Μετρό Θεσσαλονίκης: Πέντε μήνες μετά τα εγκαίνια έφτασαν τα πρώτα βαγόνια!

vagonia_main01

Πανηγυρικά... αποκαλυπτήρια αύριο από τον Σπίρτζη - Αναμένονται τα δοκιμαστικά δρομολόγια

Με μέγιστη ταχύτητα ...30 χιλιομέτρων μεταφέρθηκαν οδικώς από το Ρέτζιο Ντι Καλάμπρια μέχρι τη Θεσσαλονίκη τα τέσσερα βαγόνια που αποτελούν τον πρώτο συρμό του Μετρό Θεσσαλονίκης, τα οποία αφίχθησαν στην πόλη στις 5.30 τα ξημερώματα σήμερα, πάνω σε δύο τράκτορες (νταλίκες).

Τα τέσσερα βαγόνια, συνολικού μήκους άνω των 51 μέτρων (περίπου 13 μέτρων έκαστο), βρίσκονται πλέον στο αμαξοστάσιο της Πυλαίας στη Θεσσαλονίκη, ώστε να ακολουθήσει η τοποθέτησή τους με γερανό πάνω στις ράγες, η συναρμολόγησή τους, τα αποκαλυπτήρια (αύριο στις 10 το πρωί, παρουσία του αρμόδιου υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστου Σπίρτζη) και τελικά η έναρξη των δοκιμών και των δοκιμαστικών δρομολογίων. Μάλιστα, στον χώρο τοποθετήθηκε ειδική σιδηροτροχιά, εν είδει σιδερένιας ράμπας, ειδικά για την υποδοχή του συρμού, κατά την εκφόρτωσή του από τους τράκτορες.

tractors-metro-thessaloniki-dyo


"Θα γίνουν δοκιμές και πάνω στις σιδηροτροχιές στο αμαξοστάσιο, ενώ τα δοκιμαστικά δρομολόγια αναμένεται να ξεκινήσουν στο τέλος του καλοκαιριού ή τις αρχές του φθινοπώρου, πιθανότατα προς το τέλος του Σεπτεμβρίου" εξήγησε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό ΑΕ, Γιάννης Μυλόπουλος, σύμφωνα με τον οποίο ο συρμός ξεκίνησε από το Ρέτζιο ντι Καλάμπρια και στη συνέχεια πέρασε από το Μπρίντιζι στην Ηγουμενίτσα με καράβι, πριν συνεχίσει οδικώς το ταξίδι του για τον τελικό προορισμό του το πρωί της Τρίτης. Το βάρος και ο όγκος των βαγονιών δε, ήταν τέτοια, ώστε οι τράκτορες που τα μετέφεραν δεν μπορούσαν να αναπτύξουν ταχύτητα άνω των 30 χιλιομέτρων, στη διαδρομή από το εργοστάσιο της "Hitachi" στη Νότια Ιταλία μέχρι τη Θεσσαλονίκη.

tractors-metro-thessaloniki-pente
tractors-metro-thessaloniki-tessera
tractors-metro-thessaloniki-tria


Όταν έρθει η ώρα να δρομολογηθεί κανονικά στις γραμμές του Μετρό Θεσσαλονίκης, ο συρμός θα μπορεί -με βάση τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του συγκεκριμένου μέσου σταθερής τροχιάς και την απόσταση των σταθμών μεταξύ τους- να αναπτύσσει μέγιστη ταχύτητα 80 χιλιομέτρων ανά ώρα και υπολογίζεται ότι θα έχει μέση εμπορική ταχύτητα 30 χλμ/ώρα. Η δε χρονοαπόσταση μεταξύ των συρμών θα είναι 1,5 λεπτό, "κάτι που σημαίνει ότι με χωρητικότητα 450 επιβατών (περίπου 100 καθήμενων) ανά συρμό (σ.σ. συνολικά οι συρμοί θα είναι 18), το Μετρό Θεσσαλονίκης θα μπορεί σε πλήρη λειτουργία και σε ώρα αιχμής να μεταφέρει 18.000 επιβάτες ανά ώρα και ανά κατεύθυνση" όπως επισήμανε ο κ.Μυλόπουλος.

tractors-metro-thessaloniki


«Η Θεσσαλονίκη γυρίζει σήμερα σελίδα, καθώς μετά από σαράντα κύματα που πέρασε με τις τρύπες, τις καθυστερήσεις και τις μόνιμα εγκατεστημένες λαμαρίνες, σήμερα που έφτασε στην πόλη ο πρώτος συρμός, η οργάνωση και λειτουργία του Μετρό μπαίνει πλέον στην τελική της φάση. Η σημερινή ημέρα είναι ιστορική για την πόλη, αλλά ταυτόχρονα αποτελεί μια δικαίωση για όσους από εμάς πιστέψαμε ότι η Θεσσαλονίκη αξίζει καλύτερα και δουλέψαμε επίμονα τα τελευταία 3-3,5 χρόνια, για να γυρίσουμε σελίδα» επισήμανε ο κ.Μυλόπουλος. Υπενθυμίζεται ότι όταν το έργο ολοκληρωθεί, καθημερινά θα κινούνται στις σήραγγες του Μετρό Θεσσαλονίκης 18 αυτόματοι συρμοί, πλήρως κλιματιζόμενοι και χωρίς οδηγό.


Πηγή: ΑΠΕ - ΜΠΕ

ΣΧΟΛΙΑ (13)

κα

Πρωτάθλημα, μετρό, Μακεδονικό και μαλιστα μετα από 30 χρόνια κοροϊδίας! Εθνάρχης!

Pakis

Χάχαχα σε λέω χαίρονται η μπουγατσες

realman

Προτείνω στο ΣΥΡΙΖΑ για να τη σπάσει στους άλλους να κάνει τα εξής εγκαίνια: 1. Όταν θα έρθουν τα βαγόνια. 2. Όταν θα μπουν στις ράγες. 3. Όταν θα ηλεκτροδοτηθούν. 4. Όταν θα τα παραλάβει το προσωπικό. 5. Όταν θα γίνει το δοκιμαστικό του προσωπικού. 6. Όταν θα γίνει το δοκιμαστικό για την διοίκηση. 7. Όταν θα γίνει το δοκιμαστικό για τον κόσμο. 8,9,10 . Εγκαίνια για κάθε γραμμή. Κάθε 10 μέρες και εγκαίνια, θα τους τρελάνουμε.

ντορε

ενα εργο που το εξηγγειλε το 1988 ο κουβελας και μετα απο 30 χρονια κοροιδιας ο τσιπρας παραλαμβανοντας μια χρεοκοπημενη χωρα το τελειωσε.ψηφο στο συριζα απο ολους τους θεσσαλονικοις

Μακεδόνας από β. Μακεδονία

εσείς οι έλληνες να τον ψηφίσετε τον τσίπρα.

Χρηστης

Ετοιμα και τα βαγονια του Τσιπρα, θα παει να τα εγκαινιασει κι αυτα.. Ποσα εγκαινια ακομα;;

Leviathan

Προς όλους αυτούς που ισχυρίζονται ότι το μετρό Θεσσαλονίκης είναι ένα άχρηστο έργο ας προσπαθήσουν να διασχίσουν την πόλη σε ώρα αιχμής.

Χ

Στην Θεσσαλονίκη ΔΕΝ υπάρχει ώρα αιχμής, όλα βαίνουν χαλαρά.

#

Πράγματι αν μετακινείσαι με ελικόπτερο είναι άχρηστο.

@

Άσε! Ο καθένας το μακρύ του και το κοντό του! Άκου λέει άχρηστο το μετρό...

ε

Ωραία φαίνονται. Μιαμ μιαμ!!!

Nik

Πρακτικά άχρηστο για τη Θεσσαλονίκη

Θαλής

Αθηναίος να υποθέσω?

ΑΝΤΩΝΗΣ

Ο πρόεδρος της Αττικό πρέπει να πολιτευτεί, γιατί μετά τις εξαγγελίες ότι μέχρι τέλος Φεβρουαρίου δεν θα υπήρχε λαμαρίνα, ενώ η κατάσταση είναι αμετάβλητη από τον Νοέμβριο, τώρα άρχισε πάλι τα μεγάλα λόγια .....

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

korydallos

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε το μεσημέρι από σωφρονιστικούς υπαλλήλους - Για την επιχείρηση ενημερώθηκε ο Εισαγγελέας Επόπτης, ενώ προανάκριση διενεργείται από τη Διεύθυνση Ασφάλειας Αττικής

ste--2-thumb-large-thumb-large

Η γραμμή θα ξεκινά από το Άλσος Βεΐκου στο Γαλάτσι, θα περνάει από την Κυψέλη, τα δικαστήρια, τα Εξάρχεια, τον Ευαγγελισμό, την Πανεπιστημιούπολη, τα Ιλίσια και θα καταλήγει στου Γουδή

xristodoulidis

 Αποτέλεσμα αυτής της πολιτικής είναι να περνούν συστηματικά στην κατοχή οίκων δημοπρασίας του εξωτερικού, κυπριακά αρχαιολογικά αντικείμενα, σύμφωνα με τον υπουργό Εξωτερικών, Νίκο Χριστοδουλίδη