Η Μαριλού Κατσαφάδου που συμμετείχε και στον πρώτο κύκλο της σειράς του Γιώργου Καπουτζίδη, μίλησε για τον Γιώργο Ζυγούρη, τονίζοντας πως όλοι οι συντελεστές κατανοούν το φορτίο που κουβαλά. Αναφέρθηκε, επίσης, στον Πάνο Νάτση, σημειώνοντας ότι η απώλειά του δεν ξεπερνιέται, αλλά ο επαγγελματισμός όλων συμβάλλει στη συνέχιση της σειράς. Η Μαριλού Κατσαφάδου αποκάλυψε μάλιστα ότι οι προετοιμασίες για τα γυρίσματα της δεύτερης σεζόν της σειράς «Σέρρες» βρίσκονται στην τελική ευθεία, εκφράζοντας τον ενθουσιασμό της που το όνειρό τους γίνεται πραγματικότητα.
Δείτε το βίντεο
Glomex Player(40599w16ki4e70hs, v-d7x47xlrp6g9)
Αρχικά, η Μαριλού Κατσαφάδου εξήγησε ότι πολύ σύντομα θα ξεκινήσουν τα γυρίσματα της δεύτερης σεζόν της σειράς. «Είμαστε τις τελευταίες ετοιμασίες για να ξεκινήσουμε γυρίσματα. Γίνεται το όνειρό μας πραγματικότητα με τις ''Σέρρες 2''. Κάναμε πρόβα και θα έχει πολλά guest. Θα έχει πολλές εκπλήξεις η σεζόν», είπε χαρακτηριστικά.
Μιλώντας για τον Γιώργο Ζυγούρη, εξέφρασε τη χαρά της που θα αναλάβει εκείνος τον πρωταγωνιστικό ρόλο στις «Σέρρες», μετά τον θάνατο του Πάνου Νάτση, επισημαίνοντας ότι όλοι κατανοούν το φορτίο που κουβαλά. Ειδικότερα, σημείωσε: «Χαίρομαι πάρα πολύ που είναι ο Γιώργος Ζυγούρης γιατί μου βγάζει μία ποιότητα και καλλιτεχνικά και σαν άνθρωπος και θα έλεγα ότι νιώθω μία ασφάλεια. Είναι πάρα πολύ καλός. Η απώλεια του Πάνου Νάτση είναι ένα κομμάτι που σαφώς δεν ξεπερνιέται, αλλά θεωρώ ότι παίζει πολύ ρόλο κι ο επαγγελματισμός του και ο δικός μας κι από την πρώτη στιγμή που κάναμε κάστινγκ για να δούμε πως ταιριάζουμε, δέσαμε αμέσως. Σαφώς έχουμε έναν σεβασμό απέναντι στην κατάσταση κι ο ίδιος ο Γιώργος. Καλείται να κάνει ένα ρόλο που του πηγαίνει πολύ. Όλοι καταλαβαίνουμε το φορτίο που κουβαλάει, παρόλα αυτά υπάρχει πολύ μεγάλη χαρά».
Το πρόγραμμα ReStart της Mastercard συνδυάζει τη γαστρονομία με έναν κοινωνικό σκοπό, με στόχο την υποστήριξη και ένταξη ευάλωτων κοινωνικών ομάδων στην αγορά εργασίας.
Την έκθεση υπογράφει ο διεθνώς αναγνωρισμένος φωτογράφος, Τάσος Βρεττός, ο οποίος μέσα από τον φακό του αποτυπώνει τη σύνδεση της βιομηχανίας με την τέχνη, αναδεικνύοντας τις αθέατες διαδρομές της ελληνικής μεταλλουργίας