Προεκλογικό δώρο Τσίπρα στον Θύμιο για τους ταξιτζήδες

tsipras-taxi1

Με εγκύκλιο που υπογράφει ο υφυπουργός Εργασίας Τάσος Πετρόπουλος δίνεται η δυνατότητα στους ταξιτζήδες να δουλεύουν και ας έχουν συνταξιοδοτηθεί

Σε άλλο ένα «κλείσιμο του ματιού» προς τους ταξιτζήδες, τους οποίους πριν τις ευρωεκλογές ο Χρήστος Σπίρτζης είχε καλέσει να κάνουν εκλογικά κέντρα του ΣΥΡΙΖΑ, προχώρησε η κυβέρνηση αυτή τη φορά διά του υπουργείου Εργασίας.

Με εγκύκλιο που υπογράφει ο υφυπουργός Εργασίας Τάσος Πετρόπουλος δίνεται η δυνατότητα στους ταξιτζήδες να δουλεύουν και ας έχουν συνταξιοδοτηθεί.

Όπως επισημαίνει ο Ελεύθερος Τύπος αυτό ήταν ένα πάγιο αίτημα των αυτοκινητιστών.

Η εγκύκλιος προβλέπει ότι παύει να είναι προϋπόθεση της συνταξιοδότησης των αυτοκινητιστών η προηγούμενη κατάθεση της επαγγελματικής άδειας οδήγησης.

«Με βάση την εγκύκλιο η οποία εκδόθηκε σε εφαρμογή της παραγράφου 8 του άρθρου 19 του ν. 4530/2018 ικανοποιείται ένα πάγιο αίτημα του κλάδου των αυτοκινητιστών. Επιπλέον οι συνταξιούχοι επαγγελματίες οδηγοί, εκπαιδευτές και αυτοκινητιστές, αποκτούν τη δυνατότητα να συνεχίζουν να απασχολούνται στο ίδιο επάγγελμα ακόμη και μετά τη συνταξιοδότησή τους, σύμφωνα με το άρθρο 20 του ν. 4387/2016» αναφέρεται στην εγκύκλιο.

ΣΧΟΛΙΑ (62)

Ούτε ψύλλος στον κόρφο του ......

Να δούμε μετά τις εκλογές, κυνήγημα που θα του κάνουν του βαψομαλλιά οι ταξιτζήδες !!!!!!!!!

Η λύση

Τα ταξί στην Αθήνα τουλάχιστον είναι υπερβολικά πολλά! Γυρνάνε γύρω γύρω όλοι μπας και τσιμπήσουν κανέναν πελάτη. Ποιος να πρωτοτσιμπήσει τώρα... Μια μέρα ήμουν κέντρο και πήγαινα Αμπελόκηπους με την μηχανή μου και η Αθήνα ήταν άδεια. Άδειοι δρόμοι, καθόλου κίνηση, ένα θαύμα. Ημέρα κανονική εργάσιμη, ούτε τριήμερο, ούτε γιορτή, ούτε τίποτα. Λέω: Τι θαύμα είναι αυτό, τι έγινε σήμερα; Γυρίζω σπίτι και ακούω στις ειδήσεις, απεργία τα ταξί! Αυτό είναι! Αυτή είναι η λύση για το κυκλοφοριακό της Αθήνας! Λίγα, λιγότερα ταξί. Ούτως ή άλλως πια υπάρχει το Μετρό....

μικες

Άμεση κατάργηση του νόμου που επιτρέπει σε οδηγούς ταξί (και στους επιβάτες) να μην χρησιμοποιούν ζώνη ασφαλείας. Δηλαδή κινδυνεύει λιγότερο ένας εξηντάρης ταξιτζής που οδηγεί 10 ή 12 ώρες καθημερινά (ίσως και νύχτα) ένα όχημα δωδεκαετίας από κάποιον που χρησιμοποιεί νέου τύπου αυτοκίνητο μισή ή μια ώρα την ημέρα;

Ελλαδιστανοι Λουδίτες

Σε όλο το πολιτισμένο δυτικό κόσμο τα ταξί έχουν αντικατασταθεί από το Uber όπως και πριν 120 χρόνια οι άμαξες με τα άλογα από τα αυτοκίνητα. Το πεπρωμένο φυγείν αδύνατο.

!@#

Ο Λυμπερόπουλος θα έπρεπε να προετοιμάσει τον κλάδο να αντιμετωπίσει αρχικά την διόγκωση της ανεργίας που έρχεται με τη έλευση της γραμμής 2 του μετρό στον Πειραιά και τον αφανισμό σε ορίζοντα 5ετίας από την γραμμή 4. Αλλά αυτός το παίζει πολιτικός για να προλάβει να πουλήσει τις άδειες που διαθέτει.

ΝΕΑΡΧΟΣ

Πετρόπουλε, τώρα πια δεν σε σώζουν, ούτε ο γυρολόγος Λυμπερόπουλος, ούτε τα παπαγαλάκια του, το πολιτικό σου τέλος έφτασε και μαζί του ο παλαιοκομματισμός η πολιτική και ηθική μιζέρεια που κουβαλάς καληνύχτα.

Κιτρινιαρης

Φοροφυγάδες κιτρινιάρηδες έρχεται η Uber ότι και να κάνετε

ερώτηση

Έχετε δει ταξί βαμμένο από αναρχοκομμούνια; Ούτε γω.

ΠΡΩΣ ΠΟΛΟΥΣ ΞΕΡΟΛΕΣ!ΕΔΩ ΜΕΣΑ

οι άδειες ταξί στήνω χώρα είναι πολύ περισσότερες από ότι χρειάζονται έπρεπε να είμαστε 37000000 κάτοικοι για αυτές τις άδειες όλοι σας ΘΕΛΕΤΕ ΜΙΑ άδεια ΤΑΞΙ ΤΟ πώς θα βγαίνετε οικονομικά ζαμάν φου! Πολύ δίκαιο μέτρο άλλωστε ισχύει καί στήν Αυστραλία και αλλού ΤΟ ότι κάποιοι αμαυρώνουν τον χώρο ΥΠΆΡΧΕΙ ΤΟ κράτος και οι νόμο δέν είμαι συριζέος αλλά μπράβο σε ενα τέτοιο μέτρο. Έχεις αγοράσει κάποτε μιά άδεια να έχεις το δικαίομα αμα είσαι καλα να το δουλευεις ναι ρε λιγούρια που περιμένετε στην γωνία την κατασστροφή των ταξιντζίδωνι

Να μην συνταξιοδοτουνται

εάν θέλουν να δουλεύουν. Απλά πράγματα.

ΜΑΡΙΑ

η ξεφτιλα ενος συμμοριτη κοντου λιγου αλλα μεγαλου ΠΡΟΔΟΤΗ

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

475580

Σε έξαρση το φαινόμενο της παιδικής εργασίας στη Θεσσαλονίκη -  Κατά το πρώτο 9μηνο εντοπίστηκαν 749 παιδιά να ζούνε στον δρόμο έναντι 500 πέρσι αναφέρουν  οι Ομάδες Κοινωνικής Εργασίας (Streetwork) της ΑΡΣΙΣ

1