Ζήστε τη μαγεία των Χριστουγέννων στο νέο Flagship Store της Toys-Shop στην Αριστοτέλους
Αγγελική - Λίντα Κωνσταντάκη: Μια Ιταλίδα κόμισσα από τον Πειραιά
Αγγελική - Λίντα Κωνσταντάκη: Μια Ιταλίδα κόμισσα από τον Πειραιά
Από τις αλάνες του Πειραιά, τα μαθήματα μπαλέτου, το θέατρο και τον ελληνικό κινηματογράφο δίπλα στην Ζωή Λάσκαρη, την Ρένα Βλαχοπούλου και τον Τόλη Βοσκόπουλο βρέθηκε στα σαλόνια της Ιταλικής αριστοκρατίας χωρίς ,παραδόξως, να αποποιηθεί ούτε στιγμή το παρελθόν και την καταγωγή της!
Από τις αλάνες του Πειραιά, τα μαθήματα μπαλέτου, το θέατρο και τον ελληνικό κινηματογράφο δίπλα στην Ζωή Λάσκαρη, την Ρένα Βλαχοπούλου και τον Τόλη Βοσκόπουλο βρέθηκε στα σαλόνια της Ιταλικής αριστοκρατίας χωρίς ,παραδόξως, να αποποιηθεί ούτε στιγμή το παρελθόν και την καταγωγή της!
Αντικρίζοντας για πρώτη φορά την Αγγελική – Λίντα Κωνσταντάκη το μυαλό σου ταξιδεύει στις εντυπωσιακές Ιταλίδες που κοσμούν τις illustration σελίδες των περιοδικών της γειτονικής χώρας. Και όχι αδίκως, αφού τόσο το στυλ της όσο και η εντυπωσιακή της εμφάνιση δεν σου αφήνουν το παραμικρό περιθώριο για άλλες συγκρίσεις. Αυτά ήταν άλλωστε και τα χαρακτηριστικά της που έκαναν ακόμα και τον Ιταλό βιομήχανο κόμη Τζιοβάνι Σέτι να τρέχει από πίσω της, καταφέρνοντας τελικά να την κάνει την γυναίκα της ζωής του.
Γεννημένη και μεγαλωμένη στον Πειραιά, η Λίντα Σέτι όπως είναι το όνομά της εδώ και τριάντα οκτώ ολόκληρα χρόνια, εξέφρασε από πολύ μικρή την αγάπη της για το χορό και συγκεκριμένα για το μπαλέτο.
Πολύ γρήγορα το ταλέντο της την οδηγεί στο θέατρο, όπου σε ηλικία μόλις δεκαπέντε ετών βρίσκεται να δουλεύει για τον Καστρινό και τον Φλερή για να ακολουθήσουν συνεργασίες με την Μαρία Ιωαννίδου και τον Βαγγέλη Σειληνό.
Σε μια εποχή όπου η ενασχόληση μιας γυναίκας με το θέατρο, τον κινηματογράφο και το χορό θεωρείτο κοινωνικό ταμπού, η Λίντα έχει στο πλευρό τους δύο της γονείς που την στηρίζουν απόλυτα: «Οι γονείς μου ήταν δύο πολύ ανοιχτόμυαλοι άνθρωποι για την εποχή τους. Από την στιγμή που μου άρεσε να κάνω χορό εκείνοι στάθηκαν δίπλα μου». Στη συνέχεια η νεαρή τότε Λίντα δοκιμάζει τις χορευτικές δυνάμεις της και στον κινηματογράφο όπου πρωταγωνιστεί στην ταινία «Μαριχουάνα στοπ» δίπλα στη Ζωή Λάσκαρη και στον Τόλη Βοσκόπουλο για να ακολουθήσουν πολλές ακόμη κινηματογραφικές εμφανίσεις πλάι στην Ρένα Βλαχοπούλου και σε πολλούς ακόμη γνωστούς ηθοποιούς της χρυσής εποχής του ελληνικού κινηματογράφου.
Είναι η εποχή που η ίδια θέλει απλώς να χορεύει χωρίς να την απασχολεί το κομμάτι της υποκριτικής: «Δεν με ένοιαζε να γίνω και ηθοποιός. Εγώ ήθελα απλά να χορεύω». Στην ηλικία των δεκαοχτώ ετών, παίρνει μια απόφαση που στην πορεία θα της αλλάξει ολόκληρη τη ζωή. Αποφασίζει να πάει στο Μιλάνο και να δουλέψει ως μανεκέν με το πρακτορείο «Why Not» να ανοίγει διάπλατα της πόρτες του προκειμένου να υποδεχτεί την ελληνίδα θέα. Ο χορός πλέον ανήκει στο παρελθόν και η μόδα να αποτελεί το νέο της πάθος. Οι πρώτες δουλειές της ως μανεκέν, γίνονται για τα show rooms του παντελώς ,τότε, άγνωστου Gianni Versace, για την Byblos αλλά και τον Trussardi: «Τότε στην μόδα δεν ήταν οι επιδείξεις μόδας αλλά τα show rooms και οι εκθέσεις που διοργάνωναν οι μεγάλοι οίκοι μόδας. Οπότε όλη μέρα ασχολιόμουν με αυτά. Δεν είχα χρόνο να σκεφτώ και τον χορό. Άσε που σαν μανεκέν γνώρισα και τον σύζυγό μου και έτσι τελείωσε κι αυτή η ιστορία…», λέει σήμερα ξεσπώντας σε γέλια.
Αντικρίζοντας για πρώτη φορά την Αγγελική – Λίντα Κωνσταντάκη το μυαλό σου ταξιδεύει στις εντυπωσιακές Ιταλίδες που κοσμούν τις illustration σελίδες των περιοδικών της γειτονικής χώρας. Και όχι αδίκως, αφού τόσο το στυλ της όσο και η εντυπωσιακή της εμφάνιση δεν σου αφήνουν το παραμικρό περιθώριο για άλλες συγκρίσεις. Αυτά ήταν άλλωστε και τα χαρακτηριστικά της που έκαναν ακόμα και τον Ιταλό βιομήχανο κόμη Τζιοβάνι Σέτι να τρέχει από πίσω της, καταφέρνοντας τελικά να την κάνει την γυναίκα της ζωής του.
Γεννημένη και μεγαλωμένη στον Πειραιά, η Λίντα Σέτι όπως είναι το όνομά της εδώ και τριάντα οκτώ ολόκληρα χρόνια, εξέφρασε από πολύ μικρή την αγάπη της για το χορό και συγκεκριμένα για το μπαλέτο.
Πολύ γρήγορα το ταλέντο της την οδηγεί στο θέατρο, όπου σε ηλικία μόλις δεκαπέντε ετών βρίσκεται να δουλεύει για τον Καστρινό και τον Φλερή για να ακολουθήσουν συνεργασίες με την Μαρία Ιωαννίδου και τον Βαγγέλη Σειληνό.
Σε μια εποχή όπου η ενασχόληση μιας γυναίκας με το θέατρο, τον κινηματογράφο και το χορό θεωρείτο κοινωνικό ταμπού, η Λίντα έχει στο πλευρό τους δύο της γονείς που την στηρίζουν απόλυτα: «Οι γονείς μου ήταν δύο πολύ ανοιχτόμυαλοι άνθρωποι για την εποχή τους. Από την στιγμή που μου άρεσε να κάνω χορό εκείνοι στάθηκαν δίπλα μου». Στη συνέχεια η νεαρή τότε Λίντα δοκιμάζει τις χορευτικές δυνάμεις της και στον κινηματογράφο όπου πρωταγωνιστεί στην ταινία «Μαριχουάνα στοπ» δίπλα στη Ζωή Λάσκαρη και στον Τόλη Βοσκόπουλο για να ακολουθήσουν πολλές ακόμη κινηματογραφικές εμφανίσεις πλάι στην Ρένα Βλαχοπούλου και σε πολλούς ακόμη γνωστούς ηθοποιούς της χρυσής εποχής του ελληνικού κινηματογράφου.
Είναι η εποχή που η ίδια θέλει απλώς να χορεύει χωρίς να την απασχολεί το κομμάτι της υποκριτικής: «Δεν με ένοιαζε να γίνω και ηθοποιός. Εγώ ήθελα απλά να χορεύω». Στην ηλικία των δεκαοχτώ ετών, παίρνει μια απόφαση που στην πορεία θα της αλλάξει ολόκληρη τη ζωή. Αποφασίζει να πάει στο Μιλάνο και να δουλέψει ως μανεκέν με το πρακτορείο «Why Not» να ανοίγει διάπλατα της πόρτες του προκειμένου να υποδεχτεί την ελληνίδα θέα. Ο χορός πλέον ανήκει στο παρελθόν και η μόδα να αποτελεί το νέο της πάθος. Οι πρώτες δουλειές της ως μανεκέν, γίνονται για τα show rooms του παντελώς ,τότε, άγνωστου Gianni Versace, για την Byblos αλλά και τον Trussardi: «Τότε στην μόδα δεν ήταν οι επιδείξεις μόδας αλλά τα show rooms και οι εκθέσεις που διοργάνωναν οι μεγάλοι οίκοι μόδας. Οπότε όλη μέρα ασχολιόμουν με αυτά. Δεν είχα χρόνο να σκεφτώ και τον χορό. Άσε που σαν μανεκέν γνώρισα και τον σύζυγό μου και έτσι τελείωσε κι αυτή η ιστορία…», λέει σήμερα ξεσπώντας σε γέλια.
Είναι η εποχή όπου η Λίντα έχει πάει να δουλέψει ως μανεκέν σε μια μεγάλη έκθεση στην Μπολόνια όταν μπαίνει στο στόχαστρο ενός νεαρού γοητευτικού Ιταλού. Είναι ο βιομήχανος Τζιοβάνι Σέτι που δείχνει μαγεμένος από την ομορφιά της και έχει βάλει σκοπό να την κατακτήσει.
Η πολιορκία του Ιταλού κρατά για τρεις ολόκληρους μήνες με την Λίντα να μην ενδίδει στον έρωτά του. Τουλάχιστον όχι ακόμη. Ώσπου μια μέρα πριν τα γενέθλιά της, την καλεί για ένα ταξίδι στη Βενετία. Το ελληνικό κάστρο μόλις είχε πέσει! «Αυτό που με γοήτευσε στον Τζιοβάνι ήταν οι τρόποι του. Αν και ήταν πολύ επίμονος, το έκανε με πολύ διακριτικό τρόπο και τελικά ενέδωσα. Σήμερα, μετράμε τριάντα οχτώ ολόκληρα χρόνια κοινής ζωής». Το ζευγάρι απέκτησε τρία παιδιά με την πόλη Μόντενα να αποτελεί την βάση του σπιτιού τους, αλλά και των επαγγελματικών τους υποχρεώσεων. Ωστόσο η ίδια δεν παραλείπει να επισκέπτεται αρκετά συχνά την Ελλάδα.
«Και στην Ιταλία τα πράγματα είναι δύσκολα. Αυτό που με εκνευρίζει όμως είναι ότι πολλά ιταλικά ΜΜΕ τρομοκρατούν τον κόσμο λέγοντας «να μην γίνουμε σαν την Ελλάδα» .Μα πώς θα γίνει η Ιταλία σαν την Ελλάδα όταν είναι η έβδομη πιο πλούσια χώρα στο κόσμο; Βγαίνω στην κυριολεξία από τα ρούχα μου όταν μου λένε να μην έρθω στην χώρα μου λόγω των επεισοδίων στο Σύνταγμα που είχε δείξει η ιταλική τηλεόραση. Πολλοί Ιταλοί φίλοι μου φοβούνται να έρθουν καθώς πιστεύουν πως αυτές οι εικόνες αποτελούν μια κατάσταση που επικρατεί σε όλη την Αθήνα, σε όλη την Ελλάδα. Τότε είναι που τους λέω πως η Ελλάδα δεν είναι μια τριτοκοσμική χώρα, ούτε αυτό που παρουσιάζουν τα ΜΜΕ. Ο κόσμος κυκλοφορεί κανονικά, τα μαγαζιά είναι γεμάτα και οι Έλληνες φημίζονται για την φιλοξενία τους», λέει φανερά ενοχλημένη.
Η πολιορκία του Ιταλού κρατά για τρεις ολόκληρους μήνες με την Λίντα να μην ενδίδει στον έρωτά του. Τουλάχιστον όχι ακόμη. Ώσπου μια μέρα πριν τα γενέθλιά της, την καλεί για ένα ταξίδι στη Βενετία. Το ελληνικό κάστρο μόλις είχε πέσει! «Αυτό που με γοήτευσε στον Τζιοβάνι ήταν οι τρόποι του. Αν και ήταν πολύ επίμονος, το έκανε με πολύ διακριτικό τρόπο και τελικά ενέδωσα. Σήμερα, μετράμε τριάντα οχτώ ολόκληρα χρόνια κοινής ζωής». Το ζευγάρι απέκτησε τρία παιδιά με την πόλη Μόντενα να αποτελεί την βάση του σπιτιού τους, αλλά και των επαγγελματικών τους υποχρεώσεων. Ωστόσο η ίδια δεν παραλείπει να επισκέπτεται αρκετά συχνά την Ελλάδα.
«Και στην Ιταλία τα πράγματα είναι δύσκολα. Αυτό που με εκνευρίζει όμως είναι ότι πολλά ιταλικά ΜΜΕ τρομοκρατούν τον κόσμο λέγοντας «να μην γίνουμε σαν την Ελλάδα» .Μα πώς θα γίνει η Ιταλία σαν την Ελλάδα όταν είναι η έβδομη πιο πλούσια χώρα στο κόσμο; Βγαίνω στην κυριολεξία από τα ρούχα μου όταν μου λένε να μην έρθω στην χώρα μου λόγω των επεισοδίων στο Σύνταγμα που είχε δείξει η ιταλική τηλεόραση. Πολλοί Ιταλοί φίλοι μου φοβούνται να έρθουν καθώς πιστεύουν πως αυτές οι εικόνες αποτελούν μια κατάσταση που επικρατεί σε όλη την Αθήνα, σε όλη την Ελλάδα. Τότε είναι που τους λέω πως η Ελλάδα δεν είναι μια τριτοκοσμική χώρα, ούτε αυτό που παρουσιάζουν τα ΜΜΕ. Ο κόσμος κυκλοφορεί κανονικά, τα μαγαζιά είναι γεμάτα και οι Έλληνες φημίζονται για την φιλοξενία τους», λέει φανερά ενοχλημένη.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα