Η Coca-Cola ταυτίζεται διαχρονικά με τα Χριστούγεννα και τις εορτές του νέου έτους και το κάνει πάντοτε μοναδικά. Φέτος το κάνει ακόμη καλύτερα, πραγματοποιώντας με το κατακόκκινο φορτηγό το μεγαλύτερο χριστουγεννιάτικο tour που έγινε ποτέ στην Ελλάδα και μας προσκαλεί να φέρουμε τη μαγεία... στο χωριό μας!
«Έκρηξη» ψυχαγωγίας στο νέο πρόγραμμα του ANΤ1
«Έκρηξη» ψυχαγωγίας στο νέο πρόγραμμα του ANΤ1
Το παρών έδωσαν ο επικεφαλής και ισχυρός άνδρας του σταθμού, Θοδωρής Κυριακού, ο Στρατής Λιαρέλλης και όλα τα στελέχη - Ενα πρόγραμμα που απαρτίζεται από παλιότερες αλλά ανανεωμένες εκπομπές και φυσικά νέα προγράμματα
UPD:
5
ΣΧΟΛΙΑ
Η επίσημη παρουσίαση του προγράμματος του ΑΝΤ1 το βράδυ της Πέμπτης θύμιζε κάτι από τα παλιά. Οχι κάτι ξεπερασμένο αλλά κάτι από τις περιόδους εκείνες που η τηλεόραση είχε λάμψη, πριν χτυπηθεί ανελέητα από την οικονομική κρίση και τα μνημόνια, πριν καν βρεθεί αντιμέτωπη με σαρωτικές αλλαγές που λίγο έλειψαν πριν από ένα χρόνο να εξαφανίσουν κάποια κανάλια από τον χάρτη με τον διαγωνισμό για τις τηλεοπτικές άδειες.
Το βράδυ της Πέμπτης, στην Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών το σκηνικό που έστησε ο ΑΝΤ1 με κεντρικό σύνθημα «That's ANT1» θύμιζε έντονα τις παλιές καλές εποχές. Το παρών έδωσαν ο επικεφαλής και ισχυρός άνδρας του σταθμού, Θοδωρής Κυριακού, ο Στρατής Λιαρέλλης και όλα τα στελέχη προκειμένου να παρουσιαστεί το νέο πρόγραμμα στους εκπροσώπους του Τύπου και της διαφημιστικής αγοράς.
Δίχως υπερβολές και προκλητικότητα αλλά με τόση λάμψη όση χρειάζεται για να φωτίσει πάνω σε νέα projects, πρόσωπα και φυσικά σε ένα πρόγραμμα το οποίο ευελπιστεί να κατακτήσει κοινό και αγορά.
Αυτό επεσήμανε και ο ΑΝΤ1 TV CEO, Τάσος Μιχαλάκης, ο οποίος στην ομιλία του περιέγραψε τους βασικούς άξονες στους οποίους θα κινηθεί το νέο πρόγραμμα του καναλιού και που είναι «η έμφαση σε καινοτόμο ψυχαγωγικό πρόγραμμα το οποίο θα σέβεται τις κλασικές αξίες που δημιουργήθηκαν από την αρχή του ΑΝΤ1, η επένδυση στα ψηφιακά μέσα, η συνέχιση της δημιουργίας σύγχρονων τηλεοπτικών προϊόντων που αγγίζουν την καρδιά του τηλεθεατή, και η εκμετάλλευση της τεχνογνωσίας που διαθέτει ο όμιλος λόγω επέκτασης και σε άλλες χώρες της Ευρώπης και του προδίδει μεγάλο πλεονέκτημα”. Ως κατακλείδα, η υπόσχεση πως φέτος ο ΑΝΤ1 “θα ταράξει τα νερά σε κάθε επίπεδο”.
Το βράδυ της Πέμπτης, στην Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών το σκηνικό που έστησε ο ΑΝΤ1 με κεντρικό σύνθημα «That's ANT1» θύμιζε έντονα τις παλιές καλές εποχές. Το παρών έδωσαν ο επικεφαλής και ισχυρός άνδρας του σταθμού, Θοδωρής Κυριακού, ο Στρατής Λιαρέλλης και όλα τα στελέχη προκειμένου να παρουσιαστεί το νέο πρόγραμμα στους εκπροσώπους του Τύπου και της διαφημιστικής αγοράς.
Δίχως υπερβολές και προκλητικότητα αλλά με τόση λάμψη όση χρειάζεται για να φωτίσει πάνω σε νέα projects, πρόσωπα και φυσικά σε ένα πρόγραμμα το οποίο ευελπιστεί να κατακτήσει κοινό και αγορά.
Αυτό επεσήμανε και ο ΑΝΤ1 TV CEO, Τάσος Μιχαλάκης, ο οποίος στην ομιλία του περιέγραψε τους βασικούς άξονες στους οποίους θα κινηθεί το νέο πρόγραμμα του καναλιού και που είναι «η έμφαση σε καινοτόμο ψυχαγωγικό πρόγραμμα το οποίο θα σέβεται τις κλασικές αξίες που δημιουργήθηκαν από την αρχή του ΑΝΤ1, η επένδυση στα ψηφιακά μέσα, η συνέχιση της δημιουργίας σύγχρονων τηλεοπτικών προϊόντων που αγγίζουν την καρδιά του τηλεθεατή, και η εκμετάλλευση της τεχνογνωσίας που διαθέτει ο όμιλος λόγω επέκτασης και σε άλλες χώρες της Ευρώπης και του προδίδει μεγάλο πλεονέκτημα”. Ως κατακλείδα, η υπόσχεση πως φέτος ο ΑΝΤ1 “θα ταράξει τα νερά σε κάθε επίπεδο”.
Από την πλευρά του ο Γενικός Διευθυντής Προγράμματος Marketing και Επικοινωνίας του ΑΝΤ1, Γιάννης Λάτσιος, περιέγραψε ως σημαντικότερα στοιχεία του νέου προγράμματος το ανθρώπινο δυναμικό του σταθμού.
«Τα πρόσωπα, οι ηθοποιοί, οι συντελεστές μπροστά και πίσω από τις κάμερες είναι αυτοί που εκφράζουν και υλοποιούν το όραμα του σταθμού». Αυτό που τόνισε ο Γ. Λάτσιος είναι πως έγινε «μεγάλη προσπάθεια για ένα εκ βάθρων καινούριο πρόγραμμα με ανανέωση στην πρωινή ζώνη όπου κυριαρχεί 23 χρόνια, ανανέωση με νέες τυπολογίες την μεσημεριανή ζώνη, καινούρια μυθοπλασία με τρεις σειρές που είναι ισάξιες με το Nomads, ανανέωση κεντρικού δελτίου ειδήσεων με νέο μοντέλο ειδήσεων, επέκταση της late night ζώνης του σταθμού, νέο μεγάλο σόου που στοχεύει στην οικογενειακή τηλεθέαση, συνέχιση του “Ράδιο Αρβύλα ως special event μέσα στον χρόνο συν τον σχεδιασμό μιας νέας εκπομπής από τον Αντώνη Κανάκη». Ο σταθμός επιμένει στην πολυμορφία και όχι στο μονοδιάστατο πρόγραμμα και τα στελέχη του αισιοδοξούν πως τις επόμενες εβδομάδες το κοινό θα δει το καλύτερο πρόγραμμα της τελευταίας επταετίας.
Ενα πρόγραμμα που απαρτίζεται από παλιότερες αλλά ανανεωμένες εκπομπές και φυσικά νέα προγράμματα τα οποία έχουν ήδη ενταχθεί και θα συνεχίσουν να εντάσσονται ως τα τέλη Οκτωβρίου στον κεντρικό κορμό.
Ετσι λοιπόν σταθερά στην πρωινή ζώνη του σταθμού παραμένουν οι εκπομπές «Καλημέρα Ελλάδα» με τον Γιώργο Παπαδάκη και «Το Πρωινό» με την Φαίη Σκορδά, το μεσημέρι συνεχίζει την επιτυχημένη πορεία του το τηλεπαιχνίδι «Ρουκ Ζουκ» με την Ζέτα Μακρυπούλια ενώ την έκπληξη στην απογευματινή ζώνη έκανε η Μαρία Μπεκατώρου η οποία με το «Still Standing» σημειώνει υψηλή τηλεθέαση. Ενα μεγάλο στοίχημα του ΑΝΤ1 είναι η καθημερινή σειρά «Παρθένα Ζωή» η οποία προβάλλεται ως lead in του κεντρικού δελτίου ειδήσεων το οποίο παρουσιάζει ο Νίκος Χατζηνικολάου.
Στο prime time κυρίαρχη θέση έχει το ριάλιτι επιβίωσης «Nomads» το οποίο από αύριο, Δευτέρα, θα προβάλλεται καθημερινά στις 21.00. Ο ΑΝΤ1 επενδύει στην ελληνική μυθοπλασία και ρίχνει στην αρένα δύο νέες σειρές. Πρόκειται για την σειρά «Κάτι χωρισμένα παλικάρια» και «4Χ4».
Στην late night ζώνη του σταθμού μία νέα εκπομπή, το «Late night» με τον Γιώργο Λιάγκα θα προβάλλεται κάθε Τρίτη και Τετάρτη μεσάνυχτα ενώ για το β' μισό της σεζόν προβλέπεται να επιστρέψει το «2night Show» με τον Γρηγόρη Αρναούτογλου.
Νέο οικογενειακό σόου προγραμματίζεται για το βράδυ της Κυριακής ενώ οι «Ράδιο Αρβύλα» θα παραμείνουν ως guest στο πρόγραμμα με τη νέα εκπομπή που σχεδιάζει η ομάδα του Αντώνη Κανάκη να είναι στα σκαριά. Τέλος, συνεχίζονται οι εκπομπές «Υγεία πάνω απ' όλα» και «My way» με τους Γρηγόρη Αρναούτογλου και Εκτορα Μποτρίνι ενώ νέα άφιξη είναι το “Celebrity Travel” με τον Νίκο Κοκλώνη.
UPD:
5
ΣΧΟΛΙΑ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα