Τζόνι Καλημέρης στο ΘΕΜΑ: Ένα κανάλι σαν του Ιβάν είναι δυο βαπόρια

Τζόνι Καλημέρης στο ΘΕΜΑ: Ένα κανάλι σαν του Ιβάν είναι δυο βαπόρια

Ο απόλυτος γκουρού της τηλεόρασης κλείνει 30 χρόνια στο τηλεοπτικό γίγνεσθαι και το... γιορτάζει με άλλο ένα βελούδινο διαζύγιο, αυτή τη φορά από το OPEN TV του Ιβάν Σαββίδη - Παραδέχεται ότι πρόδωσε την εμπιστοσύνη του κόσμου στο παρελθόν με άθλιές εκπομπές και σίριαλ - Τι προτείνει στα κανάλια για να σωθούν

Απαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευμ. Ιδιοκτησίας η καθ΄οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη
tzonis_ar
Johnny, Τζόνι, δηλαδή Ιωάννης; «Ναι, ακριβώς έτσι». Και το Τζόνι πώς προέκυψε; «Από τον παππού μου που ήταν Ελληνοεγγλέζος του Λονδίνου νυμφευμένος με την Αντα Κάτλερ. Γι’ αυτό και το όνομα του πατέρα μου είναι Εντουαρντ. Και γι’ αυτό ο γιος μου λέγεται Εντουαρντ και τον φωνάζω Εντ».

Επομένως δεν είναι Τζόνης Καλημέρης, αλλά Τζόνι Καλημέρης. «Φυσικά, αλλά εγώ βαρέθηκα να τους διορθώνω και τους αφήνω να το κλίνουν σαν να ήταν όνομα ελληνικό. Never mind».

-Και τώρα που κοιτάς την προσωπική σου διαδρομή…

«Σε αυτές τις θέσεις είσαι κάτι σαν παιδαγωγός, σαν διαμορφωτής συνειδήσεων. Πρέπει να παραδεχτώ ότι πολλές φορές πρόδωσα την εμπιστοσύνη του κόσμου με άθλιες εκπομπές λόγου και σίριαλ».

-Ποιες είναι αυτές;

«Δεν μπορώ να σου πω γιατί έτσι θα εκθέσω και θα προσβάλω πολλούς συντελεστές. Ομως αισθάνομαι ντροπή. Εχω πέσει στο πηγάδι της ευτέλειας».
Προσφάτως, λοιπόν, σεισμικές δονήσεις έλαβαν χώρα στα θεμέλια του OPEN BEYOND, ιδιοκτησίας Ιβάν Σαββίδη. Με τη μία αποχώρησαν ο διευθύνων σύμβουλος Τζόνι Καλημέρης και το αφεντικό του προγράμματος Αλκηστη Μαραγκουδάκη.




tzoni2
Κλείσιμο


«Τσίπρας, ο Ρουβάς της πολιτικής»

Οι φήμες πολλές και «παχουλές». Πολύ «παχουλές». Οτι δηλαδή ο Ρωσοπόντιος μεγαλοεπιχειρηματίας και μικρός «ολιγάρχης» Ιβάν Σαββίδης βρήκε τον μπελά του. Οτι βρήκε τον μπελά του παρασυρμένος από τη γοητεία του Αλέξη Τσίπρα…

-Είναι τόσο γοητευτικός; Τον έχεις δει από κοντά;

«Τον είχα δει όταν είχε έρθει για την πρώτη συνέντευξη με την Ελλη Στάη».

-Και;

«Πώς να το κάνουμε, ανεξάρτητα από τις κομματικές πεποιθήσεις του καθενός, το άτομο εκπέμπει φως».

-Ενα φως που καταλήγει σε σκότος θανατερό…

«Σου είπα. Δεν τον ψηφίζω, όμως στην επικοινωνία είναι χαρισματικός. Θα τον παρομοίαζα με Σάκη Ρουβά της πολιτικής. Τέτοια άτομα αποπνέουν ενέργεια. Θα σου φέρω ένα παράδειγμα. Κάποτε στο Παρίσι, στο ξενοδοχείο “Bristol”, βρέθηκα στο ίδιο ασανσέρ με τον Μικ Τζάγκερ. Aκόμα κι αν ήταν παντελώς άγνωστος, πάλι η ίδια ενέργεια σαν ηλεκτρικό ρεύμα θα διαπερνούσε τη ραχοκοκαλιά μου».

-Επικίνδυνο αυτό…

«Εννοείς όταν το χάρισμα αυτό εξαντλείται μόνο για επικοινωνιακά οφέλη;».

-Ακριβώς αυτό.

«Και επιμένω σ’ αυτό. Εμένα, λόγου χάριν, μπορεί να μου ταιριάζει περισσότερο ο Κυριάκος Μητσοτάκης. Ομως επειδή είμαι άνθρωπος του θεάματος, δεν μπορώ παρά να μην παραδεχτώ το προσόν του Τσίπρα, το επικοινωνιακό».

-Μαζί με εσένα το παραδέχτηκαν και γοητεύτηκαν εκατοντάδες χιλιάδες πολίτες που τώρα λένε μακάρι να τους είχε κοπεί το χέρι…

«Επανέρχομαι: ο Κυριάκος, που δεν διαθέτει το ίδιο χάρισμα, μπορεί να αποδειχτεί άξιος πρωθυπουργός».



«Oλα τα κανάλια μπαίνουν μέσα»

-Οι φήμες, λοιπόν, λένε ότι ο Σαββίδης μετάνιωσε. Οτι έχει χάσει έναν σκασμό λεφτά. Πολλά εκατομμύρια. Πόσα ακριβώς;

«Πάνω από πενήντα εκατομμύρια».

-Θεέ μου, είναι πολλά. Μα καλά, τρελός ήταν και ανακατεύτηκε με τα media; Εχει λεφτά για πέταμα;

«Πρώτα απ’ όλα τα πενήντα, τα εβδομήντα εκατομμύρια δεν είναι πολλά λεφτά. Και δεν είναι, γιατί το OPEN το φτιάξαμε, το οργανώσαμε και το εξοπλίσαμε από την αρχή. From scratch. Από μηδενική βάση. Και μάλιστα το εξοπλίσαμε με την πιο σύγχρονη τεχνολογία, που όμοιά της δεν υπάρχει σήμερα σε κανένα άλλο κανάλι. Στο κάτω-κάτω, πόσο κοστίζουν δύο βαπόρια; Τριάντα πέντε εκατομμύρια το καθένα; Ε, λοιπόν, είναι σαν να αγοράζεις δύο βαπόρια. Η απόδοση της επένδυσης θα έρθει αργότερα».

-Μα πώς αργότερα; Εδώ η θεαματικότητα του καναλιού είναι πολύ μα πολύ χαμηλή.

«Κι όμως, δεν είναι. Και δεν είναι γιατί το 8,5% σ’ ένα τόσο καινούριο κανάλι είναι πολύ καλό. Σκέψου πως τόσο ο ΣΚΑΪ όσο και το STAR για να πιάσουν αυτό το νούμερο έπρεπε να περάσουν πέντε με έξι χρόνια. Εμείς το πιάσαμε μέσα σε έξι μήνες».

-Δηλαδή εννοείς ότι ο συγκεκριμένος καναλάρχης πρέπει να τροφοδοτεί το κανάλι με καμιά εικοσαριά εκατομμύρια ετησίως;

«Λιγότερα, πολύ λιγότερα».

-Πόσο λιγότερα;

«Δεν γνωρίζω ακριβώς. Ομως όλα τα κανάλια μπαίνουν μέσα λόγω οικονομικής κρίσης. Ο κλάδος της TV είναι ζημιογόνος. Ο μεγαλύτερος νικητής σε αυτή την κούρσα την ανταγωνιστική είναι αυτός που χάνει λιγότερα».

-Και ποιος είναι αυτός;

«Δεν γνωρίζω επακριβώς. Ισως ο ALPHA. Ολοι χάνουν. Απλώς ελπίζουν».

-Και πόσα χάνουν; Δέκα εκατομμύρια;

«Κάποιοι περισσότερο, κάποιοι λιγότερο».

-Γι’ αυτό τώρα πολλοί λακάνε από το OPEN και κατευθύνονται προς τον ΣΚΑΪ;

«Εννοείς τον Μουτσινά;».

-Και τη Δέσποινα Βανδή. Και άλλους.

«Κοίτα να δεις τι έγινε. Το ΣΚΑΪ πρέπει να πληρώνει τον Τούρκο του “Survivor” με 20 εκατομμύρια ετησίως. Επομένως με τον Μουτσινά, που στην αρχή δεν τον ήθελε κανείς αλλά τώρα είναι πρώτο όνομα, το κανάλι θα δίνει λιγότερα ελπίζοντας στην ίδια και ακόμα καλύτερη θεαματικότητα».

«Τι το ’θελα ο ανόητος και παρασύρθηκα απ’ τον Αλέξη;»

Οι φήμες, λοιπόν, λένε ότι ο Σαββίδης μετάνιωσε. Σαν να λέει «τι το 'θελα εγώ ο ανόητος να παρασυρθώ από τον Τσίπρα, να αγοράσω το “Εθνος”, να φτιάξω το OPEN και να πετάω λεφτά σ’ έναν κουβά χωρίς πάτο;». Και επειδή μετάνιωσε σκέφτεται τώρα να ξεφορτωθεί τα βαρίδια. Και ίσως να παραδώσει τη διαχείριση του OPEN στον «επιδέξιο» Φίλιππo Βρυώνη. Πάρ’ το και κάνε κουμάντο…

-Συγκρουστήκατε;

«Καθόλου. Και να ξέρεις, ποτέ δεν λέω κακές κουβέντες για ανθρώπους που μου έδωσαν ψωμί να φάω. Αντιθέτως είμαι ευγνώμων. Ο Ιβάν Σαββίδης με φώναξε, συζητήσαμε, ανταλλάξαμε γνώμες και καταλήξαμε πως οι φιλοσοφίες μας είναι διαφορετικές. Αλλα ήθελε εκείνος, άλλα ήθελα εγώ. Το διαζύγιο ήταν συναινετικό. Το σπορ της τηλεόρασης είναι πολύ ακριβό. Η επιτυχία θέλει υπομονή και πολλά λεφτά».

-Λάθος είναι η εκτίμησή μου, ως απλός θεατής, ότι το πρόγραμμα του OPEN είναι αντίγραφο μιας παλιάς συνταγής;

«Οχι, δεν είναι λάθος. Ομολογώ ότι ακολουθήσαμε την πεπατημένη. Οπως λένε και οι Αμερικανίδες, Me Τoo. Ομως δεν υπάρχουν φρέσκες, νέες ιδέες και ανανεωτικές συνταγές».



tzoni1
Με τη Χριστίνα Κοντοβά. Ο φωτογραφικός φακός τούς συνέλαβε πρόσφατα να απολαμβάνουν τη θάλασσα στη Χρυσή Ακτή της Πάρου



«Τραβήξαμε χειρόφρενο και φάγαμε τα μούτρα μας»

Στην τηλεοπτική πιάτσα το όνομα Τζόνι Καλημέρης είναι συνώνυμο του απόλυτου γκουρού της τηλεοπτικής εικόνας. Ολων των θέσεων. Ολων των επιπέδων. Ολων των μορφών. Ακόμα και εμπνευστής σεναρίων τηλεοπτικών σειρών. Πιάστε μολύβι και χαρτί: Δέκα χρόνια διευθυντής Προγράμματος στο MEGA, της αρχικής, της πρώτης, της δημιουργικής περιόδου. Υστερα στον ANT1. Μετά στο STAR. Ενδιαμέσως ένα από τα αφεντικά της κινηματογραφικής παραγωγής Bad Movies (κακές ταινίες) παρέα με τον Ρένο Χαραλαμπίδη. Αργότερα, κάπου το 2003 με 2004, γενικός διευθυντής στην ΕΡΤ. Στη συνέχεια διευθύνων σύμβουλος στον ALPHA. Υστερα και πάλι στην ΕΡΤ. Μετά στον ALPHA. Επειτα στον ΑΝΤ1. Και τέλος (προσωρινό φινάλε), στο OPEN. Ουφ!

-Μπαγάσα, μπαινόβγαινες με την άνεση ενός ανθρώπου που γνωρίζει ότι είναι περιζήτητος. Τα πήρες όλα σβάρνα.

«Εκτός από τον ΣΚΑΪ».

-Και γιατί έφευγες;

«Σε κάποιες περιπτώσεις μού έδειξαν την πόρτα και με διώξανε, σε κάποιες άλλες έφυγα μόνος μου».

-Τα καλύτερά σου χρόνια;

«Φυσικά στην αρχική, την πρώτη περίοδο του MEGA. Τότε που δεν ξέραμε τίποτα. Τότε που είχαμε άγνοια κινδύνου. Τότε που όλα έπρεπε να γίνουν από την αρχή. Τότε που έξι άτομα ξεκινήσαμε από ένα μικρό γραφειάκι. Τότε που εξ ανάγκης εκπαιδεύτηκα, μαζί με τους άλλους, στα γρήγορα».

-Σου άρεσε;

«Οχι, δεν μου άρεσε η τηλεόραση. Προτιμούσα το σινεμά. Τα πρώτα χρόνια κάναμε τα πάντα. Το κανάλι ήταν πληρέστατο. Από σειρές, ενημερωτικές εκπομπές, ειδησεογραφικά δελτία, ακόμα και ντοκιμαντέρ. Πολλοί τίτλοι πολλών σειρών ήταν δικής μου εμπνεύσεως. Ημουν πολύ ενεργός στη μυθοπλασία».

-Κι όμως, το επίπεδο της ελληνικής τηλεόρασης είναι πιο χαμηλό από εκείνο των ευρωπαϊκών χωρών.

«Τότε; Πριν από την κρίση; Λάθος. Ηταν ανώτερο. Και ήταν ανώτερο αν συγκρίνεις τους πληθυσμούς καθώς και τη διαφημιστική πίτα. Δίναμε τις καλύτερες ταινίες, τις καλύτερες σειρές, τις καλύτερες ενημερωτικές εκπομπές. Αγοράζαμε ό,τι καλύτερο κυκλοφορούσε στον πλανήτη».

-Και μετά;

«Μετά τραβήξαμε χειρόφρενο και σπάσαμε τα μούτρα μας πάνω σε χαλύβδινο τοίχο. Κατεβάσαμε το επίπεδο προκειμένου να επιβιώσουμε».

«Το παιχνίδι είναι οριστικά χαμένο»

-Μα εδώ τα στοιχεία λένε πως εν Ελλάδι η μέση καθημερινή τηλεθέαση στις γυναίκες άνω των 50 ετών φτάνει τις εφτά ώρες ημερησίως, ποσοστό υπερδιπλάσιο από άλλες ευρωπαϊκές χώρες με χειρότερο κλίμα, βροχές, χιόνια και άλλα τέτοια που κρατούν τον κόσμο μέσα.

«Τι να κάνουν οι άνθρωποι; Σάμπως έχουν άλλη διέξοδο; Θα σου φέρω ένα παράδειγμα για να αντιληφθείς το μέγεθος των σεισμικών δονήσεων που ξεχαρβάλωσαν την ελληνική τηλεόραση. Τότε, το κάθε επεισόδιο της πιο ακριβής σειράς, όπως το “Νησί” , κόστιζε 200.000 εβδομαδιαίως. Τώρα ζήτημα είναι αν το ακριβότερο επεισόδιο κοστίζει 40 με 45 χιλιάρικα. Το 2008 μεταδίδονταν τριάντα σειρές εβδομαδιαίως. Τώρα, ούτε δέκα».

-Και οι παραγωγοί, όπως και οι σκηνοθέτες, οι ηθοποιοί και οι τεχνικοί πληρώνονται μετά από έναν χρόνο. Κι αν...

«Μετά από έξι με εφτά μήνες. Μα δεν πληρώνονται επειδή το κανάλι δεν εισπράττει από τις διαφημίσεις αμέσως».

-Και γιατί οι καναλάρχες επιμένουν να χάνουν; Για την εξουσία και την εργολαβία;

«Μα αν δεν έχει ανταποδοτικό όφελος γιατί να το κάνεις; Οι λόγοι εξουσίας δεν υφίστανται τώρα. Ισως τότε. Οχι τώρα».

-Μπας και εκείνο το άτσαλο, το «σατανικό» σχέδιο του Νίκου Παππά περί τεσσάρων πολυσυλλεκτικών και πολυμορφικών καναλιών ήταν στη βάση του σωστό;

«Και ο Μπερλουσκόνι, αν θυμάσαι, στη δεκαετία του ’90, μετά από έρευνα είχε αποφανθεί ότι η ελληνική αγορά δεν μπορεί να στηρίξει πάνω από δυόμισι κανάλια. Τα δύο πολυθεματικά και το μισό μονοθεματικό. Ομως εγώ πιστεύω πως όλα εξαρτώνται από το επίπεδο των καναλιών. Μπορεί να έχεις 18 και όλα να είναι για τα σκουπίδια. Εξαρτάται από πολλούς παράγοντες».

-Και τώρα;

«Ολα είναι γνωστά. Τώρα οι πιτσιρικάδες παίζουν με το YouTube, βλέπουν γρήγορα, σαρώνουν γρήγορα, κατεβάζουν ταινίες και σειρές από το Netflix και αλλού. Τώρα μόνο εμείς οι δεινόσαυροι εξακολουθούμε να βλέπουμε ελληνικά κανάλια. Μόνο κάποιες μεγάλες αθλητικές συναντήσεις και άλλα γεγονότα, όπως το “Survivor”, συγκινούν την πιτσιρικαρία. Το παιχνίδι είναι χαμένο. Αυτό το κοινό είναι οριστικά χαμένο. Το πολυσυλλεκτικό μοντέλο είναι τελειωμένο».

-Πότε θα συμβεί αυτή η αλλαγή;

«Δεν ξέρω. Μπορεί σε δέκα χρόνια. Πάντως ο σημερινός τηλεθεατής δεν μπορεί να περιμένει μια ολόκληρη εβδομάδα ώστε την ερχόμενη Τετάρτη να δει αν λόγου χάριν ο γιατρός σκότωσε έναν ασθενή του σε μια τηλεοπτική σειρά. Κατεβάζει όλα τα επεισόδια και τα βλέπει. Προβλέπω ότι σε μία δεκαετία με δεκαπενταετία τα κανάλια θα γίνουν μονοθεματικά».

Ο χειρότερος κι ο καλύτερος καναλάρχης

-Και από τους καναλάρχες ποιος θα έλεγες πως ήταν η χειρότερη περίπτωση που συνάντησες στη διαδρομή σου; Ο Ψυχάρης, ο οποίος, σύμφωνα με το ρεπορτάζ, αρνήθηκε να καταβάλει το ποσό που του αναλογούσε για να μην κλείσει το MEGA;

«Θα σ' το πω διαφορετικά. Υπάρχουν άνθρωποι που είναι ικανοί για πρώτο βιολί στην ορχήστρα. Το νούμερο ένα. Υπάρχουν άλλοι, ικανοί για νούμερο δύο. Αν κάποιος που είναι ικανός ως νούμερο δύο αναλάβει να παίξει τον αρχηγό, μπορεί να γκρεμίσει ολόκληρη την ορχήστρα».

-Και ποιος είναι ο καλύτερος;

«Κανονικός μιντιάρχης που ασχολήθηκε δημιουργικά με όλα ήταν ο πατέρας Κυριακού. Αλλά φυσικά και ο γιος του ο Θοδωρής».

-Πάντως, απ’ ό,τι κατάλαβα, η καλύτερη περίοδός σου ήταν τα δέκα χρόνια στο MEGA.

«Η συγκυρία ήταν εξαιρετική. Με πέντε μετόχους στο διοικητικό συμβούλιο, όπου ο ένας εξισορροπούσε τον άλλον. Ετσι δημιουργήθηκε ελεύθερος χώρος για τα στελέχη και έτσι άνθησε το Μεγάλο Κανάλι».

«Ο Στάγκος είχε κοχόνες και κει έγραφε ακόμα και υπουργούς»

-Και η ΕΡΤ; Είναι ή δεν είναι αλήθεια ότι το δελτίο ειδήσεων διαμορφώνεται από τον εκάστοτε υπουργό και υπεύθυνο για την κυβερνητική προπαγάνδα;

«Φυσικά είναι».

-Αρα οι κυβερνήσεις, το είδαμε και επί Τσίπρα, εκλαμβάνουν τη δημόσια ραδιοτηλεόραση που την πληρώνουν όλοι οι πολίτες ως προσωπική τους ιδιοκτησία. Οι καναλάρχες ιδιωτικών σταθμών πληρώνουν και χάνουν, ενώ ο Τσίπρας χωρίς φράγκο είχε στη διάθεσή του τέσσερα κανάλια και απροσμέτρητο αριθμό ραδιοφωνικών προγραμμάτων.

«Κάπως έτσι. Πρέπει όμως να ομολογήσω ότι καλύτερη στιγμή μου στην ΕΡΤ ήταν επί Αγγελου Στάγκου. Οπου υπήρχε πλήρης ελευθερία. Και όπου δεν ελάμβανε υπόψη του τις παρεμβάσεις του αρμόδιου υπουργού Χρήστου Πρωτόπαπα. Μάλιστα και είναι προς τιμήν του, ο επόμενος υπουργός με τη Νέα Δημοκρατία, ο Θοδωρής Ρουσόπουλος, του ζήτησε να παραμείνει στη θέση του. Ο Αγγελος είχε κοχόνες, τους έγραφε στα πα@@ρια του».

-Εχει μέλλον η ΕΡΤ;

«Φυσικά και έχει. Αρκεί να αλλάξει. Προσφάτως μάλιστα είπα τις απόψεις μου στον Κωνσταντίνο Ζούλα της Νέας Δημοκρατίας. Δηλαδή η ΕΡΤ να μεταβληθεί σε μητέρα όλων των τεχνών. Του είπα επίσης πως ήταν ολέθριο λάθος το μαύρο στην ΕΡΤ και η απόλυση τόσων εργαζομένων. Αυτό το κλείσιμο έστειλε τους δημοσίους υπαλλήλους στην αγκαλιά του Αλέξη Τσίπρα. Δράση και αντίδραση».

-Τι εννοείς μητέρα των τεχνών;

«Ενα διοικητικό συμβούλιο, απαρτιζόμενο από σοβαρούς και καταξιωμένους ανθρώπους των γραμμάτων και των τεχνών, με διευθυντή έναν τεχνοκράτη».

-Εσένα;

«Εμένα. Και μια τηλεόραση αυστηρά προσανατολισμένη στην καλλιτεχνική έκφραση. Μια τηλεόραση συνδεδεμένη με το Φεστιβάλ Αθηνών και το Ελληνικό Κέντρο Κινηματογράφου. Αντί να σπαταλάνε έναν σκασμό λεφτά στις ποδοσφαιρικές συναντήσεις, να επενδύσουν παραγωγικά και δημιουργικά στο θέατρο, στο σινεμά, στη λογοτεχνία και πάει λέγοντας».

Sex, power και TV

-Λένε ότι στα παρασκήνια των καναλιών οργιάζουν οι σεξουαλικές συναντήσεις και πως αρκετά θηλυκά, να μη λέμε ονόματα, ανταλλάσσουν την άνοδό τους με κάποια σπουδαία γνωριμία.

«Ως γνωστόν, η δύναμη, το power, είναι το νούμερο ένα αφροδισιακό στον πλανήτη. Στον δρόμο βλέπεις γυναικάρες να κυκλοφορούν με χούφταλα. Προφανώς μια ηθοποιός μπορεί να το κάνει αυτό. Ομως η υπερβολή καταντάει παπαρολογία. Μπορώ να σε διαβεβαιώσω ότι στα κανάλια γίνονται λιγότερα απ’ όσα γίνονται σε άλλες δουλειές. Ελα τώρα. Το σεξ ως αντάλλαγμα μπορεί να έπαιξε ρόλο σε μερικές περιπτώσεις».

-Οπως;

«Νομίζω ότι σε κάποιες εφημερίδες τα επεισόδια ήταν πιο άγρια από τα αντίστοιχα στα κανάλια».

-Εσένα, λόγου χάριν, δεν σου την έχουν πέσει κάποια θηλυκά προκειμένου να εξασφαλίσουν προβολή και λεφτά;

«Οχι, δεν μου έχει συμβεί κάτι τέτοιο».

-Να το πιστέψω;

«Να το πιστέψεις».

Πάντως είναι ακόμα γνωστό πως ο Τζόνι ήταν νυμφευμένος για οκτώ χρόνια με τη γοητευτική ηθοποιό Κοραλία Καράντη. Με την οποία απέκτησε έναν γιο που σήμερα συνεργάζεται με τον Κώστα Λαμπρόπουλο, διευθυντή παραγωγής του Κώστα Γαβρά στην τελευταία του ταινία, βασισμένη στο πόνημα του Γιάνη Βαρουφάκη «Ενήλικοι στο δωμάτιο».

Στη συνέχεια ο Τζόνι νυμφεύτηκε για δεκαπέντε χρόνια τη Μαρία Ιωάννου, με την οποία απέκτησε δύο παιδιά, ηλικίας 14 και 18 ετών.

«Σήμερα συμπληρώνω 30 τηλεοπτικά χρόνια. Τα έχω ζήσει και τα έχω δει όλα. Γνωριμίες, απιστίες, προδοσίες, μαχαιρώματα στην πλάτη. Η showbiz είναι ο πιο πλήρης ορισμός της ανασφάλειας. Σε αυτή τη δουλειά είμαστε όλοι ανασφαλείς. Ποτέ δεν ξέρεις τι θα σου ξημερώσει. Η showbiz είναι ένας μαραθώνιος μεγάλης διάρκειας, με πολλά επεισόδια, με άγνωστους και μη ελεγχόμενους προορισμούς και με άγνωστη κατάληξη. Ομως πρέπει να πω ότι αυτή η διαρκής ανασφάλεια είναι η δύναμη που σε κρατάει ζωντανό».

Τζόνι, πρέπει να σου πω κάτι. Το ίδιο πιστεύω κι εγώ. Χωρίς ανασφάλεια και χωρίς άγχος, από τα 30 σου μετατρέπεσαι σε συνταξιούχο κανονικό. Αντε, see you, bro!
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης