«Η δυσφορία ήταν ιδιαίτερα έντονη το καλοκαίρι. Χωρίς στρώσεις, μόνο με ένα μπλουζάκι - ή με στρώσεις και αχ, τόσο ιδρωμένος - κοιτούσα συνεχώς κάτω, αναπροσαρμόζοντας το υπερμεγέθες μπλουζάκι μου. Νιώθω τόσο ωραία να λιάζομαι στον ήλιο τώρα, ποτέ δεν πίστευα ότι θα μπορούσα να το βιώσω αυτό, τη χαρά που νιώθω στο σώμα μου. Είμαι τόσο ευγνώμων για αυτό που μου επέτρεψε η μέριμνα που επιβεβαιώνει το φύλο και ανυπομονώ να μοιραστώ περισσότερα από το ταξίδι μου σύντομα».
Για έβδομη συνεχόμενη χρονιά, το Plastic Free Greece δίνει δυναμικά το παρών σε κάθε γωνιά της χώρας. Η πρώτη πράξη της φετινής εκστρατείας εκτυλίχθηκε σε τέσσερις ηπειρωτικούς προορισμούς (Θεσσαλονίκη, Τρίκαλα, Αθήνα, Πάτρα) και είχε ως αποτέλεσμα τη συλλογή 150,5 κιλών σκουπιδιών.