Ο Πάνος Καλίδης έδωσε συνέντευξη και μίλησε για την πίστη του στον Θεό αλλά και την κατάθλιψη.
Ο τραγουδιστής εξομολογήθηκε στην κάμερα της εκπομπής «Happy Day» ότι δεν μπορεί να είναι καλός χριστιανός γιατί δεν του το επιτρέπει η δουλειά του, ενώ υποστήριξε ότι το να προχωρά κάποιος σε αισθητικές επεμβάσεις είναι κόντρα στη θέληση του Θεού. Μιλώντας για την κατάθλιψη εξομολογήθηκε ότι είχε συμπτώματα στον στρατό και παραδέχτηκε ότι η αγωγή που χρειάστηκε να πάρει τον βοήθησε να σταθεί στα πόδια του.
Δείτε το βίντεο
Glomex Player(eexbs1jkdkewvzn, v-d5yg5h05xhqp)
Πιο αναλυτικά, είπε: «Προσπαθώ να βρω τον Θεό μέσα μου και τον Θεό έξω μου. Δεν μπορώ να είμαι καλός χριστιανός, η ζωή και η δουλειά μου δεν μου επιτρέπει να τηρώ τον νόμο του Θεού. Ο Σταμάτης Γονίδης είναι πολύ ακραίος όσον αφορά τη θρησκεία. Έχει μια δική του φιλοσοφία και είναι ψαγμένος πάρα πολύ».
Μιλώντας για την κατάθλιψη ανέφερε: «Είχα συμπτώματα κατάθλιψης και στον στρατό χωρίς να ξέρω τι έχω. Όταν έχασα στα 25 τον πατέρα μου, τα ίδια συμπτώματα με έριξαν πάρα πολύ. Κάποιος που πέρασε το ίδιο με πήρε με το ζόρι από το χέρι και με πήγε σε ένα γιατρό που έκανε διάγνωση για κατάθλιψη κι η αγωγή που μου έδωσε, με βοήθησε πάρα πολύ για να πατήσω στα πόδια μου».
Κλείνοντας, ανέφερε: «Το να αλλάζεις τη φύση σου για μένα με αισθητικές επεμβάσεις πάει κόντρα στη θέληση του Θεού. Δεν πρέπει να το κάνεις. Δεν σου αρέσει όπως σε έφτιαξε ο Θεός; Είμαι αντίθετος. Έχω κάνει ενέσιμα και προσπάθησα να κάνω τους μαύρους κύκλους. Δεν έχω ανάγκη να κάνω κάτι άλλο».
Η διεθνής διάκριση iF Design Award 2024 για το ελαστικό ECSTA PS71 EV, επιβεβαιώνει τη δέσμευση της εταιρείας για λύσεις υψηλών προδιαγραφών και κορυφαίας συμπεριφοράς στον δρόμο.
Banana breads, σκανδιναβικά σέμλα με σαντιγί, cinnamon rolls, κρουασάν gianduja, brownies με αλμυρή καραμέλα και πολλές ακόμη high-quality επιλογές από τα premium bakeries της πόλης
Με λύσεις που περιλαμβάνουν GPS Plotter, βυθόμετρα, όργανα, αυτόματο πιλότο, ηχοσυστήματα, VHF, κάμερες, ραντάρ και πολλά ακόμα, μπορεί να ανταποκριθεί στις ανάγκες κάθε σκάφους.