Η Coca-Cola ταυτίζεται διαχρονικά με τα Χριστούγεννα και τις εορτές του νέου έτους και το κάνει πάντοτε μοναδικά. Φέτος το κάνει ακόμη καλύτερα, πραγματοποιώντας με το κατακόκκινο φορτηγό το μεγαλύτερο χριστουγεννιάτικο tour που έγινε ποτέ στην Ελλάδα και μας προσκαλεί να φέρουμε τη μαγεία... στο χωριό μας!
Στο επίκεντρο η ενίσχυση των εναλλακτικών μορφών τουρισμού
Στο επίκεντρο η ενίσχυση των εναλλακτικών μορφών τουρισμού
Από τη Θεσσαλονίκη επανέλαβε ο υφυπουργός πολιτισμού, Γ. Νικητιάδης ότι στόχος της κυβέρνησης είναι η ενίσχυση των εναλλακτικών μορφών τουρισμού
δίνοντας με αυτόν τον τρόπο το εναρκτήριο λάκτισμα για το 3ο Ευρωπαϊκό συνέδριο τουρισμού με θέμα «Ένα νέο μοντέλο για τον τουρισμό» που διοργανώνεται στο πλαίσιο της διεθνούς έκθεσης τουρισμού «Philoxenia».
Μετά και από την απόφαση για μετάταξη του ΦΠΑ των τουριστικών καταλυμάτων, για το τμήμα της διαμονής, από τον συντελεστή του 11% στο 6,5% το θέμα της ενίσχυσης του τουρισμού φαίνεται να βρίσκεται σε πρώτη θέση για την κυβέρνηση.
Ο κ.Νικητιάδης εξέφρασε, μάλιστα, την πεποίθησή του ότι ο θρησκευτικός, πολιτιστικός, καταδυτικός ή ακόμα και ο αναρριχητικός τουρισμός, μπορούν να προσελκύσουν επισκέπτες σ΄ ολόκληρη την χώρα, προκειμένου να ανακτήσει η Ελλάδα μεγάλα τμήματα σημαντικών αγορών και τουριστών.
Και ο πρόεδρος του ΕΟΤ, Νικόλαος Κανελλόπουλος, όμως, έκανε λόγο για τον «πράσινο τουρισμό», τονίζοντας ότι πρέπει να δοθεί έμφαση στην ανάπτυξη των ειδικών μορφών τουρισμού που θα διευρύνουν τη τουριστική μας περίοδο.
«Δείτε τα χαρακτηριστικά του τουριστικού μας προϊόντος που είναι, εξάρτηση από συγκεκριμένες ευρωπαϊκές αγορές, υπερσυγκέντρωση της τουριστικής δραστηριότητας σε συγκεκριμένες περιοχές του ελληνικού χώρου και συγκέντρωση του 50% των αφίξεων των διεθνών επισκεπτών κατά το τρίμηνο Ιούλιο έως Σεπτέμβριο» υπογράμμισε ο κ.Κανελλόπουλος.
«Απάντηση στην κρίση είναι ο “πράσινος τουρισμός” που περιλαμβάνει την προστασία και την ανάπτυξη των φυσικών πόρων και της κληρονομιάς μας», πρόσθεσε.
Μετά και από την απόφαση για μετάταξη του ΦΠΑ των τουριστικών καταλυμάτων, για το τμήμα της διαμονής, από τον συντελεστή του 11% στο 6,5% το θέμα της ενίσχυσης του τουρισμού φαίνεται να βρίσκεται σε πρώτη θέση για την κυβέρνηση.
Ο κ.Νικητιάδης εξέφρασε, μάλιστα, την πεποίθησή του ότι ο θρησκευτικός, πολιτιστικός, καταδυτικός ή ακόμα και ο αναρριχητικός τουρισμός, μπορούν να προσελκύσουν επισκέπτες σ΄ ολόκληρη την χώρα, προκειμένου να ανακτήσει η Ελλάδα μεγάλα τμήματα σημαντικών αγορών και τουριστών.
Και ο πρόεδρος του ΕΟΤ, Νικόλαος Κανελλόπουλος, όμως, έκανε λόγο για τον «πράσινο τουρισμό», τονίζοντας ότι πρέπει να δοθεί έμφαση στην ανάπτυξη των ειδικών μορφών τουρισμού που θα διευρύνουν τη τουριστική μας περίοδο.
