Ο τραγουδιστής και πρώην παίκτης του «Survivor All Star», μετά από μήνες διαμονής στον Άγιο Δομίνικο, αποφάσισε να περάσει τον χρόνο του με την αγαπημένη του.
Το ζευγάρι που μετρά 3 χρόνια σχέσης, βρέθηκε αρχικά στην Αντίπαρο όπου πέρασαν μερικές μέρες μαζί με την Χριστίνα Μπόμπα και την οικογένειά της, ενώ έπειτα συνέχισαν τις διακοπές οι δυο τους.
Όπως έκαναν γνωστό μέσα από τα κοινωνικά τους δίκτυα, ταξίδεψαν στην Ανάφη και την Κάσο.
Για έβδομη συνεχόμενη χρονιά, το Plastic Free Greece δίνει δυναμικά το παρών σε κάθε γωνιά της χώρας. Η πρώτη πράξη της φετινής εκστρατείας εκτυλίχθηκε σε τέσσερις ηπειρωτικούς προορισμούς (Θεσσαλονίκη, Τρίκαλα, Αθήνα, Πάτρα) και είχε ως αποτέλεσμα τη συλλογή 150,5 κιλών σκουπιδιών.