Θέατρο Χυτήριο: Απολύεται ο Παπαγιάννης μετά το επεισόδιο με Παυλίδου

Αποφασίστηκε να αντικατασταθεί ο ηθοποιός που φέρεται να χτύπησε τη συνάδελφό του

Τη διακοπή της συνεργασίας του με τον Μάνο Παπαγιάννη μετά το επεισόδιο με την ηθοποιό Σοφία Παυλίδου αποφάσισε το θέατρο Χυτήριο. Σε ανακοίνωση του, που έδωσε στη δημοσιότητα το πρωί της Πέμπτης και υπογράφει η δικηγόρος του θεάτρου Ελλη Ρούσσου, το θέατρο αναφέρει ότι ο Μάνος Παπαγιάννης δεν θα συνεχίσει στην παράσταση «Πετάει, πετάει», μετά το περιστατικό βίας που κατήγγειλε η συνάδελφός του.

Οπως αναφέρει το θέατρο εκτιμήθηκε ότι αυτή είναι η καλύτερη λύση και ότι την έρευνα της υπόθεσης έχει η δικαιοσύνη. Υπογραμμίζει δε ότι «καμία ανοχή, ούτε ασυλία μπορεί να επιδείξει, έναντι οιουδήποτε, για απαράδεκτες συμπεριφορές, που θίγουν την αξιοπρέπεια των εργαζομένων στο Θέατρο και παραβιάζουν τους κανόνες λειτουργίας του και πλήττουν βαθύτατα το καλλιτεχνικό του έργο».

Ολόκληρη η ανακοίνωση:

«Σε μια δύσκολη εποχή για την κοινωνία και τον πολιτισμό, το θέατρο ΧΥΤΗΡΙΟ προσπαθεί με αίσθημα ευθύνης να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων και να παραμείνει αντάξιο των προσδοκιών όλων των συντελεστών της παράστασης, του κοινού και του καλλιτεχνικού κόσμου.

Η διοίκηση του Θεάτρου θεωρεί υποχρέωσή της να δηλώσει, ότι καμία ανοχή, ούτε ασυλία μπορεί να επιδείξει, έναντι οιουδήποτε, για απαράδεκτες συμπεριφορές, που θίγουν την αξιοπρέπεια των εργαζομένων στο Θέατρο και παραβιάζουν τους κανόνες λειτουργίας του και πλήττουν βαθύτατα το καλλιτεχνικό του έργο.

Η διοίκηση του Θεάτρου εκφράζει τη βαθιά απογοήτευση και αποδοκιμασία για τη βίαιη συμπεριφορά του κ. Μάνου Παπαγιάννη απέναντι στη συνάδελφό του ηθοποιό κ. Σοφία Παυλίδου, μετά το τέλος της παράστασης, στον προσωπικό της χώρο, στο καμαρίνι που χρησιμοποιεί στο θέατρο, την παραβίαση του οποίου, παραδέχθηκε ο ίδιος ο ηθοποιός δημόσια. Επειδή όμως ως γεγονός εντάσσεται στις ιδιωτικές διαφορές, που απαιτείται έγκληση για τη δίωξη του δράστη και δεδομένου ότι έχει ασκηθεί έγκληση από την κ. Σοφία Παυλίδου, οφείλει η διοίκηση του Θεάτρου να απέχει από το δημόσιο διάλογο για το γεγονός αυτό, εφόσον ευρίσκεται πλέον στη σφαίρα του αποκλειστικού ελέγχου της δικαιοσύνης. 

Λαμβάνοντας υπόψη την καταγεγραμμένη αδυναμία της κ. Σοφίας Παυλίδου να συνεχίσει στη σκηνή του θεάτρου τη συνεργασία της με τον κ.Παπαγιάννη, την υποχρέωση διαφύλαξης της ομαλής λειτουργίας του Θεάτρου και της προστασίας του συμφέροντος του Θεάτρου, των δημιουργών και όλων των υπολοίπων ηθοποιών της παράστασης, η διοίκηση του Θεάτρου αποφάσισε να συνεχιστούν οι παραστάσεις με την αντικατάσταση του ηθοποιού κ. Μάνου Παπαγιάννη από άλλο ηθοποιό.

