Η Νεσχάν Μουλαζίμσχολίασε τις αντιδράσεις από την Τουρκία για το τραγούδι «Αστερομάτα» της Κλαυδίας, που θα εκπροσωπήσει την Ελλάδα στη Eurovision, τονίζοντας ότι προσπαθούν να δημιουργήσουν πολιτικό ζήτημα, συνδέοντάς το με τη γενοκτονία των Ποντίων.
Μιλώντας στην εκπομπή «Super Κατερίνα», το μοντέλο υποστήριξε πως η Τουρκία αναζητά αφορμές για ένταση και πως το κρατικό κανάλι TRT θα έπρεπε να ασχοληθεί με την απουσία της χώρας από τη Eurovision αντί να υπακούει στις κυβερνητικές εντολές. «Η Τουρκία ψάχνεται να δημιουργήσει κάτι πολιτικό, για να δημιουργηθεί ρήξη ανάμεσα στις δύο χώρες. Εγώ αυτό αντιλαμβάνομαι και θεωρώ ότι είναι λάθος. Εγώ άκουσα το τραγούδι, απλά θεωρώ ότι πιάνονται από λέξεις για να δημιουργήσουν θέματα», είπε χαρακτηριστικά.
Δείτε το βίντεο
Glomex Player(eexbs1jkdkewvzn, v-d7la0r5wlcux)
Στη συνέχεια, ανέφερε ότι οι Τούρκοι έχουν αγαπήσει το τραγούδι και αμφισβήτησε το αν προκάλεσε πραγματική ενόχληση. «Το TRT θα έπρεπε να ασχοληθεί με τον λόγο που δεν είναι η Τουρκία στη Eurovision τόσα χρόνια. Το TRT κάνει ό,τι λέει η κυβέρνηση. Οι Τούρκοι έχουν αγαπήσει το τραγούδι της Κλαυδίας. Ήθελε η Κλαυδία να πει την ιστορία της. Και τι έγινε; Θίχτηκαν 82 εκατομμύρια Τούρκοι; Δεν νομίζω. Μπορεί να θίχτηκαν 10 άνθρωποι», σημείωσε.
Τέλος, εξέφρασε την άποψή της ότι με την Evangelia η Ελλάδα θα είχε καλύτερη πορεία στον διαγωνισμό. «Μου αρέσει το τραγούδι της Κλαυδίας, αλλά θεωρώ ότι με την Evangelia θα πηγαίναμε καλύτερα», είπε κλείνοντας.
Οι μαθητές έχουν την ευκαιρία να διεκδικήσουν μια θέση σε πανεπιστήμια του εξωτερικού χωρίς International Baccalaureate, με την καθοδήγηση και τη μεθοδικότητα των Εκπαιδευτηρίων Καίσαρη.
Το WORLD PASS powered by Telekom έδωσε την ευκαιρία σε δύο startups να επισκεφθούν το Hubraum, το Tech Incubator Center της Telekom στην Κρακοβία, και να βρεθούν στην καρδιά της επιχειρηματικότητας και της καινοτομίας.
Από το 2019 η Wolt ανατρέπει τα δεδομένα στη διανομή φαγητού και προϊόντων, ενισχύοντας τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, και αναβαθμίζοντας συνεχώς την αγοραστική εμπειρία των καταναλωτών.