
«Δεν εισηγηθήκαμε άνοιγμα στη Δευτεροβάθμια και Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, καθώς ανησυχούμε για την εξέλιξη των επιδημιολογικών δεδομένων. ... η οποία, μάλλον, κατά τους επιστήμονες, δεν αφορά στα μικρά παιδιά. Αντίθετα με τις ολοένα και περισσότερες δημοσιευόμενες έρευνες, που καταδεικνύουν πόσο εύκολα κολλάνε τον μεταλλαγμένο ιό...
Έτσι θα μπορούσε να χαρακτηριστεί. Ενημέρωση ελπίδας και ατομικής πνευματικής δύναμης... Τα tests, έπρεπε να γίνουν από τώρα υποχρεωτικά στους εκπαιδευτικούς, για δύο λόγους. 1ον. Για να υποστηριχθεί η διάρκεια της παρουσίας των εκπαιδευτικών ή να μην υπάρξουν φαινόμενα μη παρουσίας τους σε καθημερινή διδασκαλία τους με το παραμικρή ανθρώπινη ψυχική αδυναμία. Βέβαια δεν το θέλουνε από την άλλη κρίνοντας ότι, αν διενεργούνταν την Παρασκευή ή οποιαδήποτε άλλη ημέρα, υποχρεωτικά, μετά το ολοήμερο ή για όσους αποχωρούσαν πιο πριν, θα έπρεπε να μείνουν σε καραντίνα το Σ/Κ ή κάποιο άλλο διήμερο μέσα στην εβδομάδα. Με την προϋπόθεση ότι μετά το θετικό σε αποτέλεσμα rapid,θα ακολουθούσε για επιβεβαίωση το pcr. και 2ον. Για να μην παρουσιαστούν κρούσματα, μην γνωρίζοντας την αρχική τους προέλευση και τα" έριχναν" οι δάσκαλοι στους μαθητές και οι γονείς στους δασκάλους ποιος κόλλησε τον άλλον. Το μόνο σίγουρο είναι ότι σε θετικό ή αρνητικό κρούσμα δασκάλου/δασκάλας δεν θα υπήρχε γκρίνια από πουθενά και θα αναιρούταν η θεωρία αυτή που έγινε όμως πράξη στο παρελθόν,σε σχολεία όπου παρουσιάστηκαν κρούσματα. Τώρα... Ο κύριος Νίκος Χαρδαλιάς έδωσε νότα ψυχολογίας στην σημερινή του συνέντευξη για το άνοιγμα των σχολείων,έχοντας αποκτήσει τεράστια πείρα όλο αυτό το διάστημα που εργάζεται ασταμάτητα και ο κύριος Γκίκας Μαγιορκίνης επέδειξε συγκρατημένη αισιοδοξία στο άνοιγμά τους,δίνοντας τα στοιχεία που κάθε φορά μας δείχνει,παρουσιάζοντας την χώρα μας στην πρώτη θέση στην Ευρώπη. Η κυρία Παπαευαγγέλου, αν και το χρυσό μετάλλιο ρομποτικής το πήραμε ως χώρα πρόσφατα,η ευρεσιτεχνία των μαθημάτων της τηλεκπαίδευσης από τους εκπαιδευτικούς μας, σε όλες τις βαθμίδες και με όλες τις δυσκολίες που παρουσιάστηκαν αλλά και στις ελλείψεις των ηλεκτρονικών μέσων από τους γονείς, κυρίως σε laptop και Η/Υ,τους κατέταξε στην πρώτη θέση στην εκτίμησή μας, η διακεκριμένη γιατρός μας!αποκαλώντας τους ήρωες. Σε πορεία... δεύτερου μεταλλίου στον νέο διαγωνισμό στην πορεία της σχολικής χρονιάς και για μια ακόμα φορά, οι γονείς που τράβηξαν τα ελέη και εργάσθηκαν υπερβολικά πολλές ώρες τους τελευταίους μήνες με την πλήρη εκπαίδευση των παιδιών τους,έμειναν με μία απλή συμμετοχή που ούτε καν χρειάστηκε να γίνει λόγος, στον διαρκή αυτό αγώνα προόδου και των παιδιών τους... Καλή αρχή προτείνοντας, να μπούνε όλοι οι εκπαιδευτικοί στην πλατφόρμα για την διενέργεια των rapid tests. Με τον πυρετό.. της αμφισβήτησης επανέναρξης, ν" απασχολεί τόσο τους εκπαιδευτικούς όσο και τους γονείς.
Έτσι μας είπαν, έτσι κάνουμε.