Η απόφαση αυτή πιστεύουμε ότι είναι η ενδεδειγμένη για την παρούσα κατάσταση, χωρίς να αποδίδονται εκ μέρους της διοίκησης «τιμωρητικές» συνέπειες στο πρόσωπο του κ. Παπαγιάννη, ρόλο που αποκλειστικά και μόνο φέρει η Δικαιοσύνη. Υπαγορεύτηκε από λόγους προστασίας και διαφύλαξης υπέρτερου συμφέροντος, όπως της υποχρέωσης σεβασμού του στοιχειώδους πλαισίου των δικαιωμάτων και των υποχρεώσεων όλων των απασχολουμένων στο θέατρο, της διατήρησης των αμοιβαία καλών και δίκαιων σχέσεων μεταξύ όλων, της διαφύλαξης κλίματος ειρήνης και ασφάλειας στο χώρο του Θεάτρου και της προστασία του κύρους του Θεάτρου, ώστε το Θέατρο, ηθοποιοί και δημιουργοί της παράστασης να συνεχίσουν απρόσκοπτα το παραγωγικό πολιτιστικό τους έργο.

Αθήνα 17-1-2018

Η Πληρεξούσια Δικηγόρος

ΕΛΛΗ Γ. ΡΟΥΣΣΟΥ»


Ο Σωτήρης Καλυβάτσης, εκ των πρωταγωνιστών της παράστασης έχει διηγηθεί όσα συνέβησαν το επίμαχο βράδυ: «Ο Μάνος στην συγκεκριμένη περίπτωση το τράβηξε. Δεν υπήρχε προηγούμενο πρόβλημα στη μεταξύ τους σχέση, παρά μικροτριβές, όπως συμβαίνει σε όλους τους θιάσους. Μετά το τέλος εκείνης της παράστασης ήμουν με τον Μάνο στο καμαρίνι που μοιραζόμαστε και εκείνος άλλαζε. Απευθύνθηκε προς τον πάνω όροφο, που είναι το καμαρίνι της Σοφίας ρωτώντας την γιατί δεν είπε την συγκεκριμένη ατάκα και εκείνη απάντησε πως δεν της βγήκε. Ο Μάνος της είπε πως το έκανε επίτηδες και μετά "θα σε γ...ω πάνω στη σκηνή". Αυτό το άκουσα. Εκείνος στην συνέχεια εκσφενδονίστηκε στο πάνω καμαρίνι και μέχρι να ανέβω άκουγα φασαρία και βρισιές. Όταν ανέβαινα, είχε ήδη μπει στο καμαρίνι η Κόνι Μεταξά φωνάζοντας "τι κάνετε εκεί;". Η Σοφία ήταν πεσμένη στο πάτωμα και ο Μάνος συνέχιζε να την βρίζει». 

Δείτε σε βίντεο την εκδοχή Παυλίδου-Παπαγιάννη:



Ο Σωτήρης Καλυβάτσης γνωρίζει καλά το ρόλο του συμπρωταγωνιστή του

Λύση εκ των έσω φαίνεται πως βρήκαν οι υπεύθυνοι του θεάτρου Χυτήριο για την ομαλή πορεία της παράστασης «Πετάει Πετάει». Η απόφαση του θεάτρου να απομακρυνθεί ο Μάνος Παπαγιάννης από την παράσταση, έχει προκαλέσει αίσθηση με τους ιθύνοντες να αποφασίζουν για λύση… εκ των έσω!

Σύμφωνα με τα όσα ειπώθηκαν σε πρωινή εκπομπή το ρόλο του Μάνου Παπαγιάννη πρόκειται να αναλάβει ο Σωτήρης Καλυβάτσης!

Η συγκεκριμένη εξέλιξη έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον, ενώ πρόκειται για μία «ασφαλή» κίνηση καθώς ο Σωτήρης Καλυβάτσης γνωρίζει καλά το ρόλο του συμπρωταγωνιστή του. Η συγκεκριμένη αντικατάσταση λοιπόν αφήνει κενό το ρόλο του Θεσσαλονικιού.

Όπως έγινε γνωστό ο Μάνος Πίντζης έχει δεχτεί πρόταση για να συμμετάσχει στην παράσταση, την οποία και έχει δεχτεί.

Δείτε βίντεο: Θέατρο Χυτήριο: Απολύεται ο Παπαγιάννης μετά το επεισόδιο με την Παυλίδου


ΣΧΟΛΙΑ (151)

Βαγγέλης

Βιαιοπραγία κατ' επανάληψη δεν είναι σύμπτωση, είναι τσαμπουκάς και νταηλίκι. Αυτά πρέπει να κόβονται από την παιδική ηλικία που κατά κανόνα εμφανίζονται. Αν είχε φάει καναδυό χαστούκια την πρώτη φορά που το έπαιξε "άντρας", σήμερα θα συμπεριφέρονταν πολιτισμένα. Έστω κι αν δεν ήταν πραγματικά πολιτισμένος, θα ήξερε τι ανέχεται η κοινωνία και τι όχι. Αλλά πολλοί ηλίθιοι που κατά λάθος έγιναν "μπαμπάδες" περηφανεύονται για την βίαια συμπεριφορά που έχει το καμάρι τους. Και το "καμάρι" μεγαλώνει και γίνεται κοινωνικά επικίνδυνο ζώο.

Λακης

Ξέρεις τι λες;

sofia solomou

-Μην κρίνετε για να μην κριθείτε Οι χριστιανικές καταβολές του κάθε μισογύνη ξυπνάνε υποκριτικά κάθε φορά που συμβαίνει κάτι που θα έκανε και ο ίδιος. Πάλι καλά που δε μας ζητάνε να γυρίσουμε και το άλλο μάγουλο. Η περίπτωση του ξυλοδαρμού της ηθοποιού δεν είναι ένα μεμονωμένο περιστατικό, είναι οικεία σε όλες τις γυναίκες που ζουν υπό ένα συνεχές καθεστώς φόβου περιμένοντας την αντρική οργή να ξεσπάσει στη δουλεία, τη στάση του λεωφορείου, το σπίτι, το μπαρ, με αφορμή ότι τους απορρίψαμε, ότι τους σπρώξαμε στην ουρά της τράπεζας, ότι τους βγάλαμε γλώσσα, ότι ήμασταν αγενής. Οι γυναίκες ζουν σε έναν κόσμο που πρέπει να πατάνε στις άκρες των ποδιών τους για να μην ενοχλήσουν κάποιον άντρα γιατί τότε μπορεί να φάνε καμία σφαλίαρα, κάτι που κανένας άντρας δεν έχει βιώσει γιατί απλά οι γυναίκες δεν έχουν μάθει πώς μπορούν να εκφράσουν την ενόχλησή τους με ξύλο. Ακόμη κι αν ένας άντρας υποστεί βία από γυναίκα είναι ένα μεμονωμένο περιστατικό δεν είναι μια απειλή με την οποία αναμετράτε σε όλη του τη ζωή, δεν έχει μεγαλώσει σε καθεστώς φόβου που του επιβάλει να αυτοπεριορίζεται διαρκώς. Hrrfem Sultan απο "Ναι, εισαι μισογυνης"

Λεωνιδας

Μιλάνε για δήθεν ....μισογυνισμό όλες οι .....κατεστραμμένες. Περαστικά!

Μαρια

Εγώ Σοφία μου τα περνάω λουκούμι με τον Άντριου μου,μου χαρίζει μια ζωή παραδεισένια και στην οικογένειά μας. Εσάς που σας βαρανε οι δικοί σας αν έχετε η τέλος πάντων αυτοί που σας θεωρούν εύκολα θύματα οι τυχόν περιστασιακοί συγγνώμη αλλά δεν μοιάζουν με τους δικους μας.Μη τους βάζεις στο ίδιο καζάνι επειδή είσαι άτυχη στις σχέσεις σου.Εγω τους λατρεύω τους άντρες μου, τους γιους μου και τον παιδεραστή μου. Λες να φταίνε τα ....γαλανά μου μάτια και το υπέροχο κορμί μου;

ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ

Μην τσακωνεστε, όλοι μπορεί να έχουν δίκιο!

Μακης

Δεν πιστεύω ότι υπάρχουν σήμερα γυναίκες που λένε τέτοια πράγματα! Χριστός και Παναγία κοπέλα μου, Σοφία! Τόσο πληγωμένη είσαι; Που σε είχαν, καλή μου;

Παπακώστας

Ο Παπαγιάννης είναι από τους καλύτερους ηθοποιούς της γενιάς του και οι μόνοι χαμένοι από την άδικη απομάκρυνση του θα είναι οι συνάδελφοι του και η επιχείρηση,εκτιμώ. Κατά τα άλλα και πέρα από την καθαρά υποκειμενική δική μου γνώμη, με την οποία οποίος θέλει συμφωνεί και οποίος θέλει διαφωνεί, εννοείται ότι κανείς μας δεν μπορεί να ξέρει τι ακριβώς έχει συμβεί, εφόσον δεν είναι μπροστά στο περιστατικό. Πολλές φορές η πραγματικότητα ανατρέπει τις πρώτες εντυπώσεις και φυσικά το λέω αυτό γνωρίζοντας ότι ακόμα και εγώ ο ίδιος μπορεί να διαψεύστηκαν στο τέλος από τα γεγονότα για αυτή μου την εκτίμηση. Ωστόσο πραγματικά απορώ για τον απίστευτο τρόπο με τον οποίο σκέφτονται και εκφράζονται κάποιοι (κάποιες) κατά τη γνώμη μου πάντα όχι και τόσο δίκαια και δημοκρατικά, όταν βγάζουν συμπεράσματα με τόση σιγουριά, πιστεύοντας ακράδαντα ότι δεν αυθαίρετουν και τι χειρότερο τα δημοσιοποιούν. Ξέρετε τι λένε; Καλύτερα να αθωώσεις δέκα ενόχους, παρά να καταδικάσεις έναν αθώο! Στην Αμερική γίνεται χαμός με κακοδικιες από την εποχή που ανσψιλαφιζονται υποθέσεις με τη χρήση του Dna άλλα αυτά είναι ψιλά γράμματα για κάποιους. Χρησιμοποιώ ένα παράδειγμα που σε καμία περίπτωση δεν συσχετίζεται με το περιστατικό το οποίο ασχολούμαστε, άλλα το κάνω για να καταλάβουν ορισμένοι τι σημαίνει πραγματικά να είσαι σε θέση να αποδώσεις αληθινή δικαιοσύνη, πάντοτε μέσα από την δέουσα διαδικασία. Αυτή που θα πρέπει να τηρήσεις απαράβατος σε κάθε της λεπτομέρεια με κάθε της στοιχείο και με απόλυτο σεβασμό στον άνθρωπο,δηλαδή και στους δύο αντί δικούς, μέχρι να λάμψει ολη η αλήθεια. Αν φταίει ο ηθοποιός σωστά και να τιμωρηθεί. Πώς όμως να γίνει τούτο μέσα σε δύο....24ωρα επειδή ξεσηκώθηκαν μερικές από που ποιος μπορεί να ξέρει πως κάποιες όχι όλες φέρονται στις δικές τους δουλειές ή σε υφιστάμενους τους;;; Φυσικά αν φταίει και βιαιοπραγησε να τιμωρηθεί. Για τις νύχιες στο πρόσωπο του δεν είδα να ξεσπάσει καμια από τις αυτοκόλλητες υπερασπιστριες της ηθοποιού! Μονάχος του γρατσουνιές το πρόσωπο του για να βρει επιχειρήματα; Η είναι ψέματα; Ποιος ξέρει να μιας πει με βεβαιότητα έτσι ώστε να μην παρασυρομαστε σε λάθος συμπεράσματα? Ίσως το....όνειρο μερικών να είναι μια......καριέρα ενόρκου σε αμερικανικό δικαστήριο. Αν βλέπουν πολλές ταινίες ίσως να ισχύει και αυτό... θα θεωρούσα σωστό να μένουν και οι δύο ή να φύγουν και οι δύο μέχρι να ξεκαθαρίσει μια υπόθεση? Φυσικά σε μια σωστή επιχείρηση δεν γίνονται ανεκτές παραβατικές συμπεριφορές. Αλλά πρέπει να έχεις πλήρη εικόνα. Που κάνω λάθος;

ΠΑΠΑΚΩΣΤΑΣ

Αυτοκλητες , εννοούσα.....Όχι αυτό που βγήκε....

Μάνος

Όποιος έχει δει την παράσταση θα καταλάβει τι λέω: Είναι δυνατόν από αισθητικής πλευράς να παίξει ο Καλυβάτσης τον κρητικαρο που μπαίνει μέσα και σαρώνει ενώ καπελωνει ας πούμε τον Μάνο Πιντζη; Που είναι δύο μέτρα αντρακλας; Μόνο τον κουζουλο του χωριού θα μπορούσε να παίξει ο Καλυβάτσης!

ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΛΕΤΕ,ΔΗΛΑΔΗ;

Μέχρι και το ρεπορτάζ κάτω από το οποίο γράφουμε τα σχόλια μας ξεκινάει το κείμενο του με την λέξη ΦΕΡΕΤΑΙ κ.λ.π., κ.λ.π. Άρα τίποτα ΑΥΤΑΠΟΔΕΙΚΤΟ! Μέχρι αποδείξεως.... Συνεπώς μη μιλάτε αν δεν ξέρετε!

ΚΑΦΡΟΣ

Επειδή με την συμπεριφορά μου έχασα το δίκιο μου στα ....λαϊκά δικαστήρια του διαδικτύου, λέω να το βρω στα κανονικά δικαστήρια! Συμφωνείτε ή διαφωνείτε;

ΔΙΚΑΣΤΗΣ

Αν αποδειχθεί σπιουνια στο δικαστήριο από την κατάθεση του ....θύτη, έχω την αίσθηση ότι μάλλον θα μπλέξει άσχημα και ο....σπιουνος-αν υπάρχει τέτοιος!

ΑΝΔΡΑΣ 100%

Που ζούμε; Δεν αντέχω να βιώνω τέτοιο φυλλετικό ρατσισμό, τόση αδικία, τόσο μίσος. Να φορέσω το ....στριγκακι μου, μπας και με δουν κάποιοι οίκο αλλιώς; Δεν σας κάνω το χατίρι...

ΑΠΟΡΙΑ

Αντιδρούν όσες έχουν προβλήματα με τους άνδρες και όσες τα έχουν καλά με το.....αντίπαλο (?) φύλλο, άρα διάγουν πιο φυσιολογικές σχέσεις τα βλέπουν πιο αντικειμενικά; Είναι μια σκέψη κι αυτό....Θα με βρίσετε; Η εισασταν μπροστά, άρα θα μας ενημερώσετε ορθα και αντικειμενικά για όσα συνέβησαν χωρίς παραλείψεις;

Μαικ

Το ακούσαμε κι αυτό. Σκοταδιστές αυτοί που κατέβασαν το ...???? άγαλμα στο Φάληρο. Δηλαδή; Και τι σχέση έχει με το θέμα; Μήπως φταίει και για αυτόνομη....άμοιρος ο Παπαγιάννης; Αλήθεια τι σόι άγαλμα ήταν αυτό, τι συμβολίζει; Δεν κατάλαβα ποτέ......

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης