LIVE

Κορωνοϊός

Η Σοφία Λόρεν χορεύει καλαματιανό: Η σπάνια φωτογραφία πριν 64 χρόνια στην Αθήνα

Annex-Loren2c-Sophia-Boy-on-a-Dolphin_01-e1474298397922-681x485

Το φθινόπωρο του 1956, η Ιταλίδα σταρ είχε έρθει στην Ελλάδα για τα γυρίσματα της ταινίας "Το παιδί και το δελφίνι", της πρώτης χολιγουντιανής παραγωγής που γυρίστηκε στη χώρα μας.

Με μία τελευταία ανάρτησή του στο instagram, o δημοσιογράφος – συλλέκτης Άρης Λουπάσης μας χαρίζει ένα ακόμη ‘’ταξίδι πίσω στον χρόνο’’, αυτή τη φορά στο μακρινό 1956 όταν η Σοφία Λόρεν είχε έρθει στην Ελλάδα για τα γυρίσματα της ταινίας "Το παιδί και το δελφίνι".

Ο ίδιος δημοσιεύει μια ασπρόμαυρη φωτογραφία της Ιταλίδας σταρ πλάι στον αξέχαστο Έλληνα χορευτή και χορογράφο Γιάννη Φλερύ, εξηγώντας στην ανάρτησή του:
«Στις 9 Σεπτεμβρίου του 1956 καταφθάνει στο αεροδρόμιο του Ελληνικού η μεγάλη Ντίβα του Ιταλικού και παγκόσμιου κιν/φου Σοφία Λόρεν για τα γυρίσματα της ταινίας "Το παιδί και το δελφίνι".
Πλήθος δημ/φων και θαυμαστών την υποδέχεται με έντονο ενθουσιασμό καθώς και έξω από το ξενοδοχείο "Μεγάλη Βρεταννία" όπου θα διαμείνει με την επέμβαση της αστυνομίας να είναι απαραίτητη για να καταφέρει να φτάσει μέχρι την είσοδο του κτιρίου.

Η ταινία βασισμένη στο ομώνυμο μυθιστόρημα του Ντέιβιντ Ντιβάιν "Boy on the dolphin", αποτελεί την πρώτη μεγάλη Αμερικανική παραγωγή με γυρίσματα στην Ελλάδα η οποία προβάλλεται το 1957 με επιτυχία στους κιν/φους. Ο συγγραφέας εμπνευσμένος από τον ήλιο και την θάλασσα καθώς διαμένει για αρκετό καιρό σε ένα από τα ελληνικά νησιά, επιλέγει στην ιστορία του έργου την Μύκονο, έπειτα όμως από παρότρυνση συν/στή της παραγωγής τελικά επιλέγεται για την ταινία η Ύδρα η οποία μετά την παγκόσμια προβολή αποτελεί τον απόλυτο καλοκαιρινό προορισμό. Τα γυρίσματα γίνονται επίσης σε Αθήνα, Πειραιά, Μετέωρα και Επίδαυρο με την εκρηκτική ηθοποιό να απολαμβάνει τα αρχαία αξιοθέατα και την νυχτερινή διασκέδαση της πρωτεύουσας και την μαγεία της πανέμορφης Ύδρας.

Στην φωτογραφία, μαθαίνει ελληνικούς παραδοσιακούς χορούς από τον διάσημο χορευτή -χορογράφο της εποχής Γιάννη Φλερύ για τις ανάγκες του ρόλου όπου υποδύεται την Φαίδρα μια Υδραία νησιωτοπούλα.

Με την επιστροφή της στην Αθήνα από το νησί θα εκφράσει την συγκίνηση της για την αγάπη και την ζεστή φιλοξενία των κατοίκων, κρατώντας για πάντα στην καρδιά της τον συγκεκριμένο τόπο που αποτέλεσε την αφορμή για την αρχή της καριέρας της σε Ευρώπη και Αμερική και την σχέση της με τον μέλλοντα σύζυγό της Ιταλό παραγωγό Κάρλο Πόντι.

Ένα μαγικό πλάσμα με ασύλληπτη ομορφιά και θηλυκότητα και ένα μεγάλο ταλέντο στο δράμα και την κωμωδία που κατάφερε να δημιουργήσει μια τεράστια καριέρα με διεθνείς διακρίσεις, κατακτώντας επάξια την θέση ανάμεσα στις 25 μεγαλύτερες σταρ του παγκόσμιου σινεμά».

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Στις 9 Σεπτεμβρίου του 1956 καταφθάνει στο αεροδρόμιο του Ελληνικού η μεγάλη Ντίβα του Ιταλικού και παγκόσμιου κιν/φου Σοφία Λόρεν για τα γυρίσματα της ταινίας "Το παιδί και το δελφίνι". Πλήθος δημ/φων και θαυμαστών την υποδέχεται με έντονο ενθουσιασμό καθώς και έξω από το ξενοδοχείο "Μεγάλη Βρεταννία" όπου θα διαμείνει με την επέμβαση της αστυνομίας να είναι απαραίτητη για να καταφέρει να φτάσει μέχρι την είσοδο του κτιρίου. Η ταινία βασισμένη στο ομώνυμο μυθιστόρημα του Ντέιβιντ Ντιβάιν "Boy on the dolphin", αποτελεί την πρώτη μεγάλη Αμερικανική παραγωγή με γυρίσματα στην Ελλάδα η οποία προβάλλεται το 1957 με επιτυχία στους κιν/φους. Ο συγγραφέας εμπνευσμένος από τον ήλιο και την θάλασσα καθώς διαμένει για αρκετό καιρό σε ένα από τα ελληνικά νησιά, επιλέγει στην ιστορία του έργου την Μύκονο, έπειτα όμως από παρότρυνση συν/στή της παραγωγής τελικά επιλέγεται για την ταινία η Ύδρα η οποία μετά την παγκόσμια προβολή αποτελεί τον απόλυτο καλοκαιρινό προορισμό. Τα γυρίσματα γίνονται επίσης σε Αθήνα, Πειραιά, Μετέωρα και Επίδαυρο με την εκρηκτική ηθοποιό να απολαμβάνει τα αρχαία αξιοθέατα και την νυχτερινή διασκέδαση της πρωτεύουσας και την μαγεία της πανέμορφης Ύδρας. Στην φωτογραφία, μαθαίνει ελληνικούς παραδοσιακούς χορούς από τον διάσημο χορευτή -χορογράφο της εποχής Γιάννη Φλερύ για τις ανάγκες του ρόλου όπου υποδύεται την Φαίδρα μια Υδραία νησιωτοπούλα. Με την επιστροφή της στην Αθήνα από το νησί θα εκφράσει την συγκίνηση της για την αγάπη και την ζεστή φιλοξενία των κατοίκων, κρατώντας για πάντα στην καρδιά της τον συγκεκριμένο τόπο που αποτέλεσε την αφορμή για την αρχή της καριέρας της σε Ευρώπη και Αμερική και την σχέση της με τον μέλλοντα σύζυγό της Ιταλό παραγωγό Κάρλο Πόντι. Ένα μαγικό πλάσμα με ασύλληπτη ομορφιά και θηλυκότητα και ένα μεγάλο ταλέντο στο δράμα και την κωμωδία που κατάφερε να δημιουργήσει μια τεράστια καριέρα με διεθνείς διακρίσεις, κατακτώντας επάξια την θέση ανάμεσα στις 25 μεγαλύτερες σταρ του παγκόσμιου σινεμά. #arisloupasis#sophialoren#vintagegreece#vintagemovies#legends#oldactors#moviestars

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Aris Loupasis (@arisloupasis) στις




Ειδήσεις σήμερα:

Με το ΚΤΕΛ μετέφερε μισό κιλό κοκαΐνης από την Αθήνα στο Βόλο

Χαμός στο Twitter μετά την «βόμβα» του Τραμπ ότι έχει κορωνοϊό - «Χλωρίνη δοκίμασε;»

Χατζηδάκης στον ΘΕΜΑ 104,6: Καμία παράταση για τη τακτοποίηση των αυθαιρέτων
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

Ρoή Ειδήσεων

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

ΣΧΟΛΙΑ (2)

Από άρθρο του Δ.Δανίκα(16/7/2013)

Ο Αλαν Λαντ, είκοσι και ένα χρόνια μεγαλύτερος από τη Σοφία. Μπροστά της μικροσκοπικός. Τόσος δα. Γιατί εκείνη, 1,74 χωρίς τακούνια. Εκείνος, μετά βίας 1,68. Τι να κάνει ο σκηνοθέτης. «Α!» είπε, «εύρηκα! Στις μεταξύ σας σκηνές θα τον βάλω πάνω σε σκαμνί. Να δείχνει μισό κεφάλι ψηλότερος από τη Σοφία». Και τον έβαλε. Και ο Αμερικανός το δέχτηκε

Ας αφήσουμε επιτέλους αυτά τα περί φιλόξενων Ελλήνων

Στις μέρες μας δεν ισχύει πια η ελληνική φιλοξενία. Έμαθαν οι βλάχοι και οι βοσκοί στον ξένο... παρά. Τους ξένους πρώτα τους κοιτούν στις τσέπες και έπειτα στα μάτια. Αν δε είναι φουσκωμένες, πέφτουν στα πατώματα να περάσει από πάνω τους ο τουρίστας! Την ίδια συμπεριφορά έχουν και σχεδόν όλοι οι έμποροι που διατηρούν καταστήματα. Προσποιητό χαμόγελο, δήθεν ενδιαφέρον και καλοί τρόποι αλλά αμά φύγει ο πέλατης χωρίς να ψωνίσει, παίρνει και μια κατάρα μαζί του... Σαν τα σκυλιά που κουνούν τις ουρές τους και κάνουν γλύκες και νάζια μέχρι να πέσει κανά ξεροκόμματο από το τραπέζι...

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης