Τίφανι Χάντις: Η πολύμηνη περιπέτεια με τον COVID-19 - Έκανε 12 τεστ ανίχνευσης, όταν βγήκε θετική
Η 40χρονη Αμερικανίδα κωμικός ήταν ασυμπτωματική φορέας στον θανατηφόρο ιό
Στην περιπέτειά της με τηνCOVID-19 αναφέρθηκε η Τίφανι Χάντις μιλώντας με τον Δρ. Άντονι Φάουτσι σε βίντεο που δημοσιεύτηκε στη σελίδα της στο YouTube.
Όπως είπε η ίδια έκανε 12 φορές το τεστ για να δει εάν είναι θετική στον κορωνοϊό, ενώ έκανε και τεστ αντισωμάτων. «Δούλευα σε μια ταινία και κάποιος από τους εργαζόμενους βρέθηκε θετικός στον κορονοϊό» εξήγησε η Τίφανι Χάντις. «Δεν ήμουν σε άμεση επαφή μαζί του, αλλά μας έστειλαν όλους σπίτι, σταματήσαμε την ταινία. Πρότειναν να πάω να κάνω το τεστ. Το έκανα, πήρα τα αποτελέσματα σε δύο μέρες, είπαν ότι δεν είχα τον κορωνοϊό».
Ωστόσο, ένας φίλος της που είχε συναντήσει μια εβδομάδα πριν, ήταν επιβεβαιωμένο κρούσμα, οπότε η ίδια αποφάσισε να κάνει ένα δεύτερο τεστ. «Δεν είχα συμπτώματα ή οτιδήποτε, όμως τελικά είχα μολυνθεί από τον ιό» αποκάλυψε. Αποφάσισε να παραμείνει σε καραντίνα στο σπίτι της, μαζί με τα σκυλιά της, και όταν υποβλήθηκε ξανά στο τεστ, ήταν αρνητικό.
«Μετά έκανα τεστ για αντισώματα και μου είπαν ότι είχα αντισώματα. Αυτό ήταν πριν από τρεις μήνες» περιγράφει η ίδια, μιλώντας στον Δρ. Άντονι Φάουτσι . Μάλιστα η ίδια αποκάλυψε ότι μέχρι τώρα έχει υποβληθεί συνολικά δώδεκα φορές σε τεστ για τον κορωνοϊό.
«Έχω κάνει ξανά τεστ, βγήκε αρνητικό, και μετά έκανα ξανά για αντισώματα και μου είπαν ότι δεν έχω αντισώματα. Νομίζω μάλλον ότι είμαι υπεράνθρωπος» κατέληξε.
Ο διευθυντής πάντως, του Εθνικού Ινστιτούτου Αλλεργίας και Λοιμωδών Νοσημάτων των ΗΠΑ, την επιβράβευσε για την αντίδρασή της να παραμείνει σε καραντίνα στο σπίτι, μόλις ανακάλυψε ότι είχε προσβληθεί από τον ιό.
«Το πιο σημαντικό πράγμα είναι ότι είχες την κοινωνική ευθύνη να μην μεταδίδεις τον ιό. Να είσαι μέρος της λύσης, όχι το πρόβλημα» εξήγησε ο Δρ. Άντονι Φάουτσι.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.