
Το άριστα θα κριθεί από τη σωστή χρήση των σημείων στίξης, τώρα που οι καλοί μπορούν να γράψουν άριστα στη μισή ύλη.
Για περάστε. Μισή ύλη έχω. 4 μήνες διάβασμα απερίσπαστοι. Εύκολα θέματα θα βάλω. Όλοι θα πάρετε.
Έχω προσέξει ότι τα τελευταία χρόνια, ενώ σε κάθε υπουργείο ο εκάστοτε υπουργός προσέχει τους εργαζόμενους, στο δικό μας το αντίθετο. Προτείνω να μεταονομαστεί σε υπουργείο Εκτόνωσης, λασπολογίας και καταπάτησης προσωπικών δεδομένων.
35' και εντατικό μάθημα. Θυμήθηκα τις παλιές ασπρόμαυρες ταινίες με το Σαρλώ. Επίσης διακοπή των δομών σημαίνει ότι δεν κάναμε τώρα μάθημα, άρα τον Ιούλιο δεν πληρωνόμαστε και μάλλον κόψιμο και άλλων χρημάτων. Ποιος θα πληρώσει τους Τσιόρδες. Εμείς. Άλλωστε εθελοντικά μάθαμε το webex, εθελοντικά κάναμε μαθήματα εξ αποστάσεως, εθελοντικά δημιουργήσαμε νέες σημειώσεις, εθελοντικά χρησιμοποιούμε λάπτοπ και συνδέσεις δικές μας, εθελοντικά θα δουλέψουμε χωρίς αμοιβή. Στο κάτω κάτω στη Cisco εκείνοι έδωσαν τα στοιχεία μας. Εμείς καθόοοοομασταν. Και να προσέχουμε στις τηλεδιασκέψεις τα προσωπικά δεδομένα.
Όταν καίγεσαι στο fb δεν σκέφτεσαι τα προσωπικά σου δεδομένα παρά μόνο όταν σε βάζουν να δουλέψεις. Γελάνε και οι πέτρες!!!
Θα πληρωθείς τον Αυγουστο αλλά δεν θα δουλέψεις. Αυτό αρκεί. Το μόνο που δεν ακούσαμε ακόμα είναι ότι θέλετε και δωρο πασχα για τις υπηρεσίες σας! Γιαύτο δεν σας πάει κανένας... Ολοι σας βρίζουν και νομίζετε οτι βρεχει. Δεν πειράζει όμως.... Ερχεται το εκπαιδευτικό Voucher..... και τότε να δεις πόσοι θα φύγετε τρέχοντας από την εκπαίδευση.
Μην βγει πάλι η Ραχήλ και της προτείνει να πάει μόνη της τον Ιούλιο σχολείο. Λες να έχει δύο στα δύο ...Πάντως εμείς την δουλειά μας , κράξιμο στην μία χειροκρότημα στην άλλη !!! Πάρτη την μια και...
Κακώς έκοψες την ύλη κυρά Νίκη. Έπρεπε να κόψεις τα αυτιά στους καθηγητές που μέχρι μέσα Μαρτίου δεν την έχουν τελειώσει. Βάλε μια αξιολόγηση και τελείωσε (στείλε στα τσακίδια) το 20-30% που χαλάνε την πιάτσα σε όλα τα ζητήματα, Εκεί να δούμε πόσα απίδια πιάνει ο σάκος. Να σταμτήσει ο ξεπεσμός στα σχολεία με μπαγιατεμένους διδάσκοντες που σιγά σιγά αυξάνονται δραματικά.