Στην Άνδρο συνεχίζει το καλοκαίρι της η Ελένη Μενεγάκη, δημοσιεύοντας νέες φωτογραφίες από τις διακοπές της.
Η παρουσιάστρια μοιράστηκε με τους θαυμαστές της, εικόνες από την παραλία, ενώ ήταν ξαπλωμένη στην άμμο φορώντας ένα μαύρο μπικίνι και λευκό πουκάμισο. Σε άλλα στιγμιότυπα που κοινοποίησε στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram, έδειξε μερικά από τα αγαπημένα της πιάτα, που απολαμβάνει στο νησί των Κυκλάδων.
«Η διάθεση της ημέρας», σημείωσε η Ελένη Μενεγάκη στη λεζάντα της ανάρτησης που έκανε την Τρίτη 22 Ιουλίου.
Η bwin συγχαίρει θερμά τον Ολυμπιακό για την κατάκτηση του Πρωταθλήματος Ελλάδας, μια επιτυχία που επισφραγίζει μια ονειρική σεζόν και μια άρτια, ουσιαστική συνεργασία, γραμμένη με συνέπεια και κορυφές.