Το fēnix 8 της Garmin είναι το απόλυτο εργαλείο που θα σε βοηθήσει να ανταπεξέλθεις στην πολυάσχολη και απαιτητική καθημερινότητά σου.
“Μόλις γράψει 5 ευρώ, σταμάτα να κατέβω!”
“Μόλις γράψει 5 ευρώ, σταμάτα να κατέβω!”
Πτώση 40% στην κίνηση διαπιστώνουν οι ταξιτζήδες που λένε πως, αντί για τις διπλές κούρσες, τώρα ο κόσμος τους “κράζει” που πιάνουν τον χώρο στις πιάτσες…
UPD:
«Μόλις γράψει 5 ευρώ σταμάτα… και θα συνεχίσω με τα πόδια»!
Είναι μια έκφραση που την ακούν σχεδόν σε καθημερινή βάση οι οδηγοί ταξί, τονίζει ο ταμίας του Συνδικάτου Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής, μιλώντας στο protothema.gr.
Όλο και λιγότεροι είναι εκείνοι που επιλέγουν για τις μετακινήσεις τους στην πόλη, τα ταξί. Η οικονομική κρίση και η μείωση των αποδοχών δεν επιτρέπει αυτή την «πολυτέλεια», αναφέρουν πολίτες, οι οποίοι παλαιότερα χρησιμοποιούσαν τακτικά ταξί.
Συνεχώς αυξάνονται εκείνοι που επιλέγουν τα μέσα μαζικής μεταφοράς, ακόμη και αν δεν τους εξυπηρετούν πλήρως για τον προορισμό τους.
Δεν είναι λίγοι εκείνοι που διανύουν μεγάλες αποστάσεις ακόμη και με τα πόδια προκειμένου να φτάσουν στον προορισμό τους, μη μπορώντας να καταβάλλουν το αντίτιμο που θα γράψει το ταξίμετρο.
Όπως τονίζουν οι αυτοκινητιστές, τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα, η κίνηση έχει πέσει δραματικά και τίθεται θέμα επιβίωσης για πολλούς από τους επαγγελματίες του χώρου.
Είναι μια έκφραση που την ακούν σχεδόν σε καθημερινή βάση οι οδηγοί ταξί, τονίζει ο ταμίας του Συνδικάτου Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής, μιλώντας στο protothema.gr.
Όλο και λιγότεροι είναι εκείνοι που επιλέγουν για τις μετακινήσεις τους στην πόλη, τα ταξί. Η οικονομική κρίση και η μείωση των αποδοχών δεν επιτρέπει αυτή την «πολυτέλεια», αναφέρουν πολίτες, οι οποίοι παλαιότερα χρησιμοποιούσαν τακτικά ταξί.
Συνεχώς αυξάνονται εκείνοι που επιλέγουν τα μέσα μαζικής μεταφοράς, ακόμη και αν δεν τους εξυπηρετούν πλήρως για τον προορισμό τους.
Δεν είναι λίγοι εκείνοι που διανύουν μεγάλες αποστάσεις ακόμη και με τα πόδια προκειμένου να φτάσουν στον προορισμό τους, μη μπορώντας να καταβάλλουν το αντίτιμο που θα γράψει το ταξίμετρο.
Όπως τονίζουν οι αυτοκινητιστές, τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα, η κίνηση έχει πέσει δραματικά και τίθεται θέμα επιβίωσης για πολλούς από τους επαγγελματίες του χώρου.
«Κάποτε μας κυνηγούσαν, διότι κάναμε επιλογές στην κούρσα που θα παίρναμε, σήμερα ο κόσμος μας κυνηγάει γιατί με τα οχήματα μας εμποδίζουμε την κυκλοφορία στους δρόμους, καθώς σχηματίζουμε ουρές περιμένοντας να κάνουμε ένα δρομολόγιο», αναφέρει ο ταμίας του Συνδικάτου Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής (ΣΑΤΑ), κ. Βασίλης Μαραγκάκης.
Σύμφωνα με τον κ. Μαραγκάκη η μείωση που έχει καταγράψει το σωμάτειο τους είναι στο 40%, «ο κόσμος αποφεύγει πλέον όσο μπορεί το ταξί και προτιμά να περπατήσει, καθώς δεν έχει χρήματα», αναφέρει χαρακτηριστικά.
Από την άλλη, είναι γεγονός ότι οι ελάχιστες διαδρομές και η χρέωση στα ταξί έχουν αυξηθεί σημαντικά τα τελευταία χρόνια, ακόμη και για αποστάσεις μέσα στο κέντρο της πόλης.
Όπως βεβαίως έχουν αυξηθεί δραματικά σε σχέση με πέρσι και τα έξοδα για τους ταξιτζήδες, Αρκεί να αναλογιστεί κανείς πόσο πληρώναμε πέρσι τα καύσιμα και πόσο τα πληρώνουμε φέτος και θα καταλάβει…
Μείωση της κίνησης και στα ΜΜΕ
Στο μεταξύ ένα από τα σημάδια της κρίσης είναι ότι οι πολίτες αφήνουν στο σπίτι τα Ι.Χ. τους λόγω του κόστους της βενζίνης.
Το τελευταίο διάστημα όμως παρατηρείται μείωση της κίνησης και στα μέσα μαζικής μεταφοράς. Ο συνολικός αριθμός των μετακινήσεων έχει μειωθεί καθώς οι περισσότεροι επιλέγουν να κάνουν οικονομία μένοντας σπίτι.
Αλλαγές φαίνεται ότι συντελούνται και στο χάρτη των αστικών συγκοινωνιών της πόλης, με την επιβατική κίνηση να έχει μειωθεί κατά 0,5%.
Η χρήση του μετρό μειώθηκε το πρώτο οκτάμηνο του 2010 κατά 2,5%, ενώ η μεγαλύτερη πτώση σημειώθηκε στη χρήση του ηλεκτρικού κατά 8%, κυρίως λόγω των μειωμένων δρομολογίων από τα έργα αναβάθμισης της σιδηρογραμμής.
Παρόλα αυτά, οι επιβάτες εξακολουθούν να μη μετακινούνται με τα δημόσια μέσα. Η διοίκηση του ΟΑΣΑ αποδίδει το γεγονός κατά κύριο λόγο στη μείωση του συνολικού αριθμού μετακινήσεων, καθώς οι πολίτες έχουν μειώσει τις περιττές μετακινήσεις για ψυχαγωγία, ενώ και οι πορείες διαμαρτυρίας στο κέντρο, δεν διευκόλυναν καθόλου την αύξηση χρήσης λεωφορείου ή τρόλεϊ στο κέντρο.
Με πτωτική πορεία βρίσκονται και τα έσοδα του ΟΑΣΑ, καθώς στο πρώτο οκτάμηνο του 2010 η πτώση αγγίζει το 10% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.
Στελέχη του Οργανισμού σημειώνουν πως μερίδιο ευθύνης φέρει και η εφαρμογή του Ενιαίου Εισιτηρίου διάρκειας 1,5 ώρας από το οποίο εμφανίζει μείωση εσόδων από εισιτήρια και το μετρό. Ταυτόχρονα, όλο και περισσότεροι επιβάτες έχουν στραφεί στις κάρτες απεριορίστων διαδρομών, η τιμή των οποίων είχε μειωθεί.
Τέλος, ανοικτή πληγή παραμένει το φαινόμενο της λαθρεπιβίβασης στα μέσα, η οποία φτάνει το 25% στην περίπτωση των λεωφορείων και των τρόλεϊ.
Σύμφωνα με τον κ. Μαραγκάκη η μείωση που έχει καταγράψει το σωμάτειο τους είναι στο 40%, «ο κόσμος αποφεύγει πλέον όσο μπορεί το ταξί και προτιμά να περπατήσει, καθώς δεν έχει χρήματα», αναφέρει χαρακτηριστικά.
Από την άλλη, είναι γεγονός ότι οι ελάχιστες διαδρομές και η χρέωση στα ταξί έχουν αυξηθεί σημαντικά τα τελευταία χρόνια, ακόμη και για αποστάσεις μέσα στο κέντρο της πόλης.
Όπως βεβαίως έχουν αυξηθεί δραματικά σε σχέση με πέρσι και τα έξοδα για τους ταξιτζήδες, Αρκεί να αναλογιστεί κανείς πόσο πληρώναμε πέρσι τα καύσιμα και πόσο τα πληρώνουμε φέτος και θα καταλάβει…
Μείωση της κίνησης και στα ΜΜΕ
Στο μεταξύ ένα από τα σημάδια της κρίσης είναι ότι οι πολίτες αφήνουν στο σπίτι τα Ι.Χ. τους λόγω του κόστους της βενζίνης.
Το τελευταίο διάστημα όμως παρατηρείται μείωση της κίνησης και στα μέσα μαζικής μεταφοράς. Ο συνολικός αριθμός των μετακινήσεων έχει μειωθεί καθώς οι περισσότεροι επιλέγουν να κάνουν οικονομία μένοντας σπίτι.
Αλλαγές φαίνεται ότι συντελούνται και στο χάρτη των αστικών συγκοινωνιών της πόλης, με την επιβατική κίνηση να έχει μειωθεί κατά 0,5%.
Η χρήση του μετρό μειώθηκε το πρώτο οκτάμηνο του 2010 κατά 2,5%, ενώ η μεγαλύτερη πτώση σημειώθηκε στη χρήση του ηλεκτρικού κατά 8%, κυρίως λόγω των μειωμένων δρομολογίων από τα έργα αναβάθμισης της σιδηρογραμμής.
Παρόλα αυτά, οι επιβάτες εξακολουθούν να μη μετακινούνται με τα δημόσια μέσα. Η διοίκηση του ΟΑΣΑ αποδίδει το γεγονός κατά κύριο λόγο στη μείωση του συνολικού αριθμού μετακινήσεων, καθώς οι πολίτες έχουν μειώσει τις περιττές μετακινήσεις για ψυχαγωγία, ενώ και οι πορείες διαμαρτυρίας στο κέντρο, δεν διευκόλυναν καθόλου την αύξηση χρήσης λεωφορείου ή τρόλεϊ στο κέντρο.
Με πτωτική πορεία βρίσκονται και τα έσοδα του ΟΑΣΑ, καθώς στο πρώτο οκτάμηνο του 2010 η πτώση αγγίζει το 10% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.
Στελέχη του Οργανισμού σημειώνουν πως μερίδιο ευθύνης φέρει και η εφαρμογή του Ενιαίου Εισιτηρίου διάρκειας 1,5 ώρας από το οποίο εμφανίζει μείωση εσόδων από εισιτήρια και το μετρό. Ταυτόχρονα, όλο και περισσότεροι επιβάτες έχουν στραφεί στις κάρτες απεριορίστων διαδρομών, η τιμή των οποίων είχε μειωθεί.
Τέλος, ανοικτή πληγή παραμένει το φαινόμενο της λαθρεπιβίβασης στα μέσα, η οποία φτάνει το 25% στην περίπτωση των λεωφορείων και των τρόλεϊ.
UPD:
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα