Αττική Οδός: Νόμιμες οι αυξήσεις στα διόδια και κάτω από το επιτρεπόμενο όριο!

attiki-odos_main01

Η εταιρεία όχι μόνο εμμένει στην ανάγκη αυξήσεων αλλά προτρέπει τους οδηγούς να προμηθευτούν τον ειδικό πομποδέκτη προκειμένου να συνεχίσουν να απολαμβάνουν εκπτώσεις 27%-32%

Οι αυξήσεις στα διόδια της Αττικής οδού είναι νόμιμο και αναφαίρετο δικαίωμά μας από τη σύμβαση με την Πολιτεία υποστηρίζει η Αττικής Οδός με νέα ανακοίνωση που εξέδωσε σήμερα σχετικά με τις αυξήσεις που πρόκειται να εφαρμόσει από την 1η Ιουλίου. Όπως είναι γνωστό η τιμή των διοδίων στην Αττική οδό θα διαμορφωθεί στα 3 ευρώ από 2,80 διαμορφώνεται από την 1η Ιουλίου και του χρόνου θα χρόνου θα επιβληθεί ακόμα μία αύξηση οπότε τα διόδια θα φτάσουν στα 3,30 ευρώ.

Η εταιρεία προκειμένου να δικαιολογήσει την σημαντική αύξηση του διοδίου αναφέρει εμμέσως πλην σαφώς ότι θα μπορούσαν να είναι και μεγαλύτερες καθυ7ώς όπως χαρακτηριστικά επισημαίνει μάλιστα ότι τα Άνω Συμβατικά Όρια Διοδίων Τελών ανέρχονται σήμερα σε €3,77.

Στα αξιοσημείωτα της ανακοίνωσης που εξέδωσε η Αττικής οδός είναι και η παραίνεσή της προς τους οδηγούς να προμηθευτούν τον ειδικό πομποδέκτη προκειμένου να συνεχίσουν να συνεχίσουν να απολαμβάνουν εκπτώσεις 27-32% στις τιμές των διοδίων.

Αναλυτικά σύμφωνα με το ΑΠΕ ΜΠΕ η Αττικής Οδός επικαλείται τη σύμβαση παραχώρησης που υπέγραψε το 1996 (κυρώθηκε από τη Βουλή στις 16/12/1996) με την Πολιτεία εμμένοντας στις αυξήσεις των διοδίων που έχει ανακοινώσει με ισχύ από την 1η Ιουλίου και την 1η Ιανουαρίου.

Η Εταιρεία υποστηρίζει μεταξύ άλλων σε ανακοίνωσή της ότι: «Αποτελεί νόμιμο και αναφαίρετο δικαίωμα της εταιρείας, εκπορευόμενο από το Άρθρο 50.1.2. της Σύμβασης Παραχώρησης μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου και της «Αττική Οδός Α.Ε.», η οποία κυρώθηκε από τη Βουλή των Ελλήνων στις 16/12/1996, ο ελεύθερος και μονομερής καθορισμός του ύψους των διοδίων τελών, υπό την προϋπόθεση ότι η Ανώτατη Τιμή Διοδίων Τελών δεν θα πρέπει να υπερβαίνει τα Άνω Συμβατικά Όρια Διοδίων Τελών (Α.Σ.Ο.Δ.Τ.). Σήμερα, το Α.Σ.Ο.Δ.Τ. ανέρχεται σε €3,77 (με ΦΠΑ), άρα τόσο η νέα ονομαστική τιμή διοδίου που θα ισχύσει από την 1η Ιουλίου 2019 (€3,00), όσο και αυτή που θα ισχύσει από 1η Ιανουαρίου 2020 (€3,30), είναι σημαντικά χαμηλότερες του επιτρεπτού ορίου.


•Ειδικά η νέα ονομαστική τιμή διοδίου που θα ισχύσει από την 1η Ιουλίου 2019 (€3,00), είναι κατά 20,42% χαμηλότερη των Άνω Συμβατικά Όρια Διοδίων Τελών(€3,77) και εξ όσων γνωρίζουμε, αποτελεί τη μεγαλύτερη διαφορά τιμής διοδίων τελών από τα συμβατικά ανώτατα προβλεπόμενα, από οποιαδήποτε άλλο έργο παραχώρησης λειτουργεί σήμερα στην Ελλάδα.


•Οι εν λόγω αυξήσεις στοιχειοθετούνται πλήρως και πέραν πάσης αμφισβήτησης από τα δικαιολογητικά στοιχεία που περιλαμβάνονται στο Χρηματοοικονομικό Μοντέλο και στις Χρηματοοικονομικές Αναφορές που υποβάλλονται στον Κύριο του Έργου, το Ελληνικό Δημόσιο.


•Επίσης, χωρίς καμία συμβατική υποχρέωση παρέχονται από την «Αττική Οδός Α.Ε.» εκπτώσεις στα συνδρομητικά προγράμματα, γεγονός που επηρεάζει το 55% των διελεύσεων, με αποτέλεσμα η σημερινή μέση τιμή για ΙΧ να διαμορφώνεται στα €2,62 αντί €2,80.


•Επιπλέον, χρήστες του δρόμου που πραγματοποιούν σήμερα τις διελεύσεις τους πληρώνοντας €2,80 με μετρητά και οι οποίοι από 1/7/19 θα κληθούν να πληρώνουν €3,00, μπορούν να διατηρήσουν το κόστος των διελεύσεών τους στα €2,80, αν εγγραφούν στο βασικό συνδρομητικό πρόγραμμα Express και λάβουν δωρεάν τον πομποδέκτη, γεγονός που θα τους απαλλάξει και από την ανάγκη καθημερινής συναλλαγής στα διόδια.»

Η Αττική Οδός υποστηρίζει επίσης ότι «οι χρήστες που χρησιμοποιούν το δρόμο καθημερινά για να πάνε και να έλθουν από τη δουλειά τους και πραγματοποιούν 44-47 διελεύσεις το μήνα, απολαμβάνουν και θα συνεχίσουν να απολαμβάνουν εκπτώσεις 27-32%, εκπτώσεις που κανένα άλλο έργο παραχώρησης στην Ελλάδα δεν προσφέρει και οι οποίες είναι από τις μεγαλύτερες σε όλη την Ευρώπη».-

ΣΧΟΛΙΑ (27)

Πελάτης διοδίων

Έτσι συνηθίζεται πριν τις εκλογές! Οι ιθαγενείς πρέπει να σιγουρευτεί ότι θα πληρώνουν για πάντα. Θυμάται κανείς τις συμβάσεις για τα διόδια των αυτοκινητοδρόμων που υπέγραψε λίγες μέρες πριν τις εκλογές του Οκτωβρίου 2009 ο Σουφλιάς; Έκτοτε δεν ασχολήθηκε με την πολιτική (γιατί άραγε;) και οι συμβάσεις ήταν τόσο ισχυρές για τους ιδιώτες "επενδυτές" που δεν υπάρχει καμία περίπτωση αλλαγής ούτε σήμερα ούτε στο μέλλον!

Μπιλ

ΑΠΟΛΥΤΟΣ ΣΥΜΒΑΤΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΟΥ ΚΑΤΩΤΑΤΟΥ ΜΙΣΘΟΥ(εδω γελαμε)

nik the greek

Ρε ,αλητες εμεις οι μισθωτοι στον ιδιωτικο τομεα ,πηραμε αυξηση!!

Epic

Μόλις μυριστηκαν νδ κάνουν ότι γουσταρουν. Διόδια αυξάνουν, μισθούς δεν πληρώνουν, ένσημα δεν κολλάνε.

Μακης

Ελπιζω μονο να μην γινει ο δρομος Ελευσίνα θηβα για να μημ θιγουν τα εσοδα της αττικηςοδου και της εθνικης στα κιουρκα.. Μια χαρα δρομος γλιτονουμε 30 χλμ και ειδκμα τωρα μετα την πλημμύρα στην μανδρα που απαγορευτικαν τα φορτηγα ειναι τελεια και χωρις 7.5 και 7.5 διοδια για να πας μεχρι αμφικλεια 143 χλμ. Αν ειναι να γίνει να μινει και Παλιος να πηγενουμε και κανα. Μπανακι πορτογερμανο.

Τσιπροκιο

και μπομπολας χερι-χερι. Φατε πρωτη φορα αριστερα...τι πηγατε και ψηφισατε ρε γιδια???

chris13

Η σύμβαση είναι από 96 κουτε!!!!! Άντε τώρα Πειραιώς για τα 0.60

vadi

Αττική οδός τέλος.

ΑΡΗΣ

ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΡΑΤΑΕΙ ΜΑΚΡΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΓΚΟΥΡΕΣ ΚΑΙ ΚΑΦΡΟΥΣ ΤΣΙΦΤΕΤΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΕΛΛΑΔΕΖΕΣ

LoL

Κλαίω! Σωστός

κα

Έχει πλάκα ο Νεο-Αίλλυνας! Κατηγορή τον ΣΥΡΙΖΑ που δεν σηκώνει παρανόμως τις μπάρες και αφήνει στο απυρόβλητο αυτούς που υπέγραψαν τις συμβάσεις από την πλευρά του Δημοσίου!

Και οι σύντροφοι του 2014;

Αυτοί που σήκωναν κάθε Παρασκευή τις μπάρες; Αυτοί που δικαιώθηκε ο αγώνας τους με τον Αλέξη; αυτοί που περίμεναν να κλείσουν τα διόδια των μεγαλοεργολαβων της διαπλοκής; αυτοί που έλεγαν επί Σαμαρά ότι η Αττική Οδός είχε κάνει απόσβεση;

Με μεγαλη επιφανεια

10 ευρω η εισοδος για να μην μπαινουν τα απλυτα φτωχομπατιρια.

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

DSC_7186_2__1_

Το ηγετικό στέλεχος του Ρουβίκωνα συνελήφθη λίγες ώρες μετά την επίθεση της οργάνωσης κατά του ΣΕΒ με μπογιές και τις απειλές για τις τουριστικές περιοχές – Παραπέμφθηκε να δικασθεί στο αυτόφωρο 

3
gerasimospapadopoulos

Ο Γεράσιμος Παπαδόπουλος εξηγεί τα στοιχεία που έχουν οι επιστήμονες για το ρήγμα των Αλκυονίδων που το 1981  προκάλεσε  τον καταστροφικό σεισμό των 6,7 Ρίχτερ

6