Tα γυρίσματα για τον τέταρτο κύκλο θα πραγματοποιηθούν στο Σικάγο
Η επιτυχημένη σειρά «The Bear» συνεχίζεται και οι θαυμαστές της θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν ακόμα μια σεζόν.
Σύμφωνα με δημοσίευμα του Deadline, η βραβευμένη με Emmy κωμωδία του FX, η οποία ανανεώθηκε για 3η σεζόν τον Νοέμβριο, θα συνεχίσει παράλληλα τα γυρίσματα στο Σικάγο και για τον τέταρτο κύκλο.
Η κατάψυξη ωαρίων αποτελεί μία από τις σημαντικότερες εξελίξεις της σύγχρονης αναπαραγωγικής ιατρικής, προσφέροντας στις γυναίκες τη δυνατότητα να διατηρήσουν τη γονιμότητά τους και να σχεδιάσουν το μέλλον τους με μεγαλύτερη ελευθερία και αυτονομία.