Η INALAN προσέλκυσε 40 εκατ. ευρώ ξένων επενδύσεων στην Ελλάδα, τριπλασίασε το προσωπικό της σε ένα χρόνο και παρέχει δυνατότητα σύνδεσης γρήγορου internet σε πάνω από 600.000 νοικοκυριά - Κατά 44% αυξήθηκε ο κύκλος εργασιών της.
Παύλος Χαϊκάλης: Το «50-50» είναι η Βουγιουκλάκη των σίριαλ
Παύλος Χαϊκάλης: Το «50-50» είναι η Βουγιουκλάκη των σίριαλ
«Είναι μια σειρά που θα συνεχίσουν χρόνια να την βλέπουν μικροί μεγάλοι», είπε ο Παύλος Χαϊκάλης
H τηλεοπτική σειρά του Mega «50-50» ήταν από τις πιο δημοφιλείς της ιδιωτικής τηλεόρασης. Ο Παύλος Χαϊκάλης υποδύθηκε τον Μίμη και ήταν από τους πιο αγαπητούς του κοινού. Επτά χρόνια μετά την προβολή και του τελευταίου επεισοδίου ο Παύλος Χαϊκάλης παραχώρησε συνέντευξη στο περιοδικό «Χάι» και μίλησε για το αγαπημένο σίριαλ. Μάλιστα, ο ηθοποιός έκανε και μια αποκάλυψη, καθώς την περίοδο που προβαλλόταν το «50-50» στο πρόγραμμα του σταθμού, υπήρχε και το «Παρά Πέντε» το οποίο σημείωνε απίστευτα ποσοστά τηλεθέασης.
«Το «πενήντα πενήντα», θα στο πω μεταφορικά είναι η Βουγιουκλάκη των σίριαλ. Όπως η Αλίκη μεγάλωσε γενιές και την βλέπουν ακόμα και σήμερα παιδιά και θα συνεχίζουν να την βλέπουν, το «πενήντα πενήντα» είναι μια σειρά που θα συνεχίσουν χρόνια να την βλέπουν. Εμείς τότε είχαμε την ατυχία να πέσουμε δίπλα στο «Παραπέντε» το οποίο παιζόταν και Δευτέρα μια ώρα η οποία ήταν πάρα πολύ καλή και ο κόσμος έπεσε με τα μούτρα είχε μεγαλύτερη ακροαματικότητα, έπεσε και περισσότερη διαφήμιση, ενώ το άλλο δεν το καταλαβαίνανε. Δεν καταλαβαίνανε την ουσία του «πενήντα πενήντα», που παιζόταν Παρασκευή που έβγαινε ο κόσμος έξω μετά», δήλωσε ο Παύλος Χαϊκάλης.
«Το «πενήντα πενήντα», θα στο πω μεταφορικά είναι η Βουγιουκλάκη των σίριαλ. Όπως η Αλίκη μεγάλωσε γενιές και την βλέπουν ακόμα και σήμερα παιδιά και θα συνεχίζουν να την βλέπουν, το «πενήντα πενήντα» είναι μια σειρά που θα συνεχίσουν χρόνια να την βλέπουν. Εμείς τότε είχαμε την ατυχία να πέσουμε δίπλα στο «Παραπέντε» το οποίο παιζόταν και Δευτέρα μια ώρα η οποία ήταν πάρα πολύ καλή και ο κόσμος έπεσε με τα μούτρα είχε μεγαλύτερη ακροαματικότητα, έπεσε και περισσότερη διαφήμιση, ενώ το άλλο δεν το καταλαβαίνανε. Δεν καταλαβαίνανε την ουσία του «πενήντα πενήντα», που παιζόταν Παρασκευή που έβγαινε ο κόσμος έξω μετά», δήλωσε ο Παύλος Χαϊκάλης.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα