Άγγελος Μπράτης: «Ετοιμάσαμε ένα νυφικό που χρειάστηκε 400 ώρες δουλειάς»
«Ήταν φανταστικό, ήταν όλο δαντέλες, όλο γλυπτό, δεν ήξερες πού είναι οι ραφές» ανέφερε ο σχεδιαστής μόδας
Ο Άγγελος Μπράτης παραχώρησε μία συνέντευξη στην εκπομπή «Καλό μεσημεράκι» και αναφέρθηκε στο φετινό GNTM και στην ενδεχόμενη συμμετοχή του στην κριτική επιτροπή του My Style Rocks, που αναμένεται να κάνει πρεμιέρα τον Ιανουάριο στον ΣΚΑΪ.
«Το βλέπω το GNTM μέσα από βιντεάκια στο Instagram. Δεν έχω δει τόσο πολύ για να μπορώ να πω αν είναι περισσότερο αυστηροί οι κριτές» ανέφερε αρχικά ο σχεδιαστής ρούχων.
«Πώς έγινε όλο αυτό; Γιατί εμένα δεν μου το είπαν!» σχολίασε για το ενδεχόμενο να βρεθεί στην κριτική επιτροπή του My Style Rocks, ενώ σε ερώτηση του παρουσιαστή για το αν θα τον ενδιέφερε, απάντησε: «Εξαρτάται. Θα τα πήγαινα καλά πιστεύω, θα είχα πράγματα να πω, αλλά δεν ξέρω».
Μετά το τέλος και του J2US ο Άγγελος Μπράτης αποκάλυψε ότι πρόσφατα επιμελήθηκε ένα νυφικό, για το οποίο χρειάστηκαν εκατοντάδες ώρες δουλειάς: «Ετοιμάσαμε ένα φόρεμα που ήταν από μόνο του μία κολεξιόν, ήταν ένα νυφικό που είχε 400 ώρες δουλειάς. Ήταν φανταστικό, ήταν όλο δαντέλες, όλο γλυπτό, δεν ήξερες πού είναι οι ραφές».
Δείτε το βίντεο
Glomex Player(eexbs1jkdkewvzn, v-coo07cl30xq9)
«Το νυφικό δεν είναι απλώς ένα φόρεμα, όταν το φοράς εκείνη τη μέρα είναι φορτισμένα συναισθηματικά. Προτείνω στα κορίτσια να πηδάνε στις πισίνες, να κολυμπάνε» είπε κλείνοντας.
Ο λόγος για την Παπαστράτος, που έλαβε ξανά την ιδιαίτερα απαιτητική πιστοποίησηESC(EqualSalaryCertification). Μία αναγνώριση που έλαβε πρώτη φορά το 2019 και εξακολουθεί να είναι η μοναδική εταιρεία στην Ελλάδα που την έχει αποκτήσει. Παράλληλα, διακρίθηκε ως Κορυφαίος Εργοδότης για 9ησυνεχή χρονιά.
Χρονιά περαιτέρω ανάπτυξης ήταν αυτή που μας πέρασε για το efood αλλά και χρονιά αποκρυστάλλωσης καταναλωτικών τάσεων που έχουν εξαιρετικό ενδιαφέρον για το πώς διαμορφώνεται η αγορά και οι οποίες θα μας απασχολήσουν και στο μέλλον
Με αφορμή τα 50 χρόνια από την ιστορική ομιλία του Antoine Riboud στη Μασσαλία, η Danone αποτίνει φόρο τιμής στο πρωτοποριακό του όραμα, που συνοψίζεται στη φράση «Ας διοικήσουμε τις επιχειρήσεις μας τόσο με την καρδιά όσο και με το μυαλό»