ΟΛΘ : Τρία σενάρια, μετά το ναυάγιο με την Hutchison

ΟΛΘ : Τρία σενάρια, μετά το ναυάγιο με την Hutchison

Ασκήσεις επί χάρτου πλέον κάνει η κυβέρνηση και κατ επέκταση το ΥΕΝ για την επόμενη ημέρα στον ΟΛΘ. Η επόμενη ημέρα για το λιμάνι της Θεσσαλονίκης θα επανασχεδιαστεί μετά τις γιορτές « με καθαρό και ήρεμο μυαλό».

Σύμφωνα με πληροφορίες τα σενάρια που υπάρχουν είναι τρία:  

1) Να μείνει η κατάσταση ως έχει. Με λίγα λόγια να μη γίνει ...τίποτα. 

2) Να δοθεί η σκυτάλη στην δεύτερη εταιρεία-πλειοδότη,

ΟΛΘ : Τρία σενάρια, μετά το ναυάγιο με την Hutchison

Ασκήσεις επί χάρτου πλέον κάνει η κυβέρνηση και κατ επέκταση το ΥΕΝ για την επόμενη ημέρα στον ΟΛΘ. Η επόμενη ημέρα για το λιμάνι της Θεσσαλονίκης θα επανασχεδιαστεί μετά τις γιορτές « με καθαρό και ήρεμο μυαλό».

Σύμφωνα με πληροφορίες τα σενάρια που υπάρχουν είναι τρία:  

1) Να μείνει η κατάσταση ως έχει. Με λίγα λόγια να μη γίνει ...τίποτα. 

2) Να δοθεί η σκυτάλη στην δεύτερη εταιρεία-πλειοδότη, που είναι η Cosco. Όμως δεν μπορεί μία εταιρεία να έχει τη διαχείριση δύο λιμένων στην ίδια χώρα γιατί θα υπάρξει θέμα καταστρατήγησης του ανταγωνισμού. 

3) Το τρίτο σενάριο είναι να γίνει επαναπροκήρυξη του διαγωνισμού.  

Όμως εν μέσω παγκόσμιας κρίσης θεωρείται το εγχείρημα δύσκολο. 

Αιφνιδιασμένη δηλώνει η διοίκηση 

Αιφνιδιασμένη από την απότομη απόσυρση του ενδιαφέροντος της κοινοπραξίας Hutchison-Alapis-ΛΥΔ για τον Σταθμό Εμπορευματοκιβωτίων (ΣΕΜΠΟ) Θεσσαλονίκης δηλώνει η διοίκηση του Οργανισμού Λιμένος (ΟΛΘ ΑΕ), επισημαίνοντας ότι, παρά τα υπαρκτά σημεία τριβής στις μεταξύ τους διαπραγματεύσεις, τίποτα δεν προδίκαζε το ξαφνικό ναυάγιο.  

Η διοίκηση ευελπιστεί ότι θα έχει σαφή εικόνα σχετικά με το τι μέλλει γενέσθαι από εδώ και πέρα, μέσα σε αυτή την εβδομάδα.: Οι όροι της διακήρυξης του διαγωνισμού και η γενικότερη λιμενική πολιτική έχουν ήδη μπει στο μικροσκόπιο του ΟΛΘ, προκειμένου να αποφασιστούν -σε συνεργασία με τα αρμόδια υπουργεία- οι επόμενες κινήσεις, όπως δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο πρόεδρος της εταιρίας, Λάζαρος Καναβούρας.  

Άγονος ο διαγωνισμός

Σύμφωνα με την αντιπρόεδρο του Συλλόγου Διοικητικών Υπαλλήλων ΟΛΘ, Φανή Γουργουρή, ο διαγωνισμός πρέπει να κηρυχθεί άγονος, ώστε το λιμάνι να μην πελαγοδρομεί άλλο: «Σε καμία περίπτωση δεν θέλουμε να δούμε την Cosco στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης, αν και κάτι τέτοιο είναι ούτως ή άλλως δύσκολο να γίνει, αφενός λόγω της μεγάλης διαφοράς του τιμήματος με τη Hutchison η οποία  είχε προσφέρει καθαρό τίμημα 419 εκατ. ευρώ χωρίς να συνυπολογίζονται οι επενδύσεις, έναντι 131 εκατ. για την αμέσως επόμενη Cosco) και, αφετέρου, εξαιτίας του γεγονότος ότι οι Κινέζοι μπαίνουν ήδη στο λιμάνι του Πειραιά.  

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης