Οι υπεύθυνοι των ξενοδοχείων είχαν τη φαεινή ιδέα να ντύσουν μόνο με ένα ολόσωμο μαγιό τις κοπέλες και να τις φωτογραφήσουν ενώ εκείνες θα προσποιούνται ότι χορεύουν και γελούν πάνω στους πάγους
Στα παγωμένα νερά του Τάμεση στο Λονδίνο περπάτησαν 7 μοντέλα για να διαφημίσουν την αλυσίδα ξενοδοχείων Χίλτον. Οι υπεύθυνοι των ξενοδοχείων είχαν τη φαεινή ιδέα να ντύσουν μόνο με ένα ολόσωμο μαγιό τις κοπέλες και να τις φωτογραφήσουν ενώ εκείνες θα προσποιούνται ότι χορεύουν και γελούν πάνω στους πάγους. Η θερμοκρασία έδειχνε μόλις έναν βαθμό πάνω από το 0 και τα μοντέλα άρχισαν να τρέχουν χωρίς παπούτσια στο χιόνι.
Η συγκεκριμένη καμπάνια είχε σκοπό σύμφωνα με τον υπεύθυνο δημοσίων σχέσεων των ξενοδοχείων να προτρέψει τους Βρετανούς να κάνουν περισσότερες διακοπές.
Με κάθε συλλογή, με κάθε κομμάτι, με κάθε πρωτοβουλία, η H&M αλλάζει το παρόν και το μέλλον της μόδας, σταθερά, αποφασιστικά και εμπνευσμένα, εδώ και 78 χρόνια.
Με τη νέα της πρωτοβουλία, η Κωτσόβολος εξασφαλίζει για δύο ώρες ένα ήρεμο και φιλικό περιβάλλον αγορών, ειδικά διαμορφωμένο για άτομα που βρίσκονται στο φάσμα του αυτισμού καθώς και με προβλήματα αισθητηριακής επεξεργασίας.
Με ανάμεικτες αντιδράσεις έγιναν δεκτά τα δύο νέα σχέδια δράσης της Κομισιόν για τη μείωση του ενεργειακού κόστους και την ανταγωνιστικότητα της βιομηχανίας.