Και μπορεί μετά την εμφάνισή του με μακριά μαύρη φούστα στα βραβεία για τους άνδρες της χρονιάς, ο Τζιμπρίλ Σισέ να συζητήθηκε όσο κανείς, φαίνεται όμως πως ήρθε η ώρα να ...ξανασυζητηθεί. Αφορμή; Η διαφήμιση στην οποία πρωταγωνιστεί και κατά την οποία ο Σισέ αποφασίζει να βγάλει τα tattoo του σε κοινή θέα!
Ο γοητευτικός παίκτης του παναθηναϊκού, Τζιμπρίλ Σισέ, έγινε το νέο “πρόσωπο” γνωστού οίκου Κοσμημάτων και Αξεσουάρ SoulFetish, σύμφωνα με το περιοδικό “HELLO”. Ενώ γινόταν μάλιστα, η φωτογράφηση στο στούντιο των Εκδόσεων Λυμπέρη, ταυτόχρονα άκουγαν Rap και R'n'B που είναι η αγαπημένη μουσική του ποδοσφαιριστή!
Με κάθε συλλογή, με κάθε κομμάτι, με κάθε πρωτοβουλία, η H&M αλλάζει το παρόν και το μέλλον της μόδας, σταθερά, αποφασιστικά και εμπνευσμένα, εδώ και 78 χρόνια.
Με τη νέα της πρωτοβουλία, η Κωτσόβολος εξασφαλίζει για δύο ώρες ένα ήρεμο και φιλικό περιβάλλον αγορών, ειδικά διαμορφωμένο για άτομα που βρίσκονται στο φάσμα του αυτισμού καθώς και με προβλήματα αισθητηριακής επεξεργασίας.
Με ανάμεικτες αντιδράσεις έγιναν δεκτά τα δύο νέα σχέδια δράσης της Κομισιόν για τη μείωση του ενεργειακού κόστους και την ανταγωνιστικότητα της βιομηχανίας.