Ο Στράτος Τζώρτζογλουμίλησε για τις δυσκολίες που αντιμετώπισε η οικογένειά του, κατά τα παιδικά του χρόνια. Καλεσμένος στην εκπομπή «Status», ο ηθοποιός περιέγραψε την παιδική του ηλικία σε συνθήκες φτώχειας, αναφέροντας ότι ζούσαν σε ημιυπόγεια σπίτια και συχνά έτρωγαν μόνο τηγανητές πατάτες.
«Δεν είχα έπαρση, γιατί μεγάλωσα σε μια πολύ φτωχή οικογένεια, αλλά με πολλή αγάπη. Μπορεί να τρώγαμε για δύο εβδομάδες πατάτες τηγανητές. Ζούσαμε σε ημιυπόγεια σπίτια, αλλά είχαμε τέτοια αγάπη που ήμασταν ευτυχισμένοι», περιέγραψε.
Δείτε το βίντεο
Στη συνέχεια, θυμήθηκε ότι κάποτε δεν είχαν χρήματα για ηλεκτρικό ρεύμα και χρησιμοποιούσαν ψυγείο πάγου. Παρά τις αντιξοότητες, όπως είπε, η αγάπη που υπήρχε στην οικογένειά του τους έκανε να νιώθουν ευτυχισμένοι. «Μία φορά θυμάμαι ότι ζούσαμε στα Λιόσια με ψυγείο πάγου, δεν είχαμε λεφτά για ηλεκτρικό. Ζούσαμε όλοι σε ένα δωμάτιο, το οποίο δεν ήταν καν σοβατισμένο, ήταν με τούβλα», είπε.
Τέλος, ανέφερε ένα περιστατικό όπου ο πατέρας του τον βοήθησε να συνειδητοποιήσει ότι, παρά τις δυσκολίες, υπήρχαν άνθρωποι που ζούσαν σε ακόμα χειρότερες συνθήκες, κάνοντάς τον να εκτιμήσει όσα είχαν. «Έλεγα στον πατέρα μου "αχ να είχαμε δύο δωμάτια", γιατί ζούσαμε όλοι σε ένα. Ο πατέρας μου με πήγε στο απέναντι το σπίτι, που ο τύπος ήταν σκουπιδιάρης. Ήταν ένα δωμάτιο σε ένα μεγάλο κρεβάτι, το θυμάμαι σαν να ήταν χθες, και κοιμόντουσαν 12. Εκείνη τη στιγμή κατάλαβα ότι ήμασταν πλούσιοι. Εμείς είχαμε δύο κρεβάτια κι ήμασταν τέσσερις», εξήγησε κλείνοντας.
Οι μαθητές έχουν την ευκαιρία να διεκδικήσουν μια θέση σε πανεπιστήμια του εξωτερικού χωρίς International Baccalaureate, με την καθοδήγηση και τη μεθοδικότητα των Εκπαιδευτηρίων Καίσαρη.
Το WORLD PASS powered by Telekom έδωσε την ευκαιρία σε δύο startups να επισκεφθούν το Hubraum, το Tech Incubator Center της Telekom στην Κρακοβία, και να βρεθούν στην καρδιά της επιχειρηματικότητας και της καινοτομίας.
Από το 2019 η Wolt ανατρέπει τα δεδομένα στη διανομή φαγητού και προϊόντων, ενισχύοντας τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, και αναβαθμίζοντας συνεχώς την αγοραστική εμπειρία των καταναλωτών.