Ο Παύλος Χαϊκάλης σχολίασε την επιλογή του Μάνου Ιωάννου να στηρίξει ανοιχτά τον Πέτρο Φιλιππίδη, παρά τις επιπτώσεις που είχε αυτό στην καριέρα του.
Ο πρώην ηθοποιός και αστρολόγος μίλησε στην εκπομπή «Πρωινό ΣουΣού» κι αρχικά, επαίνεσε τον Μάνο Ιωάννου που βρήκε το θάρρος να υπερασπιστεί δημόσια τον ηθοποιό που κατηγορήθηκε για βιασμό και απόπειρες βιασμού γυναικών.
«Σε μια τέτοια εποχή που υπάρχει ανθρωποφαγία και ο ένας φοβάται τον άλλο κι επειδή υπάρχει κι ένα κλίμα που απαγορεύει να έχεις μια άλλη διάσταση στα πράγματα, έξω από την πολιτικά ορθή, μπορεί να υπάρχουν άνθρωποι που έχουν δεχτεί κριτική. Τίποτα δεν αποκλείω. Νομίζω ότι ο Μάνος Ιωάννου είπε μια μεγάλη αλήθεια, ότι δεν πρέπει να καταδικάζουμε ανθρώπους», είπε χαρακτηριστικά.
Glomex Player(40599w16ki4e70hs, v-d0rctapk7dy1)
Στη συνέχεια, πρόσθεσε: «Έχουμε υπερφουσκώσει πράγματα. Ο Μάνος υπερασπίζεται τον φίλο του κι εγώ θεωρώ πάρα πολύ έντιμο να υπερασπίζεται κάποιος τον φίλο του και να το λέει δημόσια, ακόμα κι αν έχει χάσει δουλειές εξαιτίας αυτού. Νομίζω ότι όταν θα βγει η τελική απόφαση του δικαστηρίου, εκεί να δω πώς θα αντιδράσουν κάποιοι άνθρωποι. Αν είναι θετική, μπορεί να δικαιωθούν. Αν είναι αρνητική όμως, θα πρέπει να δώσουν κι αυτοί λόγο. Νομίζω ότι τότε, θα πρέπει να ζητηθεί λόγος από όλες τις πλευρές».
Τέλος, αναφέρθηκε και στη δική του περίπτωση, καθώς είχε κατηγορηθεί για παρενόχληση, ενώ τόνισε πως τα social media έχουν γίνει «λαϊκό δικαστήριο».
«Μη ξεχνάτε ότι όλοι όσοι αναμείχθηκε το όνομά μας σε κάτι, είτε έχουμε δίκιο, είτε άδικο, είτε φταίμε είτε όχι, μας έχουν πάρει αμπάριζα όλο το σύστημα χωρίς να μπορούμε να πούμε άλλη κουβέντα και επικρατεί πάντοτε μια αρμόζουσα άποψη. Αυτό θεωρώ ότι είναι στα όρια μιας φασιστικής αντιμετώπισης από τα social media και τη δημοσιογραφία», είπε κλείνοντας.
Το WORLD PASS powered by Telekom έδωσε την ευκαιρία σε δύο startups να επισκεφθούν το Hubraum, το Tech Incubator Center της Telekom στην Κρακοβία, και να βρεθούν στην καρδιά της επιχειρηματικότητας και της καινοτομίας.
Από το 2019 η Wolt ανατρέπει τα δεδομένα στη διανομή φαγητού και προϊόντων, ενισχύοντας τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, και αναβαθμίζοντας συνεχώς την αγοραστική εμπειρία των καταναλωτών.