμένου να αρθεί η συγκεκριμένη προθεσμία και να επιβάλει κυρώσεις στην εταιρία σε περίπτωση που δε συμμορφωθεί.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr