Η Δούκισσα Νομικούμοιράστηκε με τους διαδικτυακούς της φίλους στιγμές από τις διακοπές της, την Παρασκευή 15 Αυγούστου. Στις φωτογραφίες που δημοσίευσε, το μοντέλο φαίνεται να απολαμβάνει βουτιές στη θάλασσα, ενώ βρέχει.
Στην ανάρτηση που έκανε στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram, ανάρτησε στιγμιότυπα με την ίδια μέσα στο νερό, ενώ στη λεζάντα της δημοσίευσής της έστειλε ένα μήνυμα αισιοδοξίας στους ακόλουθούς της.
Πιο συγκεκριμένα, έγραψε: «Μετά τη βροχή… έρχεται πάντα το ουράνιο τόξο. Χρόνια πολλά σε όλους! Με υγεία, αγάπη, σεβασμό, καλοσύνη και αγαπημένους ανθρώπους γύρω μας που γεμίζουν τη ψυχή μας με φως. Σας στέλνω ένα φιλί».
Παρέχει συμβουλευτική υποστήριξη και καθοδήγηση σε όλα τα στάδια της διαδικασίας αίτησης, βοηθώντας τις επιχειρήσεις να επιλέξουν την κατάλληλη μορφή χρηματοδότησης, αλλά και να διαχειριστούν επιτυχώς την αίτησή τους