«Στη σάτιρα προσπαθούν με ανέκδοτα επιπέδου ξανθιάς ή ποντίων να κερδίσουν το κοινό. Δεν πρέπει. Τα καλά ανέκδοτα είναι τα δύσκολα ανέκδοτα, τα πολύπλοκα ανέκδοτα», δήλωσε στην κάμερα της εκπομπής «Made In Star» ο Σταύρος Θεοδωράκης, τονίζοντας μάλιστα πως η σάτιρα είναι πιο δύσκολη ακόμη και από την ενημέρωση.
«Καλό θα ήταν οι άνθρωποι που κάνουν σάτιρα να προσπαθούν να μην εκμεταλλεύονται την αμηχανία και την αγωνία του κόσμου και να κάνουν σάτιρα. Η σάτιρα έχει αξία όταν, πρώτα από όλα, εγώ ο ίδιος αυτοσαρκάζομαι. Σάτιρα δεν είναι να κάνεις πλάκα με τον χοντρό πολιτικό. Δεν είναι σάτιρα αυτό», συνέχισε ο γνωστός δημοσιογράφος, ενώ σχετικά με τους παρουσιαστές των σατιρικών εκπομπών, δήλωσε χαρακτηριστικά: «Ο κάθε άνθρωπος που κάνει σάτιρα έχει τις απόψεις του, όπως και κάθε δημοσιογράφος που κάνει μια εκπομπή. Αυτό δεν είναι κακό, αρκεί να τα βάζει με όλους, να καταφύγει δηλαδή ο πολίτης σε αυτόν επειδή είναι απέναντι σε όλα τα κακά που συμβαίνουν και όχι σε κάποια από αυτά».
Με κάθε συλλογή, με κάθε κομμάτι, με κάθε πρωτοβουλία, η H&M αλλάζει το παρόν και το μέλλον της μόδας, σταθερά, αποφασιστικά και εμπνευσμένα, εδώ και 78 χρόνια.
Με τη νέα της πρωτοβουλία, η Κωτσόβολος εξασφαλίζει για δύο ώρες ένα ήρεμο και φιλικό περιβάλλον αγορών, ειδικά διαμορφωμένο για άτομα που βρίσκονται στο φάσμα του αυτισμού καθώς και με προβλήματα αισθητηριακής επεξεργασίας.
Με ανάμεικτες αντιδράσεις έγιναν δεκτά τα δύο νέα σχέδια δράσης της Κομισιόν για τη μείωση του ενεργειακού κόστους και την ανταγωνιστικότητα της βιομηχανίας.