Η Σίντνεϊ Σουίνι, όπως αναφέρει το GQ, επιδιώκει να μετατρέψει τα σχόλια που γίνονται προς εκείνη, σε προσωπικό της όφελος. Το περασμένο φθινόπωρο, όταν η ίδια δημοσίευσε μια προκλητική διαφήμισηγια την ανδρική μάρκα προϊόντων προσωπικής φροντίδας Dr. Squatch, στην οποία εμφανιζόταν να κάνει μπάνιο σε μια μπανιέρα, ενώ αποκαλούσε τους θεατές «βρώμικα αγοράκια», οι... φανατικοί θαυμαστές της άρχισαν να ζητούν να δοκιμάσουν το νερό του μπάνιου της.
H εν λόγω διαφήμιση από τον Οκτώβριο του 2024:
Τώρα η Σουίνι δηλώνει στο GQ ότι «σίγουρα δεν είχε συνειδητοποιήσει» τους ερωτικούς συνειρμούς που προκαλούσε το νερό της μπανιέρας «μέχρι που άρχισα να το βλέπω στα σχόλια». Πήρε τώρα την απόφαση να πουλήσει μια μπάρα σαπουνιού για την ίδια εταιρεία, με υλικά εκχύλισμα φλοιού πεύκου, άμμο και, φυσικά, πραγματικές σταγόνες από το νερό του μπάνιου της.
Στην ιστοσελίδα της εταιρείας Dr. Squatch, μπορεί όποιος το επιθυμεί να βρει το σαπούνι στην τιμή των οκτώ δολαρίων ανά μπάρα και θα είναι διαθέσιμο για αγορά από τις 6 Ιουνίου.
Το σαπούνι έχει επίσης ως στόχο να θυμίζει τη μυρωδιά του φυτού ψευδοτσούγκα και του βρύου. «Ειλικρινά πιστεύω ότι είναι μια πολύ διασκεδαστική στιγμή, που κλείνει τον κύκλο της, γιατί οι θαυμαστές μου πάντα αστειεύονται ότι θέλουν το νερό του μπάνιου μου. Έτσι σκέφτηκα ότι αυτός είναι ένας πολύ ωραίος τρόπος να συνομιλήσω με το κοινό και να του δώσω αυτό που θέλει. Αλλά επίσης ελπίζω να τους ενθαρρύνω να φροντίζουν τον εαυτό τους με έναν υγιεινό τρόπο».
Στην ερώτηση του GQ, αν πραγματικά θα χρησιμοποιούσε το σαπούνι της, η ίδια απάντησε: «Το χρησιμοποίησα σήμερα το πρωί, όταν έκανα ντους. Είναι πολύ απαλό» και συνέχισε εξιστορώντας το πώς... πήραν το νερό για το σαπούνι:
«Όταν ήμασταν στο γύρισμα, μου είχαν ετοιμάσει μια μπανιέρα. Μπήκα μέσα, πήρα λίγο σαπούνι, κάναμε ένα ωραίο μπάνιο και μετά έβγαλαν το νερό. Είναι το πραγματικό νερό του μπάνιου μου. Ήθελα να έχει μια νότα από τις ρίζες μου, οπότε έχει ένα άρωμα που θυμίζει τη φύση, όπως πεύκο, βρύα και έλατο. Έχει πολύ ανδρική μυρωδιά. Αλλά έχει και λίγο από το νερό του μπάνιου της πόλης».
Και κατέληξε: «Η ελπίδα μου είναι ότι το σαπούνι θα κάνει τους άντρες να σκεφτούν να φροντίζουν τον εαυτό τους και να καθαρίζονται με κάποια υγιεινά προϊόντα. Θέλω να πω, έχω βρεθεί σε μερικά αρκετά αηδιαστικά μπάνια ανδρών».
Η διεθνής διάκριση iF Design Award 2024 για το ελαστικό ECSTA PS71 EV, επιβεβαιώνει τη δέσμευση της εταιρείας για λύσεις υψηλών προδιαγραφών και κορυφαίας συμπεριφοράς στον δρόμο.
Banana breads, σκανδιναβικά σέμλα με σαντιγί, cinnamon rolls, κρουασάν gianduja, brownies με αλμυρή καραμέλα και πολλές ακόμη high-quality επιλογές από τα premium bakeries της πόλης
Με λύσεις που περιλαμβάνουν GPS Plotter, βυθόμετρα, όργανα, αυτόματο πιλότο, ηχοσυστήματα, VHF, κάμερες, ραντάρ και πολλά ακόμα, μπορεί να ανταποκριθεί στις ανάγκες κάθε σκάφους.