«Δείτε τα χαρακτηριστικά του τουριστικού μας προϊόντος που είναι, εξάρτηση από συγκεκριμένες ευρωπαϊκές αγορές, υπερσυγκέντρωση της τουριστικής δραστηριότητας σε συγκεκριμένες περιοχές του ελληνικού χώρου και συγκέντρωση του 50% των αφίξεων των διεθνών επισκεπτών κατά το τρίμηνο Ιούλιο έως Σεπτέμβριο» υπογράμμισε ο κ.Κανελλόπουλος.
«Απάντηση στην κρίση είναι ο “πράσινος τουρισμός” που περιλαμβάνει την προστασία και την ανάπτυξη των φυσικών πόρων και της κληρονομιάς μας», πρόσθεσε.
Η νέα τουριστική ταυτότητα, συγκεκριμένα, περιλαμβάνει ένα νέο νομικό πλαίσιο για την καταπολέμηση της γραφειοκρατίας, χρήση εναλλακτικών πηγών ενέργειας, δημιουργία ενός διοικητικού τουριστικού πρωτοκόλλου επικεντρωμένου στον πελάτη και κίνητρα για επενδύσεις στον πράσινο τουρισμό.
Ο κ.Κανελλόπουλος έκανε λόγο, επίσης, στις προσπάθειες που καταβάλλει ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού για την εξυγίανση του φορέα που έχει χρέος 120 εκατομμύρια ευρώ, κυρίως προς διεθνή μέσα ενημέρωσης και προβολής,
«Παρόλες τις δυσκολίες, έγκαιρα καταστρώσαμε ένα σχέδιο με συγκεκριμένες δράσεις, προκειμένου να επανακτήσουμε τη διεθνή αξιοπιστία μας, τόσο στα διεθνή μέσα ενημέρωσης, όσο και στους διεθνείς παράγοντες του τουρισμού» εξήγησε.
Το ζητούμενο πάντως, σύμφωνα με την βουλευτή Ολγα Κεφαλογιάννη, τομεάρχη τουρισμού της ΝΔ, είναι η μεγιστικοποίηση των εισπράξεων από τον τουρισμό και όχι η αύξηση του αριθμού των τουριστών.
«Είναι ανάγκη ο πολιτισμός μας να αποκτήσει ένα ισχυρό όνομα και μια νέα στρατηγική διαφήμισης και μάρκετινγκ» είπε χαρακτηριστικά, σημειώνοντας ότι είναι αδιανόητο τα μνημεία να λειτουργούν με συγκεκριμένο ωράριο, το οποίο καλό θα ήταν να επιμηκυνθεί.
Ο κ.Κανελλόπουλος έκανε λόγο, επίσης, στις προσπάθειες που καταβάλλει ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού για την εξυγίανση του φορέα που έχει χρέος 120 εκατομμύρια ευρώ, κυρίως προς διεθνή μέσα ενημέρωσης και προβολής,
«Παρόλες τις δυσκολίες, έγκαιρα καταστρώσαμε ένα σχέδιο με συγκεκριμένες δράσεις, προκειμένου να επανακτήσουμε τη διεθνή αξιοπιστία μας, τόσο στα διεθνή μέσα ενημέρωσης, όσο και στους διεθνείς παράγοντες του τουρισμού» εξήγησε.
Το ζητούμενο πάντως, σύμφωνα με την βουλευτή Ολγα Κεφαλογιάννη, τομεάρχη τουρισμού της ΝΔ, είναι η μεγιστικοποίηση των εισπράξεων από τον τουρισμό και όχι η αύξηση του αριθμού των τουριστών.
«Είναι ανάγκη ο πολιτισμός μας να αποκτήσει ένα ισχυρό όνομα και μια νέα στρατηγική διαφήμισης και μάρκετινγκ» είπε χαρακτηριστικά, σημειώνοντας ότι είναι αδιανόητο τα μνημεία να λειτουργούν με συγκεκριμένο ωράριο, το οποίο καλό θα ήταν να επιμηκυνθεί.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα