Το καλοκαίρι βρίσκεται προ των πυλών και η Στέλλα Μπεζαντάκουξεκίνησε ήδη τα πρώτα της μπάνια. Η τραγουδίστρια μοιράστηκε με τους διαδικτυακούς της φίλους ένα βίντεο που τη δείχνει στην παραλία.
Η ίδια είναι ιδιαίτερα ενεργή στα social media και φροντίζει να δημοσιεύει συχνά, υλικό από τη ζωή της, δίνοντας έτσι μια γεύση στους θαυμαστές της από την καθημερινότητά της.
Αυτή τη φορά, θέλησε να τους ευχηθεί «καλό καλοκαίρι» με μία ανάρτηση στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram. Στο βίντεο που δημοσίευσε, ποζάρει σε μία ξαπλώστρα, κάνοντας ηλιοθεραπεία, με ένα μικροσκοπικό μπικίνι.
Στη λεζάντα που συνοδεύει την ανάρτησή της, η Στέλλα Μπεζαντάκου ευχήθηκε στους ακόλουθούς της «καλό καλοκαίρι». Πιο συγκεκριμένα, έγραψε: «Καλό καλοκαίρι φιλαράκια μου».
Παρέχει συμβουλευτική υποστήριξη και καθοδήγηση σε όλα τα στάδια της διαδικασίας αίτησης, βοηθώντας τις επιχειρήσεις να επιλέξουν την κατάλληλη μορφή χρηματοδότησης, αλλά και να διαχειριστούν επιτυχώς την αίτησή τους