Η INALAN προσέλκυσε 40 εκατ. ευρώ ξένων επενδύσεων στην Ελλάδα, τριπλασίασε το προσωπικό της σε ένα χρόνο και παρέχει δυνατότητα σύνδεσης γρήγορου internet σε πάνω από 600.000 νοικοκυριά - Κατά 44% αυξήθηκε ο κύκλος εργασιών της.
Εκπλήξεις και ανατροπές στην τηλεθέαση των εκπομπών
Εκπλήξεις και ανατροπές στην τηλεθέαση των εκπομπών
Τι νούμερα έκανε η πρεμιέρα του Survival και ποια πρωινή εκπομπή πέρασε πρώτη;
Χθες, βγήκαν στον τηλεοπτικό αέρα, αρκετές εκπομπές οι οποίες έκοψαν πρώτες το νήμα της έναρξης για τη φετινή σεζόν. Alpha και Epsilon... κονταροχτυπήθηκαν για να κερδίσουν τους τηλεθεατές σε μια μάχη με εκπλήξεις και ανατροπές.
Πρεμιέρα έκαναν το πρωί της Δευτέρας οι εκπομπές Φτιάξε Καφέ Να Στα Πω, Happy Day και Alpha Ρεπορτάζ. Κατερίνα Καινούργιου και Σταματίνα Τσιμτσιλή, έδωσαν... μάχη, με την πρώτη να καταφέρνει τελικά μικρό προβάδισμα.
Σύμφωνα με το «ραβασάκι» της Nielsen για την πρωινή ζώνη, τα νούμερα τηλεθέασης διαμορφώθηκαν ως εξής:
Φτιάξε Καφέ Να Στα Πω: 14,4% στο σύνολο και 17,5% στις ηλικίες 15-44
Happy Day: 12,6% στο σύνολο και 15,6% στις ηλικίες 15-44
Alpha Ρεπορτάζ: 16,2% στο σύνολο και 14,5% στις ηλικίες 15-44.
Πρεμιέρα έκαναν το πρωί της Δευτέρας οι εκπομπές Φτιάξε Καφέ Να Στα Πω, Happy Day και Alpha Ρεπορτάζ. Κατερίνα Καινούργιου και Σταματίνα Τσιμτσιλή, έδωσαν... μάχη, με την πρώτη να καταφέρνει τελικά μικρό προβάδισμα.
Σύμφωνα με το «ραβασάκι» της Nielsen για την πρωινή ζώνη, τα νούμερα τηλεθέασης διαμορφώθηκαν ως εξής:
Φτιάξε Καφέ Να Στα Πω: 14,4% στο σύνολο και 17,5% στις ηλικίες 15-44
Happy Day: 12,6% στο σύνολο και 15,6% στις ηλικίες 15-44
Alpha Ρεπορτάζ: 16,2% στο σύνολο και 14,5% στις ηλικίες 15-44.
Χθες, την τιμητική του είχε και το Survival Secret, οπότε και έκανε πρεμιέρα, με τους χρήστες των social media να δίνουν ρεσιτάλ ατάκας, αλλά και τους τηλεθεατές να το παρακολουθούν, όπως έδειξαν τα «μηχανάκια».
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen, το πρώτο επεισόδιο του ριάλιτι του Epslion «έγραψε», κατά μέσο όρο, 22,7% στο σύνολο της τηλεθέασης και 25% για τις ηλικίες 15-44.
Μάλιστα, η τηλεθέαση του καναλιού κατά τη διάρκεια του Survival Secret έφτασε ακόμα και το 28,5% στο νεανικό κοινό, ποσοστά που πρώτη φορά καταγράφει ο σταθμός στην prime time ζώνη.
Πρεμιέρα έκαναν το μεσημέρι της Δευτέρας και η Χριστίνα Λαμπίρη με την Τατιάνα Στεφανίδου, με την πρώτη να παρουσιάζει νέα εκπομπή, με τίτλο Εμείς και τη δεύτερη να επιστρέφει με το Tατιάνα Live. Επίσης, στο Epslion προβλήθηκε και μία νέα εκπομπή, το 2 Στις 2, με την Φωτεινή Γεωργαντά και την Μαρία Ένεζλη.
Σύμφωνα με τα ποσοστά τηλεθέασης της Nielsen, η Χριστίνα «έγραψε» 12,8% στο σύνολο και 14,3% στις ηλικίες 15-44.
Η πρεμιέρα της Τατιάνας έκανε 14,2% στο σύνολο και 9% στις ηλικίες 15-44.
Τέλος, Φωτεινή και Μαρία σημείωσαν 4,9% συνολικά και 3,2% στις ηλικίες 15-44.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen, το πρώτο επεισόδιο του ριάλιτι του Epslion «έγραψε», κατά μέσο όρο, 22,7% στο σύνολο της τηλεθέασης και 25% για τις ηλικίες 15-44.
Μάλιστα, η τηλεθέαση του καναλιού κατά τη διάρκεια του Survival Secret έφτασε ακόμα και το 28,5% στο νεανικό κοινό, ποσοστά που πρώτη φορά καταγράφει ο σταθμός στην prime time ζώνη.
Πρεμιέρα έκαναν το μεσημέρι της Δευτέρας και η Χριστίνα Λαμπίρη με την Τατιάνα Στεφανίδου, με την πρώτη να παρουσιάζει νέα εκπομπή, με τίτλο Εμείς και τη δεύτερη να επιστρέφει με το Tατιάνα Live. Επίσης, στο Epslion προβλήθηκε και μία νέα εκπομπή, το 2 Στις 2, με την Φωτεινή Γεωργαντά και την Μαρία Ένεζλη.
Σύμφωνα με τα ποσοστά τηλεθέασης της Nielsen, η Χριστίνα «έγραψε» 12,8% στο σύνολο και 14,3% στις ηλικίες 15-44.
Η πρεμιέρα της Τατιάνας έκανε 14,2% στο σύνολο και 9% στις ηλικίες 15-44.
Τέλος, Φωτεινή και Μαρία σημείωσαν 4,9% συνολικά και 3,2% στις ηλικίες 15-44.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα