Από το δικηγορικό της γραφείο στο Ηράκλειο Κρήτης καλησπέρισε η Άννα Μαρία Ψυχαράκη, τους followers της στο instagram, αποκαλύπτοντας τον χώρο που εργάζεται και τη θέα που έχει από το παράθυρό της.
«Καλησπέρα κόσμε μου, τι κάνετε, εύχομαι να είστε τόσο χαρούμενοι, όσο είμαι κι εγώ. Είμαι εδώ στο Ηράκλειο Κρήτης στο γραφείο μου που μου έλειψε πάρα πολύ» είπε στα stories που ανέβασε στο Instagram.
Με επίκεντρο τις τοπικές κοινωνίες, η ΑΒ Βασιλόπουλος πραγματοποίησε 150 δράσεις εθελοντισμού σε όλη τη χώρα, με τη συμμετοχή περισσότερων από 4.500 ανθρώπων.