Ο Θοδωρής Αθερίδηςμίλησε για το εγκεφαλικό επεισόδιο που υπέστη πριν από καιρό, ενώ αναφέρθηκε και στο αντίστοιχο πρόβλημα υγείας του Δημήτρη Σταρόβα.
Ο ηθοποιός μίλησε στην εκπομπή «Buongiorno» και αρχικά, εξέφρασε την αγάπη του για τον Δημήτρη Σταρόβα, ενώ αποκάλυψε τη συζήτηση που είχαν πριν χρόνια για την υγεία τους.
«Παίρνω τηλέφωνο τον Δημήτρη Σταρόβα και τον "πειράζω". Περιμένεις και δέκα λεπτά να σου τελειώσει το ανέκδοτο. Όταν άρχισε να παχαίνει ο Δημήτρης, του έλεγα "σε παρακαλώ, τα κιλά σου πρέπει να τα προσέξεις, γιατί είμαστε σε μια ηλικία". Ήμασταν 30 τότε, που λένε για τους άντρες και την καρδιά. Και μου απάντησε "είπε ο Τρίτσης στον Έβερτ"», είπε χιουμοριστικά ο ηθοποιός.
Glomex Player(eexbs1jkdkewvzn, v-d4xz4o39ibtd)
Στη συνέχεια, εξήγησε: «Ο Τρίτσης πέθανε πριν από τον Έβερτ και λέω "έχεις δίκιο, μη μιλάς". Και έπαθα πρώτος το εγκεφαλικό. Γιατί όπως έχει πει και ο Ζουγανέλης, γέρος είναι εκείνος που πεθαίνει πρώτος».
Ο Θοδωρής Αθερίδης έπειτα, μίλησε για τη δική του υγεία και το εγκεφαλικό επεισόδιο που υπέστη.
«Μετά το εγκεφαλικό, παίρνω πολλά φάρμακα. Παίρνω 10 χάπια. Κάποια, επειδή τα παίρνω διπλά, είναι συνολικά 8. Δεν προσέχω με το φαγητό, αλλά κι όταν προσέξω, πάλι παίρνω κιλά. Είμαι 59 χρονών. Αισθάνομαι 59 ετών σωματικά, αλλά πνευματικά νιώθω 25», τόνισε.
Glomex Player(eexbs1jkdkewvzn, v-d4xzc1d8s8xd)
Κλείσιμο
Τέλος, πρόσθεσε: «Αν ο 59χρονος συναντούσε τον 25χρονο, θα του έλεγε να τα "γράψει" όλα, αν και δεν μπορεί ένας 25άρης να το κάνει αυτό, γιατί έχει να αποδείξει και να πάρει το feedback από την κοινωνία. Αλλά αυτός είναι ο μόνος δρόμος. Μετά τα 50, είμαι δέκα φορές καλύτερα ψυχολογικά».
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.